Nya Battlefield 3 till hösten

Hjälp mig snälla! Köpte BF3 idag till Pc, men kan inte spela. Har dom senaste drivrutinerna osv. Varje gång jag ska starta spelet så laddar det, men innan jag ens kan börja lira så får jag "Battlefield3 har slutat att fungera".

:huvet:huvet:huvet Nu har jag haft elva st misslyckade försök att starta bf3. Det här spelet kan ta och fara åt helvete. DICE bör omedelbums anmäla sig till kurs hos Blizzard som handlar om att att inte släppa ett spel innan det är färdigutvecklat.

Går vidare till nya äventyr och tar det här som en plump i protokollet..

/T

:huvet:huvet:huvet Nu har jag haft elva st misslyckade försök att starta bf3. Det här spelet kan ta och fara åt helvete. DICE bör omedelbums anmäla sig till kurs hos Blizzard som handlar om att att inte släppa ett spel innan det är färdigutvecklat.

/T

Du har helt enkelt fel plattform.

PS3 FTW!!

:tungan

/T

Vad är det som inte funkar för dig?

Jag brukar alltid få joina varje server 2ggr eftersom första försöket nästan alltid leder till att BF3 slutar fungera.:gnissla

Vad är det som inte funkar för dig?

Jag brukar alltid få joina varje server 2ggr eftersom första försöket nästan alltid leder till att BF3 slutar fungera.:gnissla

BF3 slutar funka så fort jag försöker joina en server. Igår lyckades jag spela två rundor. Det har varit krångel sedan spelet släpptes men har gått att spela hälften av försöken tills i helgen sen har allt varit varit totalskit.

Så nu ger jag upp det här ..

BF3 slutar funka så fort jag försöker joina en server. Igår lyckades jag spela två rundor. Det har varit krångel sedan spelet släpptes men har gått att spela hälften av försöken tills i helgen sen har allt varit varit totalskit.

Så nu ger jag upp det här ..

Tråkigt.

Jag hänger i iaf. Tänker inte låta ett betainterface knäcka mig. :mad::yoparty

Kolla först att din maskin klarar av spelet, jag åkte på köpan en ny ;) Uppdatera grafik drivisen. Om instalera Origin..

Tänke kolla in i servern idag om det e nått drag där.

Mmm, kikade lite på joystick idag men jag avstod, idag IAF. Det kostar väl multum om man ska ha en som är programmerbar alternativt redan har bra drivare/konfig för battlefield 3.

Jag köpte den här för 265 kr. Funkar alldeles utmärkt. http://www.webhallen.com/hardvara/102992-logitech_attack_3_ii_joystick

Det e lätt agg flyga nu, men det e fördjävla svårt att träffa nåt å¨marken ändå, iaf med Jet.

Fan, jag vill också spela :(. Nästa vecka tror jag att jag måste plocka med mig datorn ändå.

Jag löste mitt problem med hjälp av Tech-forumet på Battlelog. Vi har ju inte samma problem, men problemet att spelet fryser sig precis när "Your Team Won/lost" ska komma upp och det är grå rök e iaf väck nu.

Jag avinstallerade "Asus Gamer OSD" och "Asus Smart Doctor" och det gjorde susen. Nu lirar det fin fint.

Förutom att spelet hängde sig mitt i e coop-bana med bonden och ljudet loopade tills allt dog. Men det e en annan femma. :huvet

Last edited:
Hm, undrar om jag inte börjar se ett samband mellan strul och gtx-kort? Kanske är en slump..

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick