Nu berättar du omedelbums var du hittat den där. Fast bara till migStoffy skrev:2568297Vad gillar ni dessa nya dubbelpipor?
Kanske blir att fixa senare men Engström har förmodligen får precis fått hem ett system i dagarn. Funkar det bra kommer nog Folke ( Folket ) kunna få hem fler.Tyckte dom var riktigt smidiga och du slipper svetsa om bakdämparen. Gillade även att den var kolfiber och inte titan, blir lite dovare ljud då. Men mer info kommer nog efter bänkningen.Supermoto skrev:2568425Nu berättar du omedelbums var du hittat den där. Fast bara till mig
Känner märkligt nog igen fästena från nånstans....
Stora?Jocke W skrev:2568489Typiskt husa grejer..stora och tunga =P för det är väl stål slipons med kofilber look?
Stoffy skrev:2568520
Stora?
Jaha nu förstår jag du kör ktm....
Haha känns som om det är mobbing alla Stoffy.kungko skrev:2569094hade det inte vart för att du har min sändare så hade ja vart ärlig...men nu är ja tyst....
Stoffy skrev:2569211inte låter mer än 94db.
Sen får dom se ut som skit......bara dom är billiga
Stoffy skrev:2569211Haha känns som om det är mobbing alla Stoffy.
Alltså jag har inte dessa själva så ni behöver inte såga dessa för min skull
Ja huvudsamken är att dom ger bra med effekt och inte låter mer än 94db.
Sen får dom se ut som skit......bara dom är billiga
Mögel skrev:2569308Måste säga att det ser lite konstigt ut. Kan va dåligt kort men det ser ut som du har två bazookas bak på hojen!
Stoffy skrev:2569813För att vara ett dubbelsysytem vill jag påstå att det är väldigt litet.
Tror att bilden jag la in var lite missvisande, ser ut som om de två burkarna flyter ihop vilket gör att den ser större ut än vad den är.
Tyck gärna till om vad ni tycker nu då!
Tänk att det har du helt rätt i.Lennartsson skrev:2569824Finns dom med på Järn och Maskin som original reservdel?
JAJJEMENSAN !!! Bättre (mer korkade) kunder är svåra att hittaStoffy skrev:2569886Tänk att det har du helt rätt i.
Alla vill sälja reservdelar till husa, lättlurade ägare i kombination med att dom inte håller
Fråga Jocke D
PS grattis till Elitlicensen i cross!
Du har väl tackat Järn & Maskin.
STRIKE ONE!
Lennartsson skrev:2569824Finns dom med på Järn och Maskin som original reservdel?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|