Nya Battlefield 3 till hösten

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01
Alltså, eyeballers servern är ganska nerlagd. Finns så många servers i alla fall att spela på public. Däremot så sitter det ofta bra med folk på Teamspeak.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
sonen har lagt beslag på mina G930 ... så sitter utan micc ^^ ..... kanske dax att köpa han ett par egna lurar :rolleyes:

BF+TS är guld

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Är det nån som kör PC och har maxat grafikinställningarna? En arbetskollega har en så pass bra dator att han kan ha ultrainställningarna men har gått ner i kvalitet då han menar att det blir alldeles för detaljerat, plottrligt med högsta inställningarna.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Är det nån som kör PC och har maxat grafikinställningarna? En arbetskollega har en så pass bra dator att han kan ha ultrainställningarna men har gått ner i kvalitet då han menar att det blir alldeles för detaljerat, plottrligt med högsta inställningarna.

Ska man slöspela lite spelar det nog ingen större, men ska man lira på absoluta topp-nivå, som jag, så rekommenderar medium av olika skäl. Low så ser man gubbarna på ett märkligt sätt bakom skydd, på ultra så håller jag med din polare. Medium e perfekt. Om man e seriös med sin gaming.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Gått jävligt dåligt för mig sista tiden...

Får liksom inget flyt! Hittar inte nån direkt vapensetup som funkar för mig heller.. Visst AEK:n med Holo och Suppressor är helt okej men vafan..

Nej fan nu blev jag sugen på o spela :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tjära bröder och systrar,

Jag har länge varit sugen på att lira BF3 och dricka pilsner. Tyvärr blir man ju inte direkt bättre av spriten utan man spelar som en kratta. För att jämna ut oddsen tänkte jag sätta lösen på servern och bara ge ut det till andra som oxå vill gå på kröken. Visar du bara lite intresse här under dagen (kvällen) så PM:ar jag dig lösen och serveradress. Jag heter Bootstrap_FTW. Addar ni mig så är det ju lätt att hitta till spelet.

Vi har en Teamspeak server där vi kan skälla på varandra...eller om någon dricker för dåligt :D

Någon som är sugen?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Tjära bröder och systrar,

Jag har länge varit sugen på att lira BF3 och dricka pilsner. Tyvärr blir man ju inte direkt bättre av spriten utan man spelar som en kratta. För att jämna ut oddsen tänkte jag sätta lösen på servern och bara ge ut det till andra som oxå vill gå på kröken. Visar du bara lite intresse här under dagen (kvällen) så PM:ar jag dig lösen och serveradress. Jag heter Bootstrap_FTW. Addar ni mig så är det ju lätt att hitta till spelet.

Vi har en Teamspeak server där vi kan skälla på varandra...eller om någon dricker för dåligt :D

Någon som är sugen?

Lajj ide ! brukar sitta å slurpa nån bärs å wirrepinne när jag lirar (ju senare det blir desto mera pisk får man oftast :hihi )... tyvärr icke denna helg då det blidde barnhelg ... men kör gärna flera sånna så e jag på :fyllisar:tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Lajj ide ! brukar sitta å slurpa nån bärs å wirrepinne när jag lirar (ju senare det blir desto mera pisk får man oftast :hihi )... tyvärr icke denna helg då det blidde barnhelg ... men kör gärna flera sånna så e jag på :fyllisar:tummenupp

Hehe, få gånger det är en fördel att ha små barn...
Ska dom inte vara i säng i tid idag då? ;) hyr en film dom kan somna till...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati