Nya Battlefield 3 till hösten

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Inte nu längre! Grattis :tummenupp
xibalba - 6 minutes ago
r4.png

Haha, det går långsamt nu när varenda sate har 20-40 i rank och själv har man en ärtpicka.

Men nu har jag råkat ut för nått nytt, spelhelvetet fryser bilden och tokhänger sig, irriterande..

Kommer väl en patch 2013..

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Haha, det går långsamt nu när varenda sate har 20-40 i rank och själv har man en ärtpicka.

Men nu har jag råkat ut för nått nytt, spelhelvetet fryser bilden och tokhänger sig, irriterande..

Har själv 312 poäng kvar till level 4. Skyller på att mitt grafikkort är sämre än lägstakravet (Geforce 8600GT), men imorrn kommer det hem ett 560 Ti :banana

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Har själv 312 poäng kvar till level 4. Skyller på att mitt grafikkort är sämre än lägstakravet (Geforce 8600GT), men imorrn kommer det hem ett 560 Ti :banana

Har börjat fuska och söka på noob-servrar :hihi

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Har börjat fuska och söka på noob-servrar :hihi

Såg det ja, joinade precis dig. Tänkte flamea dig i chatten där, men det nöjet spar jag nog till senare :brinnerup

Kan tipsa om sweclockers.com som server, om ni kommer in där så lär det vara hög standard. Forummedlemmarna donerar t om pengar till servern, så många där vill ha valuta för pengarna. Chatt på svenska och seriöst gameplay, sägs det.

Edit: Hann springa bakom dig in i huset, sen tog rundan slut. GG! :fyllisar

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
4 st? 4 ST?! 1 GTX 580 räcker mer än väl för att lira på maxade grafikinställningar. :eek:

Det där skrev jag i helgen, och jag har en tendens att ta verkligheten och dubbla den när jag är under influensen av en främmande substans. Det måste ju låta lite!

Hur som helst så snyggade jag till arbetsplatsen lite.

Bifogat

• BF3.jpg
    BF3.jpg
    238.8 KB · Visningar: 38

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Inte nu längre! Grattis :tummenupp
xibalba - 6 minutes ago
r4.png

Edit:
Går ju att spionera precis som på fejjan!

Min "active soldier" heter lotusgromball, och så heter jag även på ps3-network, adda om ni vill. Jag har försökt adda några namn här, men det funkar inte för mig.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag har startat en pluton (PC) som heter EYEBALLERS om det e nån som vill joina. R1RoLLER heter jag eftersom RoLLER va upptaget :(

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Kom på en sak jag stör mej på.
Väntetiden imellan serverbyterna!
Funkade mycket bättre på gamla battelfield.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag har rank 3 och är singel :mad:

Spela över nätverk med folk du känner. Så här levlar du snabbt enligt mig:

Det man får mest poäng för i detta spel är samarbete. Spawna på varandra, heala varandra och dela ut ammunition genom att alltid ha respektive låda framme. En resurrect ger samma poäng som en kill. Kör du engineer så se till att svetsa pansarvagnar som en kompis kör så fort den blir skadad. Ta baser. Spela inte sniper förrän du har fått ihop en del XP och lärt dig spela ordentligt eftersom det genererar väldigt dålig XP.

Följer du ovanstående som prio #1 och struntar i att springa runt som en huvudlös höna så kommer det rassla in levels! :tummenupp

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Jag har startat en pluton (PC) som heter EYEBALLERS om det e nån som vill joina. R1RoLLER heter jag eftersom RoLLER va upptaget :(

joina sporthoj.com istället för att tjura på en egen tom pluton ;)

Kom på en sak jag stör mej på.
Väntetiden imellan serverbyterna!
Funkade mycket bättre på gamla battelfield.

Stör mig på dom 25sekundrarna man får vänta på att banan ska starta,
i BC2 han man sätta en bomb innan nån hann in :tungan

Spela över nätverk med folk du känner. Så här levlar du snabbt enligt mig:

Det man får mest poäng för i detta spel är samarbete. Spawna på varandra, heala varandra och dela ut ammunition genom att alltid ha respektive låda framme. En resurrect ger samma poäng som en kill. Kör du engineer så se till att svetsa pansarvagnar som en kompis kör så fort den blir skadad. Ta baser. Spela inte sniper förrän du har fått ihop en del XP och lärt dig spela ordentligt eftersom det genererar väldigt dålig XP.

Följer du ovanstående som prio #1 och struntar i att springa runt som en huvudlös höna så kommer det rassla in levels! :tummenupp

Tack men vet :)
Problemet har varit att mitt nät varit kajko sen releasen, men fick det fixat idag.

Sen sitter jag i soffan med ett lågt soffbort från IKEA som ger mig nackspärr el-mongo efter 2-3timmar, har allvarliga funderingar på att raida källarförrådet på mitt gamla datorbord :D

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Min "active soldier" heter lotusgromball, och så heter jag även på ps3-network, adda om ni vill. Jag har försökt adda några namn här, men det funkar inte för mig.

Jag tänkte se om jag hittar spelet i butik till rimligt pris imorgon och isåfall addar jag dej på eftermiddagen :)

Har bestämt mej för att det blir BF istället för Assassins Creed som månadens spelköp :p

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04

Kan inte adda dig, kanske har inte spelkonsollerna och datorn en gemensam battlelog... :va

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Origin, program som krävs för PC, spenderar dagarna med att läsa av alla filer på din komputter och skickar till EA.

En del är lite bittra över att deras ekonomiprogram etc blir scannade.

$900 000 i returer hittils, samt 1.0 i betyg på amazon.com :tungan

ach so, BIG BRÜDER!

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Du är inte ensam. Är riktigt många som har problem med att spelet fryser o datorn hänger sig under spelets gång.drabbar även mig själv.allt mellan 2-4h speltid.finns många trådar ute om att folk fått öka volten till korten då orginal inte orkar driva pga att spelet kräver så mkt.men ja det löser inte problemet för alla.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag tänkte se om jag hittar spelet i butik till rimligt pris imorgon och isåfall addar jag dej på eftermiddagen :)

Har bestämt mej för att det blir BF istället för Assassins Creed som månadens spelköp :p

Nya Assassins Creed var helt ok i multiplayer men jag tröttnade rätt snabbt. Märks att grundkonceptet inte är multiplayer där. Så bra val att köra BF istället ;)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Du är inte ensam. Är riktigt många som har problem med att spelet fryser o datorn hänger sig under spelets gång.drabbar även mig själv.allt mellan 2-4h speltid.finns många trådar ute om att folk fått öka volten till korten då orginal inte orkar driva pga att spelet kräver så mkt.men ja det löser inte problemet för alla.

Har ett OC-kort, har läst att det ska funka om man underklockar det..

Men väntar nog på nya drivisar alternativt patch :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Platoons -> Find -> Sporthoj.com

:)

Jorå den biten är inte problemet, det e fixat... Men jag har lite svårt att fatta hur spelet går till bara, va fan man ska göra.

Jag e en Quake-spelare in i benmärgen sen årtionden, det här verkar lite meckigt nu innan jag fått grepp om va fan jag ska göra som sagt. :|

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Jorå den biten är inte problemet, det e fixat... Men jag har lite svårt att fatta hur spelet går till bara, va fan man ska göra.

Jag e en Quake-spelare in i benmärgen sen årtionden, det här verkar lite meckigt nu innan jag fått grepp om va fan jag ska göra som sagt. :|

Börjar släppa runt rank 6-7 märkte jag på betan, apsvårt i början utan sikte och vettiga vapen :)

Quake är bra kompliment, brukar ha battle mot lillesyrran ;)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!