Nya GSX 1000 R?

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
En hel hoper Italienska skönheter med mycket riv i!
Är det någon som har en länk som man kan kolla hur -04 Gixxern ser ut, eller har de ingen ny modell för nästa år?
Jag har svårt att tänka mig att den skulle kunna matcha nya R1:an men i alla fall.

R1 = :rock

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
2004an är likadan som fjolårets modell... med undantag för några kosmetiska förändringar samt kanske någon mindre åtgärd.

Men inga Seatpipes här inte :D

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Om inte Sugakuki kommer ut med nått nytt för nästa år så lär Yamma rensa hela marknaden, för handen på hjärtat, vem är så dum att han köper en Gixxer när nya R1:an är så övergudomligt jä...la läcker som den är?

Eder
Hellracer

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
GSX R1000 är mycket snyggare men men det är vad jag tycker. PS seatpipes passar bara på DUCATI sluta härmas yamaha

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Hellracer skrev:
Om inte Sugakuki kommer ut med nått nytt för nästa år så lär Yamma rensa hela marknaden, för handen på hjärtat, vem är så dum att han köper en Gixxer när nya R1:an är så övergudomligt jä...la läcker som den är?

Eder
Hellracer

Den är läcker men nya Kwaken zx10r kommer piska rettan :slicka :slicka . -05 kommer Suka vara värst igen, så balansen blir återställd :slicka
haha :whip

Ps. ska rasta lite retta -04'or i sommar :hej :hej

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Hellracer skrev:

Eder
Hellracer

Tyvärr finns det ju alldeles för många squidar som köper det värsta när en TZR125 borde passa dem bättre med tanke på förmåga...

Ingen kommer att ha råd att försäkra en Klass 7 hoj 2005 när 50 kört ihjäl sig på den nya R1an. Men Yjamlaha kanske har byggt en stabil hoj för engåns skull, en hoj som inte dödar sina ägare??
(33% av alla R1or äs skrot, och ytterligare 10% är raporterade (yeah right...) som stulna = låter som en instabil och farligt hoj... )

Och för övrigt är Suzukin snyggare än R1an (visserligen bara sett den på bild)

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Jag skulle kunna svälja hur många nya Rettor som helst :öl

Hade du tänkt hänga av nya Rettan med din gamla :crash 750 så får du nog hänga på en fet fet fet Turbo först. :D :D :D

/Hellracer

Badkarma skrev:
If Suzuki sucks Yamaha swallows :D :D :D :D :D

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
PutteLiten skrev:
Men Yjamlaha kanske har byggt en stabil hoj för engåns skull, en hoj som inte dödar sina ägare??
(33% av alla R1or äs skrot, och ytterligare 10% är raporterade (yeah right...) som stulna = låter som en instabil och farligt hoj... )

Ja den är väldigt instabil och farlig.

Den är överhuvudtaget knappt körbar. Jag har nu köpt ett turbokit i hopp om att lösa dessa problem. En annan fördel med det är att då slipper jag dras med de ynka 180hästarna som 04:an får.

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
PutteLiten skrev:
Tyvärr finns det ju alldeles för många squidar som köper det värsta när en TZR125 borde passa dem bättre med tanke på förmåga...

Ingen kommer att ha råd att försäkra en Klass 7 hoj 2005 när 50 kört ihjäl sig på den nya R1an. Men Yjamlaha kanske har byggt en stabil hoj för engåns skull, en hoj som inte dödar sina ägare??

Och för övrigt är Suzukin snyggare än R1an (visserligen bara sett den på bild)

Jag har ingen Statistik att luta mig emot men jag har svårt att tänka mig att Gixxern ligger särskilt mycket bättre till gällande olycker men att den stjäls oftare tyder ju på att det finns en hel del bus med bra smak också :lol :smasha

Sen kan jag väl hålla med om att Sukan säkert är skön att köra men träskor är också sköna men jag skulle inte vilja visa mig ute med dom :)

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Hellracer skrev:

Hade du tänkt hänga av nya Rettan med din gamla :crash 750 så får du nog hänga på en fet fet fet Turbo först. :D :D :D

/Hellracer
Läs nogrannare vad han har för hoj :D ... tycker det ser ut som han kommer rasta 04-rettor...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hellracer skrev:
Jag har ingen Statistik att luta mig emot men jag har svårt att tänka mig att Gixxern ligger särskilt mycket bättre till gällande olycker men att den stjäls oftare tyder ju på att det finns en hel del bus med bra smak också :lol :smasha

Sen kan jag väl hålla med om att Sukan säkert är skön att köra men träskor är också sköna men jag skulle inte vilja visa mig ute med dom :)

Jag tror inte den stjäls mer än andra hojar (kanske lite då), men jag tror många kör halvförsäkrat och anmäler hojarna stula. Inget unikt för R1 förare dock...
Fast R1an var så krashad att den utmärkte sig i statestiken hos Folksam, ingen annan enskild hoj gjorde det.
Jaja, jag gillar inte hojen. Men tänker inte hacka på folk som gillar den. Smaken är ju som baken. Min är fin och era är fula... :D

R1an hade kanske varit kul att ha om det inte gått 13 på dussinet...
Varför ha något som alla andra har? :zpy
Finns dock en R1a som är cool. Polkagris Rettan :)
(Röd vita 98an är väll den)

:hej

(sedan är väll inte Suzuki kända för sina fina förarmiljöer... :lol )

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
PutteLiten skrev:

Ehh..vi såg ju hur stabil din sukisuki var på SRW ju :fakta

Eller det var squiden bakom styret som ......

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag kunde köra passet efter, hade jag haft en R1 hade jag fått bogsera hem skrotet... ;) :crash

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Hellracer skrev:

/Hellracer

:FU
:D :D :D

Bifogat

• tryck.jpg
    tryck.jpg
    31.4 KB · Visningar: 561
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...