MotherTrucker
Ny medlem
Nu när dom byggt upp med alla teasers så återstår om dom kan leverera en hoj som motsvarar alla skyhöga förväntningar också..
Läste att den skulle ha 2-växlad centrifugalkompressor för både köttigt mellanregister och tonvis med mos på toppen. Kommer bli så jefla maxat!![]()
aka turbo
Kompressormatad tvåtakts 250 fyra!!! Det hade jag fan köpt!
Ingen aning. Låter den lika fränt som jag misstänker att en 2-t radfyra med kompressor skulle låta om det hade existerat nån, mindre än en fartygsdiesel då..?tja har inte peugot haft en kompressormatad scooter på 125cc variomat några år?
Paustricket var det första jag gjordeOm man pausar i slutet av den senaste reklamfilmen när H2 passerar i hög fart.
Nästa problem är vart man ska få 200k ifrån. Gå till banken och säga, jo det är såhär... Kolla in denna video![]()
Om du har en 330 så kan du få kärringar i MYCKET bra skickTror du banken går med på en GSX-R, BMW 330 och en käring i skapligt skick?
Om du har en 330 så kan du få kärringar i MYCKET bra skickBMW 330 är näst intill legendarisk för sin fruktade prestanda. Du har ditt på det torra min vän.
Torra kärringar låter tråkigt!![]()
Tror du banken går med på en GSX-R, BMW 330 och en käring i skapligt skick?
Ingen aning. Låter den lika fränt som jag misstänker att en 2-t radfyra med kompressor skulle låta om det hade existerat nån, mindre än en fartygsdiesel då..?
Paustricket var det första jag gjordenästa problem är vart man ska få 200k ifrån. Gå till banken och säga, jo det är såhär... Kolla in denna video
![]()
Försäkring? Den är sekundär, den tecknar man samma dag (s)om det händer någotDet värsta är väl att 200k bara kommer räcka till att försäkra knarren!![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X