Nya Battlefield 3 till hösten

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Det viktigaste är inte att vinna, utan att se till att alla andra förlorar.

Det har jag lärt mig :tungan ;)
(Nej då, jag är ganska långt ifrån en tävlingsmänniska)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Är det bara jag här som får gratis dator, mus, tangentbord, monitor, mjukvara etc för att spela Battlefield 3?

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Efter mina erövringar i sporthojs GT5 kamp ska jag testa outforskat territorium... BF3 är beställt och nu ska jag fan få smaka blod känns det som :p.... Lirade CS 1.6 mycket i min ungdom men har inte lirat FPS på 4 år överhuvudtaget.... hade över 600 timmar och var rankad mid/high mot slutet så helt noob är jag inte... Nå är BF3 något att ha, jag beställde premium edition så jag får alla expansions direkt :) var en krona billigare än själva spelet så why not haha?

Paketmannen

Bannad
Gick med
18 Feb 2013
Hoj
Ostbåge
Efter mina erövringar i sporthojs GT5 kamp ska jag testa outforskat territorium... BF3 är beställt och nu ska jag fan få smaka blod känns det som :p.... Lirade CS 1.6 mycket i min ungdom men har inte lirat FPS på 4 år överhuvudtaget.... hade över 600 timmar och var rankad mid/high mot slutet så helt noob är jag inte... Nå är BF3 något att ha, jag beställde premium edition så jag får alla expansions direkt :) var en krona billigare än själva spelet så why not haha?

Var beredd på att spelat är sönderfuskat och du kommer förmodligen slita av det lilla som flinten har att erbjuda.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Hoppas du köpte det till PC. Att köpa det till konsoll är bortslösade pengar, särskilt till Xbox.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
6641282_700b.jpg

Bifogat

• 6641282_700b.jpg
    6641282_700b.jpg
    71.2 KB · Visningar: 69

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Börja läsa från första sidan och fortsätt så.

Hahah nej.... Antar att man skapar ett account för att köra online. Jag ska lira på PC och även tråkiga spel blir roliga med lirkompisar, någon som vill bli mentor till mig? haha jag skriver mitt acc när jag har fått spelet så kanske någon snäll person addar mig i alla fall :)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Hahah nej.... Antar att man skapar ett account för att köra online. Jag ska lira på PC och även tråkiga spel blir roliga med lirkompisar, någon som vill bli mentor till mig? haha jag skriver mitt acc när jag har fått spelet så kanske någon snäll person addar mig i alla fall :)

BF3 är bäst på PC. Hojta till när du fått spelet.

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
BF3 är bäst på PC. Hojta till när du fått spelet.

Testade betan på min PS3a och insåg efter 30 min att jag fann noll glädje i att spela, tanken slog mig också att detta borde vara ett episkt pc spel haha, hade kanske rätt, snart (hoppas jag bara den nya datafan kommer från komplett...) får jag veta!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
När man resetar k/d och w/l är det enbart dom som resetas då? (Noob fråga) All annan stat behålls eller?

Sen passar jag på att tipsa om BF3 friends...
http://www.youtube.com/show/battlefieldfriends lovar att lungorna hoppar ur bröstkorgen för dom insatta...
Räknar mig själv till nästan noob fortfarande och kan säga att jag gjort iprincip allt som filmerna handlar om...

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...