Stoffy skrev:2570587Länge sedan jag hade så här kul på jobbet :corn
Jocke W, jag hoppas absolut att du kommer att ligga och jaga mig och gärna köra om några ggr för så man får lite tändvätska och kör fortare. För varje år har vi kört fortare och fortare och som jag ser det så har vi flera förare i sverige som skulle stå sig väl utomlands.
Vi utvecklas tillsammans oavsätt om vi kör järnhästar från järn & maskin eller fina Yammor från Carlbarks ( med bra garanti )
Kram alla motardälskare!
TERMINATOR skrev:2571746akta när han kör om dej så han inte klipper ditt framhjul, han är rätt vass på det
Stoffy skrev:2569813För att vara ett dubbelsysytem vill jag påstå att det är väldigt litet.
Tror att bilden jag la in var lite missvisande, ser ut som om de två burkarna flyter ihop vilket gör att den ser större ut än vad den är.
Tyck gärna till om vad ni tycker nu då!
Klart jag har, samma burkar men hojen är en Sukka.Mögel skrev:2572107Har du inga kort rakt bakifrån?
Du kommer att ha råd, men dom finns inte att köpa ännu.Vargen skrev:2573267Jo jo riktigt feta! Vad kostar dom??? Antar att dom är apdyra eftersom priset inte har nämnts än.
Finns dom till KTM?
Nu vaknade jag till...Stoffy skrev:2572527Klart jag har, samma burkar men hojen är en Sukka.
Migael skrev:2597947Negativt: Dubbelpipor hör inte hemma på en encylindrig 4-taktare, och ännu mindre på en cross av husa-fabrikat. Det är onödigt med extra vikt också( inte för att det handlar om hundratals kilo...). Slöseri med pengar.
Hört talas om ironiiiiiii nån gång ?rejser skrev:2597958Hört talas om hårdare krav på ljudnivån vid tävlingar nån gång?
Migael skrev:2597977Hört talas om ironiiiiiii nån gång ?
LänktipsMigael skrev:2597947Negativt: Dubbelpipor hör inte hemma på en encylindrig 4-taktare, och ännu mindre på en cross av husa-fabrikat. Det är onödigt med extra vikt också( inte för att det handlar om hundratals kilo...). Slöseri med pengar.
Köra dubbelpipigt? Köp då en twin....otherwise dont
Positivt: +2hk? ÄH VAFAN.
Vad jag förstår så gillar du ktm, du har kanske inte han notera att du hade två utblås på den innan du sålde den?Migael skrev:2597947Negativt: Dubbelpipor hör inte hemma på en encylindrig 4-taktare, och ännu mindre på en cross av husa-fabrikat. Det är onödigt med extra vikt också( inte för att det handlar om hundratals kilo...). Slöseri med pengar.
Köra dubbelpipigt? Köp då en twin....otherwise dont
Positivt: +2hk? ÄH VAFAN.
Fast som vanligt är jag ensam om dessa åsikter !
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|