Nya Battlefield 3 till hösten

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
BF3 slutar funka så fort jag försöker joina en server. Igår lyckades jag spela två rundor. Det har varit krångel sedan spelet släpptes men har gått att spela hälften av försöken tills i helgen sen har allt varit varit totalskit.

Så nu ger jag upp det här ..

Kan du spela co-op eller kampanjen? Har själv problem med PB, helt omöjligt att spela på servers som använder PB men utan så går det bra. Tydligen någon konflikt med ljudkort och PB, jävla skit är det.

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Kan du spela co-op eller kampanjen? Har själv problem med PB, helt omöjligt att spela på servers som använder PB men utan så går det bra. Tydligen någon konflikt med ljudkort och PB, jävla skit är det.

Har rotat i de första tre uppdragen när spelet släpptes men SP suger så det blev inge mer. Om jag inte minns fel så hängde det sig en gång, co-op har jag inte testat (har inga kompisar som spelar BF3)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag köpte den här för 265 kr. Funkar alldeles utmärkt. http://www.webhallen.com/hardvara/102992-logitech_attack_3_ii_joystick

Det e lätt agg flyga nu, men det e fördjävla svårt att träffa nåt å¨marken ändå, iaf med Jet.

Jag löste mitt problem med hjälp av Tech-forumet på Battlelog. Vi har ju inte samma problem, men problemet att spelet fryser sig precis när "Your Team Won/lost" ska komma upp och det är grå rök e iaf väck nu.

Jag avinstallerade "Asus Gamer OSD" och "Asus Smart Doctor" och det gjorde susen. Nu lirar det fin fint.

Förutom att spelet hängde sig mitt i e coop-bana med bonden och ljudet loopade tills allt dog. Men det e en annan femma. :huvet

Det var en sådan joystick jag kikade på också men den har inte vridbart handtag vilket vore sjukt nice till helikoptern t.ex. Ska svänga in på elgiganten imorgon och kolla vad dom har att erbjuda och kika in på SIBA som ligger vägg i vägg.

Sedan får vi öva lite flygning i helgen på servern kanske ;). Förutsatt att spelet funkar fin fint efter ominstallation av datorn.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
ja det är fortf problem med gtx korten, särskilt 500serien.
Kör 2 x 580 kort jag med, brukar hänga sig 1gång om dagen. Men vissa dagar går att köra flera timmar i streck utan problem....
SÅ många människor i sverige kan inte helt plötsligt pajjat sina datorer precis när bf3 släpps, det är helt enkelt drivrutins problem...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ska oxå lira ikväll!

Heter Bootstrap_FTW och har lätt den sexigaste bilden EVER!

La till dig RoLLeR. Akta bulan i byxan nu ;)

Det var en sådan joystick jag kikade på också men den har inte vridbart handtag vilket vore sjukt nice till helikoptern t.ex. Ska svänga in på elgiganten imorgon och kolla vad dom har att erbjuda och kika in på SIBA som ligger vägg i vägg.

Sedan får vi öva lite flygning i helgen på servern kanske ;). Förutsatt att spelet funkar fin fint efter ominstallation av datorn.

Hittade du någon bra jojje?

Vill oxå ha en med vridbart handtag för att flyga heli. Någon som har nåt att annat rekomendera

Last edited:

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar

Baztard

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtona 955i -00
Eyeballers, hurru Roller, har du något med den gamla CS klanen att göra mån tro?

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Eyeballers, hurru Roller, har du något med den gamla CS klanen att göra mån tro?

Från Wikipedia:

Eyeballers, professionell E-sport-klan inom datorspelen Counter-Strike, Quake 3 och Painkiller. De är vinnare av många internationella stortävlingar. Grundades 1998 av RoLLER från Stockholm & MooN från Tyresö och tävlade då mestadels i Quake 2 CTF.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Eyeballers

Jag köpte idag en joystick IAF, ska hem och testa den i helgen. Det blev en Cyborg F.L.Y 5 på Elgiganten.

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Har rotat i de första tre uppdragen när spelet släpptes men SP suger så det blev inge mer. Om jag inte minns fel så hängde det sig en gång, co-op har jag inte testat (har inga kompisar som spelar BF3)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Du heter väl tompa72 ingame? Varför sket du i vår platoon då :) Finns alltid folk att spela med..

In på Eyeballers och fördriv lite tid :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Från Wikipedia:

Jag köpte idag en joystick IAF, ska hem och testa den i helgen. Det blev en Cyborg F.L.Y 5 på Elgiganten.

funderade på en dylik tingest , problemet är att jag är vänsterlabbad och den ser minst sagt "ergonomisk" ut för högerlabbade....har inte hittat någon att klämma på....har du lust och klämma åt mig ? :)
skitsamma om jag inte når alla knappar eller så men det ska iaf gå att hålla den på ett hyffsat vettigt sätt

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
funderade på en dylik tingest , problemet är att jag är vänsterlabbad och den ser minst sagt "ergonomisk" ut för högerlabbade....har inte hittat någon att klämma på....har du lust och klämma åt mig ? :)
skitsamma om jag inte når alla knappar eller så men det ska iaf gå att hålla den på ett hyffsat vettigt sätt

Kände lite på den jag köpte och den är inte ergonomisk för fem öre om man är "vänsterlabbad". Jag hinner nog dessvärre inte klämma på någon annan denna vecka, men nästa vecka kan jag svänga in på mediamarkt och elgiganten och klämma lite ur en vänsterlabbads synpunkt ;).

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Kände lite på den jag köpte och den är inte ergonomisk för fem öre om man är "vänsterlabbad". Jag hinner nog dessvärre inte klämma på någon annan denna vecka, men nästa vecka kan jag svänga in på mediamarkt och elgiganten och klämma lite ur en vänsterlabbads synpunkt ;).

Om det är den där Cyborgen så är den nog exakt lika ergonomisk för vänsterhänta som höger, vi har en Cyborg X hemma (den tidigare varianten) och längst fram på toppen finns det två justerskruvar som ändrar vinkeln på knapparna så de passar vänsterhänta och så. Går även att justera stödet för tummen.

Förutsatt att de inte försämrat joysticken...

Edit: Var visst en Cyborg Evo, kanske inte samma som föregångaren men det är iaf en föregångare ändå :brinnerup

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Om det är den där Cyborgen så är den nog exakt lika ergonomisk för vänsterhänta som höger, vi har en Cyborg X hemma (den tidigare varianten) och längst fram på toppen finns det två justerskruvar som ändrar vinkeln på knapparna så de passar vänsterhänta och så. Går även att justera stödet för tummen.

Förutsatt att de inte försämrat joysticken...

Edit: Var visst en Cyborg Evo, kanske inte samma som föregångaren men det är iaf en föregångare ändå :brinnerup

På denna finns det ingen justering för tumstöd och sådant IAF vad jag såg. Kan kolla mer noga imorgon eller när jag kommer hem dock.
Sedan sitter ju gasreglaget på vänster sida också, såg inte ut som det går att byta sida på det heller.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024