Nya Battlefield 3 till hösten

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kör enbart Hardcore :yoparty

Verkar ha lite problem med mina minnesstickor, båda samtidigt får datorn att krascha efter ca 15-20 minuter BF3, men kör jag med bara en sticka (4GB) så flyter allt på hur fint som helst, hur länge som helst...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
för er som inte orkade kolla live-sändningen häromdagen, kommer den igen:

spola fram till 44.10 så får ni en del snack och rörligt mtrl om nästa dlc - 'armored kill'.

sen snackas det om 'aftermath'-dlc och den sista dlc'n 'end game' som kommer ha MOTORCYKLAR!

http://www.ea.com/1/summer-showcase

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Postar i denna tråden här i hopp om hjälp. Försöker installera BF3 första skivan funkar bra, sen när jag byter skiva vill det inte längre än så. Får följande felmeddelande:

Ett oväntat fel har inträffat. Försök igen om en liten stund. Fel:131079:6

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Postar i denna tråden här ihop om hjälp. Försöker installera BF3 första skivan funkar bra, sen när jag byter skiva vill det inte längre än så. Får följande felmeddelande:

Ett oväntat fel har inträffat. Försök igen om en liten stund. Fel:131079:6

Prova tanka hem från Origin mha koden från dvdn?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Postar i denna tråden här ihop om hjälp. Försöker spela BF3 första laget funkar bra, sen när jag byter lag vill det inte längre än så. Får följande felmeddelande:

Ett väntat fel har inträffat. Du siktar som en kratta. Fel:133:7

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jag tror och hoppas på att dom gör det hela anpassat för/som eSport :tummenupp

Sen att Hardcore-läget är standard-läget och lite mer realistiskt, inget jäkla bunny-jumping-fjanteri med blipp-blopps över hela kartan och skärmen hehe

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Inte spelat allt för mycket Normal, men många hoppar ju runt lite extra och man tål lite extra och både karta och HUD ger av lite väl mycket info om läget/fienderna. (osv.)

Jag uppskattar Hardcore-mode helt enkelt bra mycket mer, känns som det vore standard-läget - gärna lite svårare/mer realistiskt ändå, utan att tappa spelkänslan såklart, det som är det goa med BF3, att spelkänslan är prio 1, SEN realism (och inte som ArmA-serien där realism får lite väl överhand)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Inte spelat allt för mycket Normal, men många hoppar ju runt lite extra och man tål lite extra och både karta och HUD ger av lite väl mycket info om läget/fienderna. (osv.)

Jag uppskattar Hardcore-mode helt enkelt bra mycket mer, känns som det vore standard-läget - gärna lite svårare/mer realistiskt ändå, utan att tappa spelkänslan såklart, det som är det goa med BF3, att spelkänslan är prio 1, SEN realism (och inte som ArmA-serien där realism får lite väl överhand)

ok.

hardcore för mig ÄR för realistiskt, typ arma-serien och inte en shooter, vilket ju bf-franschisen är. sen är mer skills so krävs att ta kål på nån med några skott generellt, än att dö direkt i hardcore-mode.

men vi har alla olika smaker såklart.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
PS3:
Nån som har en okej klan och vill köra mot mig och polarna? Vi har en server som står uppe alltid vid namn FJAJJM och vi är typ 8 stammisar som spelar, men kan dra ihop fler om ni är fler. Vore kul att få lite organiserat motstånd!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
ok.

hardcore för mig ÄR för realistiskt, typ arma-serien och inte en shooter, vilket ju bf-franschisen är. sen är mer skills so krävs att ta kål på nån med några skott generellt, än att dö direkt i hardcore-mode.

men vi har alla olika smaker såklart.

Japp, och majoriteten verkar vara på din sida :)

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ang hardcore så lirar jag enbart hardcore. Tycker softcore funkar tills man lärt sig spelet, sen blir det roligare med hardcore. Tar bara några timmar att komma in i det :tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Ang hardcore så lirar jag enbart hardcore. Tycker softcore funkar tills man lärt sig spelet, sen blir det roligare med hardcore. Tar bara några timmar att komma in i det :tummenupp

Jag var ju lite efter och skaffade inte speldator och BF3 förens bara någon vecka sedan, så polarna "gav mig aldrig chansen" att lira softcore. Kan ju erkänna att det funnits stunder då jag varit både frustrerad, förbannad och förtvivlad, men nu jävlar har saker och ting satt sig i mitt huvud. :hihi (men finns lite frågetecken kvar, men sånt löser sig alltid)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

för lite skills och för mkt 'happy accident' från andra som gör att jag tappar suget. precis som cod och mw3.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
för lite skills och för mkt 'happy accident' från andra som gör att jag tappar suget. precis som cod och mw3.

Hur menar du? Jag tycker teamwork generellt brukar vara bättre i hardcore, typ laser designation -> javelin etc. Givetvis finns det en baksida med att någon från eget team kastar en granat på en medans man disarmar bomb och liknande.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Hur menar du? Jag tycker teamwork generellt brukar vara bättre i hardcore, typ laser designation -> javelin etc. Givetvis finns det en baksida med att någon från eget team kastar en granat på en medans man disarmar bomb och liknande.

du dör för lätt i hardcore-mode. folk utan skills kan därmed knäppa dig oavsett om du är bäst i stan eller inte. för mkt happy accidents helt enkelt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati