Nya Battlefield 3 till hösten

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Hehe.. återigen folk. Adda gärna mig på orgin: stekktown, skype: stecktech sitter och snackar med wartech19, tenbrink och lagom och köttar ^^ Mycket roligare om man kör en squad med poolare och äger.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Hehe.. återigen folk. Adda gärna mig på orgin: stekktown, skype: stecktech sitter och snackar med wartech19, tenbrink och lagom och köttar ^^ Mycket roligare om man kör en squad med poolare och äger.

Kom tillomed in i eran squad förut, men åker ut direkt, ska myrrrda Tele2 på måndag :)

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Chattar med EA support. Vilket jävla skit. Lagt 1,5 timmar på alla länka mitt jävla konto till battlelog.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Sjukt kul är det och när man slutat tänka "quake" och börjat tänka krig så blir det roligare...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fruktansvärd besvikelse när man tältat på Sveavägen sen den 19/10 för att vara först i kön osså knasar Origons regg-auth-grej så man inte kan lira. =(

Dessutom tjackade jag 4 st GTX580 som inte fick plats på moderkakan. Kunde dom inte sagt det där och då? :(

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Fruktansvärd besvikelse när man tältat på Sveavägen sen den 19/10 för att vara först i kön osså knasar Origons regg-auth-grej så man inte kan lira. =(

Dessutom tjackade jag 4 st GTX580 som inte fick plats på moderkakan. Kunde dom inte sagt det där och då? :(

4 st? 4 ST?! 1 GTX 580 räcker mer än väl för att lira på maxade grafikinställningar. :eek:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
BF3. Är det bra shit eller? Är det bara multiplayer? Har inte hur mycket tid som helst att tillbringa framför datorn, så multiplayer funkar liksom inte. Finns det nån bra SP kampanj?

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
BF3. Är det bra shit eller? Är det bara multiplayer? Har inte hur mycket tid som helst att tillbringa framför datorn, så multiplayer funkar liksom inte. Finns det nån bra SP kampanj?

Det är bra shit :)

SP är på 5-7 timmar, så jäkligt kort.
Du kan ju lira MP även om du inte sitter så ofta! För att spelet ta ut sin rätt så bör man dock vara några st och sitta i skype/teamspeak, och samarbeta

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kan varmt rekommendera att ni labbar lite med mortar, den är rätt overpowered om jag får säga det själv :)

Tyckte själv den var ganska klen eller dålig träffsäkerhet. Körde på Metro och där är det ganska lätt att lista ut var man ska skjuta...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
men allvarligt är det någon som lirar på PS eller kör ni på dator allihopa?
Orkar inte sitta några längre stunder vid min dator så det är tyvärr inte aktuellt att köpa spelet till den.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
men allvarligt är det någon som lirar på PS eller kör ni på dator allihopa?
Orkar inte sitta några längre stunder vid min dator så det är tyvärr inte aktuellt att köpa spelet till den.

Jag kör på Playstation. Orka ha en gamerigg hemma :)

Ni som förbestälde, vad fick ni för extra grejer?

Osäker på exakt vad, men tror det var en camo-klädsel (som inte var speciell alls) och några dog tags. Så fick man med en pistol från början som man annars måste unlocka.

Helt värdelöst med andra ord :confused:

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det är bra shit :)

SP är på 5-7 timmar, så jäkligt kort.
Du kan ju lira MP även om du inte sitter så ofta! För att spelet ta ut sin rätt så bör man dock vara några st och sitta i skype/teamspeak, och samarbeta

Äääh fan. Jag tror jag väntar på Call of Duty. Gillar grejjen med att springa runt och panga lite då och då.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!