Softishman
Fixare
Ny dator till hösten då...
Nja.... Får nog nöja mig med versionen till PS3 eller Xbox360....
Ny dator till hösten då...
Enligt Dice själva [hittar såklart inte artikeln nu] ska det inte vara någon dramatisk skillnad mellan dator- och konsolversion. Frostbite2 ska visst vara något galet i spelmotorväg.
Ska själv skaffa Sandy Bridge så fort moderkorten återkommer fungerande till marknaden. Tror dock grafikkortet kommer flaska (HD4890). Så det kommer nog bli grafikkortsbyte tills att BF3 kommer!
Men jag har förbokat spelet nu iaf!
Bytte upp mig från 4890 1GB till 570 1.3GB nu mest för BF.
Men märker faktiskt ingen vidare skillnad förutom att Nvidia verkar skriva usla drivrutiner.
Damn Xibalba! Du hade märkt en större skillnad om du dunkat i ett till 4890 istället för mycket mindre $.
Bokat!
Problemet är att mammaplanket inte klarar SLI/Crossfire, så då hade jag behövt köpa nytt mammaplank + minnen.
Men funtar på nytt mammaplank + minnen + ett till 570 till release
Börjar bli OT här nu men funderar du så så kan du + fett nätagg. 570 SLI tar nog en del kräm.
Inför alla seriösa spelsläpp måste det finnas lite nördande om spelen.
förhandsbokat på webhallen.se
var på releasefest när bad company 2 kom för ca. 1.5 år sedan, jag hoppas jag kommer gå på denna releasefest.
Hur är festligheterna där? Bjuds man på något extra eller är det bara en kul grej med nattöppet?
Någon här som ska köpa det i markbutik? Finns det någon butik som kommer ha nattöppet inför releasen?
Förbokat och längtar passar bra att man är hemma och pappa ledig när det kommer.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari