Nya Battlefield 3 till hösten

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Nån som vet system kraven än? :va

De har inte släppts tyvärr :brinnerup Men i de videos som släppts har datorn haft 1 nvidia GTX 580 och upplösningen har väll varit någonstans runt 1920x1200.

Räkna med ett sådant grafikkort (minst), quadcore-processor och 4GB ram så skall det nog gå på höga inställningar. Jag ska köpa ny dator tills dess och lär behöva köpa nästan allt nytt. Hua :gnissla

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Verkar grymt [YOUTUBE-ID]uA378g_gD1I[/YOUTUBE-ID]

Är det egentligen en uppföljare till BF2 eller BC2?

Last edited:

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Uppföljare till BF2...
edit: De försöker gå tillbaka till det klassiska BF-konceptet med stora banor, PC-prioriterat, helikoptrar, flygplan etc. BC har ju tyvärr brutit av mot det och varit "mer konsollspel" än PC-spel.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
fmjin4.png

Stockholms tunnelbanespärrar, trots att filmerna ovan troligtvis utspelar sig i London eller Paris... Kul när de smyger in lite svenska grejer :tummenupp

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Modemvarning!

Nu kommer jag här igen med nya bilder! Lägger upp dem direkt istället för att låta SH förminska dem. Klicka gärna upp dem och zomma, häpna och lamslås av awesome-faktorn x1000
HELT SJUKT snyggt är vad det är, man måste nog vara lite kallhjärtad för att kunna döda en fiende med kniv man konfronterar i närstrid :näsblod

10829.jpg

Zomma in på näsan, ögonen och munnen. Nästan fotorealistiskt

10832.jpg

hd_june-7.jpg

hd_june-5.jpg

2o7wlu3b45pmvvr448onszwflw1ujed7.jpg

10823.jpg

10825.jpg

10826.jpg

10824.jpg

nn46ti50zsqldlfhwlr1e3lbs9ebypcs.jpg

Edit: Kan säga att DICE höjde mina förväntningar rejält, och de var skyhöga redan innan dessa bilder! ta t.ex en titt på textilerna kläderna består av. I alla bilder utom den sista (kanske en spelkonsoll-ingame-bild?) är ju kvalitén otrolig!

Last edited:

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
None whatsoever
Jo det ser sjukt snyggt ut men det är spelbarheten jag är ute efter, kontroll, känsla, multiplayerläget, "clanstöd" = att kunna spela organiserade matcher.

fina bilder är mest bara grafikrunk, aka runka till fladdrande löv :D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jo det ser sjukt snyggt ut men det är spelbarheten jag är ute efter, kontroll, känsla, multiplayerläget, "clanstöd" = att kunna spela organiserade matcher.

fina bilder är mest bara grafikrunk, aka runka till fladdrande löv :D

Jag spelar ju Project Reality pga. att det är lag arbete som inget annat spel.

Det är en Battlefield 2 mod.

=PerssoN=

Joråsatte..
Gick med
8 May 2010
Hoj
Aprilia RSV4 RR - 2016
För er som spelar BC2:

[YOUTUBE-ID]mGccAtsR8lU[/YOUTUBE-ID]Vidrigt skillad kille och grymt bra redigerad video!

Synd att man själv bara är lvl 29.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
För er som spelar BC2:

[YOUTUBE-ID]mGccAtsR8lU[/YOUTUBE-ID]Vidrigt skillad kille och grymt bra redigerad video!

Synd att man själv bara är lvl 29.

Fy satan. Det som är bra med consol är att man slipper dom där über killarna.

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
None whatsoever
K snyggt redigerat men han skjuter o knivar mest folk i ryggen..............
var på lvl 30 efter 2 veckor i BC2 o hade ruttnat helt på spelet redan då, sprang mest runt o skjöt fullbumpa med CG:n så folk whinade som fan, fanns liksom inget att lära sig mer om spelet, gick inte att få till nån taktik alls eftersom det oftast bara fanns 1 väg att gå, SKITspel.

Hoppas som fanken att BF3 blir bra och att det inte blir nån medic med en jävla KULSPRUTA.............

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
...oxh du har tur som är med i mitt lag...

Som en förvirrad far på ålderns höst som mest är i vägen, dör på jobbiga ställen, ramlar ur helikoptern, tappar glasögonen när han kör UAV, fyllestyr tanks utför stup, o.s.v...