Engman
SDK socio:4215
Jäkligt kul med de "nya" banorna. Tycker man hittar runt ganska fort och känner igen sig sedan BF2 tiden.
sluta spamma.
Jag glömde, har man inte samma åsikt som du så är det spam.
Nice headshot
Angående dom nya banorna så har jag lite samma problem.
Kutar mest runt och försöker lista ut vart fan man ska.
Men imorgon tänkte jag köra några timmar igen.
Hörru, jag behöver vinna 5 squad death match för "Professional Russian" assignment. Kommer inte kunna lira nåt i helgen men vi kanske kan ta en kväll nästa vecka och döda helvete?
Har precis köpt en joystick men inte fått den att funka så bra. Har lite svårt att veta vad allt är till för osv. Någon som känner till en guide eller liknande så man har en grundkonfiguration att utgå från?
Kommer ta flera timmar att få allt att lira annars o då hinner man ju tröttna flera gånger...
Har precis köpt en joystick men inte fått den att funka så bra. Har lite svårt att veta vad allt är till för osv. Någon som känner till en guide eller liknande så man har en grundkonfiguration att utgå från?
Kommer ta flera timmar att få allt att lira annars o då hinner man ju tröttna flera gånger...
Kör co op bana 2 tills du lärt dig
hehe den e nog rätt op ... dör av FAMAS typ hela tiden... men vänta bara till MG36 , den ska tydligen rocka i rätt händer den medBästa bössan då?
Jag tycker FAMAS känns överlägsen. Någon som har annat tycke?
hehe den e nog rätt op ... dör av FAMAS typ hela tiden... men vänta bara till MG36 , den ska tydligen rocka i rätt händer den med
Tacka vet ju sniper-bössorna. Sitta i soffan å dricka bärs och se hur ens kula flyger iväg och träffar pannbenet på motståndaren. Lite Fortunate Son med Creedence på det
Joina sporthoj.com platoonen
tänkte bara säga det. Bra forum för att se vem som spelar/är online osv. Så slipper man kötta ensam!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|