Nya Battlefield 3 till hösten

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Räfläxväst Killaz är ett pinnhål högre upp (slipper bli förväxlad med skolpolisen). Vad jag sett på sh så är krigsveteranerna ovan ypperliga förslag :tummenupp. Men vad tycker de själva?: confused:

Visst gör det. Och det verkar lösa sig med kommunikationen med eftersom jag hyr till en Teamspeak server för 40 pers:tummenupp

/T

Fan, har du förmycket pengar för din plånbok? :D

:banana

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Tror jag börjar hitta min roll i BF3. Jag har än så länge inte tillräckligt snabb reaktionstid för att knäppa de kvicka ungdomarna oftare de knäpper mig. Så jag har börjat med understöd (dela ut ammo, reparera fordon, spota lede fi) och har skitkul och gör nytta samtidigt.

/T

Fan, har du förmycket pengar för din plånbok? :D

:banana

Jag är friherre (inga ungar och fruntimmer plus övrigt låga utgifter). Det är inga fantasisummor det handlar om ca 350 bananer i månaden.

/T

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Tror jag börjar hitta min roll i BF3. Jag har än så länge inte tillräckligt snabb reaktionstid för att knäppa de kvicka ungdomarna oftare de knäpper mig. Så jag har börjat med understöd (dela ut ammo, reparera fordon, spota lede fi) och har skitkul och gör nytta samtidigt.

/T

Det är bra, varva med lite assault (om du låst upp deflibiratior),
återuppliva på tex Metro ger mängder med poäng :)

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01

/T

Jag är friherre (inga ungar och fruntimmer plus övrigt låga utgifter). Det är inga fantasisummor det handlar om ca 350 bananer i månaden.

/T

Vad har gorillan för nick? :va

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Vad har gorillan för nick? :va

Gorillan har Tompa72 som nick. Och som du kan se på mina siffror så ser det inte bra ut. Men det börjar bli bättre nu när jag hittat min roll och inte försöker vara med i främsta ledet (är inte tillräckligt snabb). Det jag inte blir klok på är "skill, har spelat tre rundor ikväll och gick väl sådär (inte bra men inte iheller anus) efter det stört dök min skill med flera hundra.

Det luttrade krigaren Thomas.

Edit: Kan det ha något och göra med att jag har ganska stora problem med att skiten hänger sig ca 40% av gångerna. Kommer in i en match och börjar spela och har kul i ca 4-5 minuter sen fryser hela skiten och tvångsstänga eländet så jag har en hel del oavslutade rundor. Eller har jag hamnat i för dåliga lag?

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Gorillan har Tompa72 som nick. Och som du kan se på mina siffror så ser det inte bra ut. Men det börjar bli bättre nu när jag hittat min roll och inte försöker vara med i främsta ledet (är inte tillräckligt snabb). Det jag inte blir klok på är "skill, har spelat tre rundor ikväll och gick väl sådär (inte bra men inte iheller anus) efter det stört dök min skill med flera hundra.

Jag skiter i stats/skills, hjälper man laget är man bra :)

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Tjena

Nu har jag bestämt mig. Till månadsskiftet blir de en BF3 server. Jag bjuder in sporthoj.com plutonen att ha servern som hemma server samt att döpa den osaliga skapelsen (Xibalba har gett ett förslag). Ni behöver inte betala en spänn, Jag gör det här för att lära mig något nytt samtidigt som jag får nöjet att spela med de eminenta sporthojarna i BF3 tråden.

Ett önskan är att någon kanske vill vara med och dela på admin duty.

/T

Fan det här börjar bli jobbigt, jag som försöker låta bli att fastna i BF3 träsket.... Kommer ju bli helt asocial...:gnissla

bondenpaavo

Gick med
2 Feb 2009
Hoj

Edit: Kan det ha något och göra med att jag har ganska stora problem med att skiten hänger sig ca 40% av gångerna. Kommer in i en match och börjar spela och har kul i ca 4-5 minuter sen fryser hela skiten och tvångsstänga eländet så jag har en hel del oavslutade rundor. Eller har jag hamnat i för dåliga lag?

Siffrorna är väl inte så dåliga med tanke på din rank och hur mycket du hunnit låsa upp, siffrorna kommer gradvis att bli bättre.

Ser att du har tillgång till både RPK och M27, bra bössor det. Välj en, kör upp den tills du får infrasiktet, spela Metro eller GrandBazaar så ska du se att det händer grejer med siffrorna.

Sikta på huvudet!!!

Sprid ammolådor eller medpacks omkring dig.

Det är många som har problem med att spelet hänger sig. DICE jobbar tydligen på problemen. Så det har nog inget med laget du hamnar i att göra.

Undvik servers med för många spelare, man tappar lätt fokus när man bli skjuten i ryggen konstant.

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Siffrorna är väl inte så dåliga med tanke på din rank och hur mycket du hunnit låsa upp, siffrorna kommer gradvis att bli bättre.

Ser att du har tillgång till både RPK och M27, bra bössor det. Välj en, kör upp den tills du får infrasiktet, spela Metro eller GrandBazaar så ska du se att det händer grejer med siffrorna.

Sikta på huvudet!!!

Sprid ammolådor eller medpacks omkring dig.

Det är många som har problem med att spelet hänger sig. DICE jobbar tydligen på problemen. Så det har nog inget med laget du hamnar i att göra.

Undvik servers med för många spelare, man tappar lätt fokus när man bli skjuten i ryggen konstant.

Tackar ödmjukast för tipsen.

/T

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Du e inte för gammal, Gorillan. Det tar ett tag att komma in i spelstilen bara. Sniper är tex skitsvårt innan man kommer in i mentaliteten, sen sitter headshot efter headshot!

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Tjena

Nu har jag bestämt mig. Till månadsskiftet blir de en BF3 server. Jag bjuder in sporthoj.com plutonen att ha servern som hemma server samt att döpa den osaliga skapelsen (Xibalba har gett ett förslag). Ni behöver inte betala en spänn, Jag gör det här för att lära mig något nytt samtidigt som jag får nöjet att spela med de eminenta sporthojarna i BF3 tråden.

Ett önskan är att någon kanske vill vara med och dela på admin duty.

/T

Awesomeness! :) Riktigt kul!
Dom som vill kan väl damma över nån hundring till ditt konto när servern är uppe..

Ställer gärna upp på den fronten om så önskas!

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag tror jag har spelat för mycket.

Igårkväll när jag satt i bilen på Max drive in så fick jag en nervös känsla i kroppen. Kom på att deras fritös piper precis som det gör när man håller på att få en målsökande missil i arslet.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Luktade bränd elektronik hemma hos mig igår. Sen sa det poff och datorn var stendöd. Hoppas det var processorn...

Brukar grafikkort ha många års garanti?

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Nu har jag fixat ventrilo och skype IAF så man kan snacka lite och lira tillsammans, skriver i plutonen vad jag har för nick på skype. Jag är peppad för att spela idag! :D

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Luktade bränd elektronik hemma hos mig igår. Sen sa det poff och datorn var stendöd. Hoppas det var processorn...

1-2 år

Om datorn är stendöd så är det nog inte graffekortet..

bondenpaavo

Gick med
2 Feb 2009
Hoj

Luktar nätaggregat. PSU alltså. Formodligen så har du belastat din dator rätt hårt när du kört BF3 då det som vi vet kräver en del.
Med tanke på övriga komponenter i din burk så skulle jag inte tro att ditt nätagg heller var ett "top-of-the-line" direkt.
Har du otur, vilket de flesta brukar har när nätagget sticker så har det tagit en hel del utav resterande komponenter med sig i fallet. :cdevil

I den stora 24-pinnars kontakten på nätagget. Lägg en tråd grön och en svart kabel, på så sätt triggar du igång nätagget utan att ha det anslutet till datorn. Går fläkten igång på nätagget så är det inte helt dött och går inte fläkten igång så är det dött.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Luktar nätaggregat. PSU alltså. Formodligen så har du belastat din dator rätt hårt när du kört BF3 då det som vi vet kräver en del.
Med tanke på övriga komponenter i din burk så skulle jag inte tro att ditt nätagg heller var ett "top-of-the-line" direkt.
Har du otur, vilket de flesta brukar har när nätagget sticker så har det tagit en hel del utav resterande komponenter med sig i fallet. :cdevil

I den stora 24-pinnars kontakten på nätagget. Lägg en tråd grön och en svart kabel, på så sätt triggar du igång nätagget utan att ha det anslutet till datorn. Går fläkten igång på nätagget så är det inte helt dött och går inte fläkten igång så är det dött.

När jag försöker starta datorn blinkar det snabbt till på grafikkortet. Har ett annat som jag ska prova med.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n

Jag tror att det är lag på 2 års garanti. Så länge du har inte har överklockat.

Awesomeness! :) Riktigt kul!
Dom som vill kan väl damma över nån hundring till ditt konto när servern är uppe..

Ställer gärna upp på den fronten om så önskas!

Samma här!!! Jag chippar gärna in!

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09

Du är ju inte med i våran platoon? Sök efter "stekktown" och ansök genom det.

Kolla att du har den senaste versionen av PunkBuster installerad det är ett anti cheat program, annars är det lätt hänt att du stup i kvarten blir kickad..

När jag försöker starta datorn blinkar det snabbt till på grafikkortet. Har ett annat som jag ska prova med.

Om det sa "poff" så tror jag det beror på att ditt nät agg small. Risken är om du stoppar in ett grafikkort som drar för mycket ström är att ditt snåla nätagg inte kan leverera och så ledes blir spänningen för hög typ och PANG! ingen dator..

jag fick uppgradera mitt nätagg 2 gånger efter att jag köpt nytt grafikkort :p

Hade gärna köttat idag.. men ska vara social och vara bartender istället.

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Du verkar ha ett helvete med din maskin. Finns det ingen i närheten som kan ge dig assistans? :va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept