okej, ni som har hero2. när jag startar min så ställer den sig i fottoläge. om jag går in i menyn och kollar så står den att den skall starta upp i videoläge.
någon med samma problem?
Samma här.
okej, ni som har hero2. när jag startar min så ställer den sig i fottoläge. om jag går in i menyn och kollar så står den att den skall starta upp i videoläge.
någon med samma problem?
Samma här.
Huset passar faktiskt till kameran.
Köpte en eye of mine från sportkamera.se och den använder det gamla huset... vilket passade på min nya 2a.
Såg nu att dom inkluderar 16GB minneskort till HD HERO 2 på sportkamera.se... 3489kr
Tåliga rackare de där Gopro... köpte min i fredags...
Kraschade på isen i lördags... slog i huvudet i isen så pass hårt så klisterfästet slets loss från hjälmen...
O Gopron studsade iväg
Men den funkar prima...
Nu ska man bara lära sig redigera ... måste skaffa vettigt program....
Faan vad nerskalat det blev, körde AVS konvertera... redigera i Moviemaker...
http://www.youtube.com/watch?v=SrvuSpWcqQc&feature=g-upl&context=G2904805AUAAAAAAAAAA
Hur fäster ni era kamera på hojen?
Känns som att det finns dåligt med plats för den...
Köpte ett fäste som ska gå att montera på runda saker, ex styret, framgaffel m.m. men vet inte om det blir bra.
Vart monterar ni era?
Hur fäster ni era kamera på hojen?
Känns som att det finns dåligt med plats för den...
Köpte ett fäste som ska gå att montera på runda saker, ex styret, framgaffel m.m. men vet inte om det blir bra.
Vart monterar ni era?
Har huset uttag för mic ingången? Tyckte mig inte se en sådan när jag kikade på den på mässan... då faller ju poängen med att byta...
behövs inte. Kommer med wifipac nu i mars som funkar för både hero 1 och hero 2Jo, att det inte blir vattentätt begriper jag med, man behöver alltså ett hus som inte tål regn för att köra extern mic. Och detta ingår inte. Uppfattat. Då var det som jag trodde.
Jag väntar till 3:an och hoppas på blåtandsmick! =)
behövs inte. Kommer med wifipac nu i mars som funkar för både hero 1 och hero 2
WiFi BacPack'et stödjer videostreaming samt fjärrstyrning för HERO2 (ingen videostreaming på HERO1), det står inget om blåtandsmick eller liknande.
behövs inte. Kommer med wifipac nu i mars som funkar för både hero 1 och hero 2
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari