Nya Battlefield 3 till hösten

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har ju sagt att ni alla som inte kör PS3 kör på fel plattform helt enkelt :p

Men iaf så står det i News rutan inne i spelet att den kommer idag så nu jäklar ska här uppdateras :p

Edit: Klockan är nog inte den 6:e var EA:s server nu står för jag har fan ingen uppdatering tillgänglig.

Maddafackers...

Last edited:

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
Braaaaap
Jet servicestar 1 check!

Karkand är nerladdat och installerat!

Någon som vet om man kan flytta med sin gubbe om man byter plattform? Är lite sugen på att köra PC.

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
Braaaaap
Jag har ju sagt att ni alla som inte kör PS3 kör på fel plattform helt enkelt :p

Men iaf så står det i News rutan inne i spelet att den kommer idag så nu jäklar ska här uppdateras :p

Edit: Klockan är nog inte den 6:e var EA:s server nu står för jag har fan ingen uppdatering tillgänglig.

Maddafackers...

De körde uppdateringen mellan 9.00 och 13.00 cet. Bara att dra hem den nu!

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag är rätt sugen på att beställa en gaming laptop nu... Jag vill spela på veckorna också ju! :D

Finns ingen laptop som man kan spela på ordentligt. Köp en stationär och ha som speldator och använd laptopen till annat.

Jag kör BF2 och RUSE på min bärbara när jag reser. Vet dock inte om jag kan köra BF3 med hyffsad grafik. Kan prova åt dej.
Har en I5a 2,4. i min Acer Aspire 3820T.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Finns ingen laptop som man kan spela på ordentligt. Köp en stationär och ha som speldator och använd laptopen till annat.

Jag kör BF2 och RUSE på min bärbara när jag reser. Vet dock inte om jag kan köra BF3 med hyffsad grafik. Kan prova åt dej.
Har en I5a 2,4. i min Acer Aspire 3820T.

Jag är ju borta på veckorna så stationär fungerar inte. Den jag hade tänkt mig är en Asus med I7'a 8gb ram och ett geforce 560m, borde funka tycker jag, men får väl se hur det blir.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag spelade mw2 i världsklass på laptop.. Det funkish, men det är rätt segt när man suttit vid en 24" stationär ett tag...

Prestandamässigt så funkar det. BF3 är lika kul på low som ultra.. Jag kör på low trots att jag har 6970 cf, bara för det är bättre känsla.
Köp en med så stor skärm som möjligt bara!

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag tycker det skulle vara kul att spela en kväll OCH dricka pilsner med likasinnade. Detta kräver en server lösen (kan jag ordna) samt ett gäng andra snubbar som gillar att dricka pilsner och döda folk.

Tyvärr går detta inta att kombinera på en vanlig server för man blir så sjukt dålig. 100% kanonmat är min erfarenhet.

Någon som är intresserad?

(tid är ej bestämt men fredag eller lördag är ju att föredra)

Får bestämma hur mkt man ska dricka med...en öl i halvtimmen, en öl per spel, en bärs per kill?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag tycker det skulle vara kul att spela en kväll OCH dricka pilsner med likasinnade. Detta kräver en server lösen (kan jag ordna) samt ett gäng andra snubbar som gillar att dricka pilsner och döda folk.

Tyvärr går detta inta att kombinera på en vanlig server för man blir så sjukt dålig. 100% kanonmat är min erfarenhet.

Någon som är intresserad?

(tid är ej bestämt men fredag eller lördag är ju att föredra)

Får bestämma hur mkt man ska dricka med...en öl i halvtimmen, en öl per spel, en bärs per kill?

Bara säga till :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...