Nya Battlefield 3 till hösten

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Såg att man kan sitta bak på hojen och skjuta men det skakade inget. Hoppas dom patchar det annars lär det kännas som att åka helikopter typ.

Igår körde jag Ziba Towers och fick två i rad med repair tool :hihi

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
vad har folk för K/D ratio här inne =) ?

min är 1,3.

Dock "reset" för inte så länge sedan och senaste veckans spelande har blivit mycket med en naken M98B och G3A3. men så mycket bättre än 1,3 kanske jag inte är ändå hehe, max 2 hehe

*EDIT* Ska fasen ta och reset igen och försöka köra seriöst kommande vecka så ska vi se vad man kan hamna på - någon som vågar haka på utmaningen? :)
Så skriver vi våra stats nästa söndag!?! :yoparty (och lira då gärna mer än 5 min med 10 kills och 2 deaths haha under veckans gång)

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
kartorna i 'end game':

Four distinct maps are on offer in End Game. Size-wise, they are comparable to Caspian Border and Operation Firestorm from the base game, while the flag layout resembles that in our previous expansion pack Armored Kill – Meaning that we have spaced the capture points and bases to make full use of the entire Battlefield.

While all maps are carefully created to cater for the new dirt bike, the new AA vehicles should see heavy use on most of the maps as well. This new transport has a roof mounted turret that can switch between rockets and anti-air missiles to protect your infantry and combat air threats.

End_Game_Operation_Riverside_Water2.jpg

End_Game_Nebandan_Flats_Water.jpg

End_Game_Kiasar_Railroad_Water.jpg

End_Game_Sabalan_Pipeline_Water.jpg

http://blogs.battlefield.com/2013/02/end-game-maps-overview/

http://feber.se/spel/art/264468/en_titt_p_kartorna_i_end_game/

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
1,54 k/d :yoparty (554 kills)

Började över 2, började balansera sig kring 1,73 ett tag men dök sedan till 1,54 nu.

Fan va grymt det hade varit med ett zombieläge i Battlefield 3... och lite mer 2on2/4on4-spel... Jag saknar gamla Rainbow Six-tiden (Raven Shield) antar jag hehe. Lite mer taktik och lugnare tempo.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

jag hade tagit bort det mesta av stats-aspekten; som det är nu på bf3 (likväl andra shooters) så är folk rädda för att k/d ratio'n ska bli sunkig (och därför sitter man och trycker i en buske och vågar inte anfalla/defenda tillsammans med kompisarna) eller så spelar man taktiskt för att låsa upp nåt skitvapen/kamouflage (vem fan bryr sig om camo??!) eller annat fånigt som egentligen knappt har något med själva spelet att göra.

allt krims kram runtomkring, gör att folk tappar fokus på vad det egentligen handlar och går ut på.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08

Började över 2, började balansera sig kring 1,73 ett tag men dök sedan till 1,54 nu.

Fan va grymt det hade varit med ett zombieläge i Battlefield 3... och lite mer 2on2/4on4-spel... Jag saknar gamla Rainbow Six-tiden (Raven Shield) antar jag hehe. Lite mer taktik och lugnare tempo.

du har ju resetat :p

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, ja, trodde du var med på det :7peta

Svårt att bestämma mig/veta om ens K/D skiljer sig mycket om man kör Normal vs. Hardcore (jag kör bara Hardcore) och om man nöter Team DM mycket gentemot Conquest Large t.ex.
Någon som har koll på det? Känns som att man kan ha större chans att plocka bättre ratio om man tar det lugnt på Conquest Large. på små Team DM banor finns alltid risken för att någon är bakom en och skjuter en typ hehe

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!