Nya Battlefield 3 till hösten

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
releasedatum för 'armored kill':

'Battlefield 3: Armored Kill har ett releasedatum – eller snarare fyra stycken. Först ut är de PS3-spelande premium-medlemmarna (4 september). Därefter följer premium-spelarna på de övriga formaten (11 september).
För de som inte prenumererar på premium gäller 18 september (PS3) och 25 september (pc och Xbox 360). Ska vi summera kan vi åtminstone konstatera att alla får spela Armored Kill i September. Är du redo för det stora kriget? De största kartorna i Battlefield-historien låter ju inte direkt blygsamt.'

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120827/releasedatum-for-battlefield-3-armored-kill

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
dice-servrar fyrdubblas för konsoler:

'Good news for console Battlefield 3 players: DICE has increased the official server count four-fold, offering a lot more variety when it comes to maps and game modes. Console players have long requested more official servers, and now they’re getting about 4X as many, both on the PlayStation 3 and the Xbox 360. Simply search for “DICE” in the server browser menu to find a list of all official DICE servers.'

http://bf3blog.com/2012/08/dice-increases-official-console-servers-by-4x/

http://blogs.battlefield.com/2012/08/4x-official-servers/

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Satt och spelade idag när det helt plötsligt började lagga som fan. Kikade på poänglistan och såg då att en snubbe som hade joinat servern hade 1425 i ping :3freak Hur är det ens möjligt att ha så högt ping? Vart satt han och spelade? Månen?

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Peppen inför dagens release av Armored Kill är enorm! Tyvärr lär man väl inte kunna spela förrän imorrn om det går som vanligt :hihi

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
armored kill tycks vara den fetaste expansion patch någonsin släppt. Nu skulle jag faktiskt vilja sitta på PC.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
11 september så vill du sitta på en PC, just nu är det bara PS3-ägare som får avnjuta det hehe

TAGGAD! :yoparty

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Någon mer än jag som har problem att spela spelet numera? :(

Kom inte in på en enda server igår trots "Repair Installation" och uppdateringar... och en bra stund vara samtliga min Friends borta från listan också, men dök upp igen tillslut.

"Could not connect to server" om jag inte minns fel. Kan det vara att servrarna inte kört uppdateringen och jag gjort det? :va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati