Nya Battlefield 3 till hösten

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
nja , min principip är ett par folkbärs som mest när jag har ungarna , dels om det händer nått så vill jag vara klar i kolan åsså blir man så konstigt seg å trött dagen efter å pallar inte umgås med ungarna dom e 6 å 12 så man måste lixom "göra" saker inte bara ligga på soffan å ge dom varsitt papper å några kritor längre :lol

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ni som vill vara med, Ladda hem Teamspeak 3.
Logga sen in på ts.tha.se med lösen free4all.

Sen hittar ni servern genom att söka efter: The Heroic Assaults eller där jag (Bootstrap_FTW) spelar.
Lösen: fulgubbe

Ge fan i att spela nykter där nu bara. Eftersom vi har lösen är den ändå inte rankad (man får inga poäng).

Edit: rätt lösen

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ni som vill vara med, Ladda hem Teamspeak 3.
Logga sen in på ts.tha.se med lösen free4all.

Sen hittar ni servern genom att söka efter: The Heroic Assaults eller där jag (Bootstrap_FTW) spelar.
Lösen: fulgubbe

Ge fan i att spela nykter där nu bara. Eftersom vi har lösen är den ändå inte rankad (man får inga poäng).

Edit: rätt lösen

TS gillar inte lösenordet?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Vi håller på att sparka stjärt!!!

Vågar fler dricka öl och åka på stryk?

Edit: tyvärr passade Origin på att braka ikväll. Vi hade stora problem att få in folk till servern.

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
MAV är helt jävla cp. Hur fan kan den ta 100 % av livet på en träff. CP jobbig att skjuta ner också och 20 poäng. Höj poängen så folk skjuter ner den eller minska skadan den gör drastiskt.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
MAV är helt jävla cp. Hur fan kan den ta 100 % av livet på en träff. CP jobbig att skjuta ner också och 20 poäng. Höj poängen så folk skjuter ner den eller minska skadan den gör drastiskt.

den är ganska svår att döda med ... måste ha fullfart .... å skitlätt å klara sig ifrån , bara kasta sig på backen om man ser den komma farandes :tummenupp

men endel recons har fulländat sin MAV kontroll å e sjukt skickliga å manövrera det lilla aset å leka gräsklippare :hihi

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag skjuter ner fanskapen med usas12-fragrounds.

Skitpiss Mav:ar. Hahahah jag och yip höll på hur länge som helst på Metro med att skjuta ner dom...

Som mest såg jag 4 stycken uppe samtidigt. INNE I TICKET HALLEN!?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja det enda som jag orkar ens försöka med är ju shotgun. Är inte så bra på att sikta hehe :p
Men däremot hittade jag vart dom stod dom asen så det var bara springa dit och sätta headshots eftersom dom inte ser när man kommer hehe.

Har försökt själv att vara den som är störig men som Pisken sa är dom fan inte lätta att finlira med. Lyckades bara ha ihjäl en enda snubbe. Inte värt tiden.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati