Nya Battlefield 3 till hösten

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Någon mer än jag som har problem att spela spelet numera? :(

Kom inte in på en enda server igår trots "Repair Installation" och uppdateringar... och en bra stund vara samtliga min Friends borta från listan också, men dök upp igen tillslut.

"Could not connect to server" om jag inte minns fel. Kan det vara att servrarna inte kört uppdateringen och jag gjort det? :va

Inte spelat på ett par dagar för jag varit iväg på jobb men var nyss tvungen att uppdatera och nu kommer jag inte in på någon server alls...

Det suger eftersom man är så jävla spelsugen :huvet

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag har laddat ner senaste uppdateringen men inte testat än. Har dock kompisar som sitter och spelar nu med nya uppdateringen.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Skulle koppla upp mig igår men polarna hade redan slutat spela så då tänkte jag att jag kör Campaign istället. Har inte spelat single-player, bara testat det lite. Det ser ju mycket mer realistiskt ut med tex fläckar på skyddsglasögonen och på nattetid, ljuset från strålkastare/gatlampor som bryts på ett snyggt sätt.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Skulle koppla upp mig igår men polarna hade redan slutat spela så då tänkte jag att jag kör Campaign istället. Har inte spelat single-player, bara testat det lite. Det ser ju mycket mer realistiskt ut med tex fläckar på skyddsglasögonen och på nattetid, ljuset från strålkastare/gatlampor som bryts på ett snyggt sätt.

jahapp.

single player är ändå bara ett jäkla trams.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Gillar upplägget med att han blir förhörd och spelen är själva minnesbilder. Känns som film.

det de lägger ned i energi, tid och pengar, bör de snarare lägga på multiplayer mode.

alt. utveckla single playern på riktigt, för det är bara en snitslad bana som knappt fyller en funktion. det är trist att det snygga/coola/etc etc i single player, är så fantastiskt tråkigt, med undantag för enstaka händelser.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Ja, det är mulitplayern som är huvudfunktionen i den här typen av spel. Nu när jag tänker efter har jag knappt kört nån single player på BF2, BFBC2, MW3 - man kör online direkt, det är roligare.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Ja, det är mulitplayern som är huvudfunktionen i den här typen av spel. Nu när jag tänker efter har jag knappt kört nån single player på BF2, BFBC2, MW3 - man kör online direkt, det är roligare.

well there you go.

ett nytt tänk behövs för single playern...öppen bana...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Fan, mitt BF3 fungerar fortfarande inte :mad:

BF3_strul.png

För övrigt är dom ju inte allt för duktiga på att stava heller... :hihi
origin_stavning.png

*EDIT*

Suck, UPnP som vart aktiverad i routern som gjort att det skitit sig... jaja, problemet löst iallafall
(frågan är dock om min fjärrstyrning av datorn från jobbet fungerar med UPnP avstängt....)

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Suck, UPnP som vart aktiverad i routern som gjort att det skitit sig... jaja, problemet löst iallafall
(frågan är dock om min fjärrstyrning av datorn från jobbet fungerar med UPnP avstängt....)

BF3 fuckade upp sig för mig med UPnP på så jag stängde av det och då funkade det bra förutom i CO-OP-läget. Utan UPnP funkar inte det verkar det som :gnissla

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
ett nytt tänk behövs för single playern...öppen bana...

Dagens krigspel COD & BF har ideen att sålänge det är något tråkigt, som typ vandra 4km i någon terräng då får spelaren vara interaktiv i spelet, sen såfort det händer något "häftigt" så är skiten scriptat..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati