Maestro
Ny medlem
Det viktigaste är inte att vinna, utan att delta!
Det viktigaste är inte att vinna, utan att delta!
Är det bara jag här som får gratis dator, mus, tangentbord, monitor, mjukvara etc för att spela Battlefield 3?
Efter mina erövringar i sporthojs GT5 kamp ska jag testa outforskat territorium... BF3 är beställt och nu ska jag fan få smaka blod känns det som .... Lirade CS 1.6 mycket i min ungdom men har inte lirat FPS på 4 år överhuvudtaget.... hade över 600 timmar och var rankad mid/high mot slutet så helt noob är jag inte... Nå är BF3 något att ha, jag beställde premium edition så jag får alla expansions direkt var en krona billigare än själva spelet så why not haha?
Efter mina erövringar i sporthojs GT5 kamp ska jag testa outforskat territorium... BF3 är beställt och nu ska jag fan få smaka blod känns det som .... Lirade CS 1.6 mycket i min ungdom men har inte lirat FPS på 4 år överhuvudtaget.... hade över 600 timmar och var rankad mid/high mot slutet så helt noob är jag inte... Nå är BF3 något att ha, jag beställde premium edition så jag får alla expansions direkt var en krona billigare än själva spelet så why not haha?
...du är inne på sidan 62
bara tre nördar som skriver juh....
Börja läsa från första sidan och fortsätt så.
Hahah nej.... Antar att man skapar ett account för att köra online. Jag ska lira på PC och även tråkiga spel blir roliga med lirkompisar, någon som vill bli mentor till mig? haha jag skriver mitt acc när jag har fått spelet så kanske någon snäll person addar mig i alla fall
Är det bara jag här som får gratis dator, mus, tangentbord, monitor, mjukvara etc för att spela Battlefield 3?
BF3 är bäst på PC. Hojta till när du fått spelet.
När man resetar k/d och w/l är det enbart dom som resetas då? (Noob fråga) All annan stat behålls eller?
Jajemän, det är enbart de fyra statsen ovanför "Reset stats" som man nollar.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|