Nya Battlefield 3 till hösten

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02
Jäkligt kul med de "nya" banorna. Tycker man hittar runt ganska fort och känner igen sig sedan BF2 tiden.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Du glömmer väldigt ofta. Sluta med det.

not-sure-if-serious-or-just-stupid.jpg

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Nice headshot :p

Angående dom nya banorna så har jag lite samma problem.
Kutar mest runt och försöker lista ut vart fan man ska.

Men imorgon tänkte jag köra några timmar igen.

Hörru, jag behöver vinna 5 squad death match för "Professional Russian" assignment. Kommer inte kunna lira nåt i helgen men vi kanske kan ta en kväll nästa vecka och döda helvete?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Hörru, jag behöver vinna 5 squad death match för "Professional Russian" assignment. Kommer inte kunna lira nåt i helgen men vi kanske kan ta en kväll nästa vecka och döda helvete?

Tjena. Ja jag försökte mej på att lira det häromdagen men jääävlar vilken sugig squad jag hamnade i.
Jag jobbar måndag tisdag nästa veckan så då är det rätt kört men onsdag torsdag är ledigt och på torsdagen är kvällen mer eller mindre helt öppen från 17 tiden.
Onsdagen får jag nog låna ut teven till tjejen tills hon somnar iallafall. Själv är jag ju jämt vaken på nätterna.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Har precis köpt en joystick men inte fått den att funka så bra. Har lite svårt att veta vad allt är till för osv. Någon som känner till en guide eller liknande så man har en grundkonfiguration att utgå från?
Kommer ta flera timmar att få allt att lira annars o då hinner man ju tröttna flera gånger...

Schazoo

Too long: diden't read!
Gick med
20 Sep 2010
Hoj
XJ6N
Har precis köpt en joystick men inte fått den att funka så bra. Har lite svårt att veta vad allt är till för osv. Någon som känner till en guide eller liknande så man har en grundkonfiguration att utgå från?
Kommer ta flera timmar att få allt att lira annars o då hinner man ju tröttna flera gånger...

Sök på youtube efter modellnamnet och BF3. Det borde ge en video på hur man gör, annars så googla modellnamn och BF3 så kommer det nog upp något.

I många fall, säger inte att det är så i ditt fall, så är det ett RTFM-fel det handlar om... :tungan

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

Kör co op bana 2 tills du lärt dig :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Helt åt helvete med deras customer support ... köpte Back to Karkand (dum som jag var så var det dan när deras servrar pajja)
Kollade banken och såg 2 dragningar a' 149 spänn eller va det var till samma ... loggade in å kollade , då har jag tydligen köpt skiten 2 ggr ^^
Försökte hitta nån kundtjänst någonstans... efter typ 15 minuters klickandes å letandes å sökandes fick jag iaf ett "case number" och ett automatmail.....dom hadde även ett 08 tel nr man kunde ringa... satt i en timme kö igår sen la jag ner :mad: , prövade "live chat",men det var nån korkad jävla indier eller nått som typ svarade efter 10 min "We are sorry sir for blablabla , im looking for a solution now it might take a while" ... släckte fönstret efter en halvtimme :gnissla

Åja bara fortsätta känna sig rövknullad och glömma 149 spänn (skitpengar jag vet...men fan principen) ....

Nu ska jag bara ha 30 till kills sen har jag min nya MG36 :tummenupp ... men räkna inte med mig när nästa expansion kommer,kommer inte köpa ett skit mer av dom någonsin

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Tycker vapnen man låser upp genom assignments suger ganska hårt.

Dock vill jag låsa upp L85:an.

Synd bara att man inte kan hamna i en vettig squad på sqdm nån gång, sist jag spelade vart där en snubbe som döda 2 stycken och dog 15 ggr, känns lite som att han borde spela sims istället.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
MG36an ..... worth waiting for :tummenupp

helt klart min nya favvo , ska bara låsa upp foregrip för lite mera rekyl kontroll sen burstar jag ner alla jag ser :hihi

tivolit

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Tacka vet ju sniper-bössorna. Sitta i soffan å dricka bärs och se hur ens kula flyger iväg och träffar pannbenet på motståndaren. Lite Fortunate Son med Creedence på det

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tacka vet ju sniper-bössorna. Sitta i soffan å dricka bärs och se hur ens kula flyger iväg och träffar pannbenet på motståndaren. Lite Fortunate Son med Creedence på det

Ligga på hangarfartyget när man spelar Rush på Kharg Island och bara kasta iväg kulor mot bergen :p

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Joina sporthoj.com platoonen
tänkte bara säga det. Bra forum för att se vem som spelar/är online osv. Så slipper man kötta ensam!

Jag försöker gå med i Sporthoj.com plutonen på Battlelog, men får bara felmeddelandet att mitt soldatval inte stöds?
Vad gör jag för fel?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...