NisseNutz
Ny säsong, ny hoj!
E22 skrev:2638168de e ju rätt pratiskt med kolfiberburkar på en grushoj, eller? går dom inte sönder av all sten & grus blästringen??
Funderade också på det där med grussprut
E22 skrev:2638168de e ju rätt pratiskt med kolfiberburkar på en grushoj, eller? går dom inte sönder av all sten & grus blästringen??
Det kommer förmodligen även att finns burkar i rostfrittstål eller titan för de som tänkte på funktion före utseende.E22 skrev:2638168de e ju rätt pratiskt med kolfiberburkar på en grushoj, eller? går dom inte sönder av all sten & grus blästringen??
jag VET att det finns det.. har kollat och klämt på båda modellerna..Stoffy skrev:2638280Det kommer förmodligen även att finns burkar i rostfrittstål eller titan för de som tänkte på funktion före utseende.
Så ni kan vara lungna grabbar
Blom har ju ett egehändigt fixat dubbelsystem med Acraburkar.Ante K skrev:2638558Hej!
Finns det ingen motard åkare som bygger egna rör? Tunna rostfria rör som man räknar ut avstämningen på borde ju funka kanon(eller titan om man kan svetsa det), för en bråkdel av priset.
Så gör man ju iaf inom bilsport(som jag är mest insatt i).
Mvh Ante
Hej.Ante K skrev:2638558Hej!
Finns det ingen motard åkare som bygger egna rör? Tunna rostfria rör som man räknar ut avstämningen på borde ju funka kanon(eller titan om man kan svetsa det), för en bråkdel av priset.
Så gör man ju iaf inom bilsport(som jag är mest insatt i).
Mvh Ante
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |