Nya Battlefield 3 till hösten

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
du dör för lätt i hardcore-mode. folk utan skills kan därmed knäppa dig oavsett om du är bäst i stan eller inte. för mkt happy accidents helt enkelt.

Det går ju åt båda hållen så att säga. Jag tycker det är positivt för om du är bäst i stan kan du gå in i ett rum och knäppa 5 pers med din handgun utan att ladda om. Är du kass går du in och blir skjuten.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Det går ju åt båda hållen så att säga. Jag tycker det är positivt för om du är bäst i stan kan du gå in i ett rum och knäppa 5 pers med din handgun utan att ladda om. Är du kass går du in och blir skjuten.

det är oftare att en nolla pangar dig i hardcore än i normal. slump och amatörism ska inte premieras.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
du dör för lätt i hardcore-mode. folk utan skills kan därmed knäppa dig oavsett om du är bäst i stan eller inte. för mkt happy accidents helt enkelt.

Men det är skönt att kunna dra en salva igenom värdelösa medhjälpare som bara står ivägen. Något jag saknar i normal.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jag ser det som att i Hardcore får man mer poäng (och överlever mer) om man samarbetar, t.ex. är en squad som håller koll på/åt varandra, så att en n00b inte kan springa in i rummet bakom ens rygg och rensa med M249.
Mer taktik/realism helt enkelt, mindre Rambo.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Hardcore är ingen shooter.

Bf3 är en shooter.

Det krävs mer skills att vara bra i en shooter i normal-mode.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Men det är skönt att kunna dra en salva igenom värdelösa medhjälpare som bara står ivägen. Något jag saknar i normal.

det håller jag med om.

i bad company 1 kunde man ju knäppa sina team mates, vilket jag saknar ibland pga värdelösa spelare eller de som bara sabbar.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det basta med hardcore ar att man slipper fa en ful liten triangel over huvudet pa en nar man blir spottad som sniper i skogen 3 km fran fienden. Annars tycker jag som bettis att vilken n00b som helst kan ju spreja med en kulspruta och raka traffa en alldeles for enkelt.

Dessutom tycker jag inte att avsaknad av hud-info gor det svarare, bara mer irriterande :gnissla

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Installerade Close Quarters inatt. Måste säga att det var riktigt grymt! Exakt sånt gameplay som jag gillar!

mjaa...näää...för mig är close quarters bara nåt tillfälligt, knappt jag vill kalla den för en äkta, genuin bf3-karta. mer att de flörtar med cod-spelare etc. som tillfälligt spelande helt ok från de 'vanliga' kartorna, men inget jag spelar numera.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
mjaa...näää...för mig är close quarters bara nåt tillfälligt, knappt jag vill kalla den för en äkta, genuin bf3-karta. mer att de flörtar med cod-spelare etc. som tillfälligt spelande helt ok från de 'vanliga' kartorna, men inget jag spelar numera.

Jag gillar det som fasiken! Spelar mycket Crysis 2 vanligtvis och där är det små kartor med mycket intensitet. Och när det går snabbt och är intensivt, det är något jag gillar! :D

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag gillar det som fasiken! Spelar mycket Crysis 2 vanligtvis och där är det små kartor med mycket intensitet. Och när det går snabbt och är intensivt, det är något jag gillar! :D

Jag tycker det är lite för tight i close quarters. Visst, det är schysst om man snabbt vill lira fram lite nya sikten till nån bössa men inget man får ståfräs av tycker jag.

Typ igår började jag med en ny bössa och lirade fram 4 nya tillbehör i en snabb runda:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/60192984/4/217304568/

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras