MotherTrucker
Ny medlem
Nu när dom byggt upp med alla teasers så återstår om dom kan leverera en hoj som motsvarar alla skyhöga förväntningar också..
Läste att den skulle ha 2-växlad centrifugalkompressor för både köttigt mellanregister och tonvis med mos på toppen. Kommer bli så jefla maxat!
aka turbo
Kompressormatad tvåtakts 250 fyra!!! Det hade jag fan köpt!
Ingen aning. Låter den lika fränt som jag misstänker att en 2-t radfyra med kompressor skulle låta om det hade existerat nån, mindre än en fartygsdiesel då..?tja har inte peugot haft en kompressormatad scooter på 125cc variomat några år?
Paustricket var det första jag gjorde nästa problem är vart man ska få 200k ifrån. Gå till banken och säga, jo det är såhär... Kolla in denna videoOm man pausar i slutet av den senaste reklamfilmen när H2 passerar i hög fart.
Nästa problem är vart man ska få 200k ifrån. Gå till banken och säga, jo det är såhär... Kolla in denna video
Om du har en 330 så kan du få kärringar i MYCKET bra skick BMW 330 är näst intill legendarisk för sin fruktade prestanda. Du har ditt på det torra min vän.Tror du banken går med på en GSX-R, BMW 330 och en käring i skapligt skick?
Om du har en 330 så kan du få kärringar i MYCKET bra skick BMW 330 är näst intill legendarisk för sin fruktade prestanda. Du har ditt på det torra min vän.
Torra kärringar låter tråkigt!
Tror du banken går med på en GSX-R, BMW 330 och en käring i skapligt skick?
Ingen aning. Låter den lika fränt som jag misstänker att en 2-t radfyra med kompressor skulle låta om det hade existerat nån, mindre än en fartygsdiesel då..?
Paustricket var det första jag gjorde nästa problem är vart man ska få 200k ifrån. Gå till banken och säga, jo det är såhär... Kolla in denna video
Försäkring? Den är sekundär, den tecknar man samma dag (s)om det händer någotDet värsta är väl att 200k bara kommer räcka till att försäkra knarren!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|