Det har ju Marklund och Mc-Xpress redan löst sedan ett decennium tillbaka eller så.
Om det är en 600 med 200 hk så innebär det över 300 litershästar, finns det någon fabrikshoj med den litereffekten sedan tidigare?
Bra marknadsföring, man vill ha den redan utan att veta vad det är exakt som kommer!
Bara jag som helst hade fått reda på priset _innan_ man blev allt för sugen?
hade iof vart lite ballare om det va en turbomatad Wankel..
Njae, inte jag i alla fall. Men jag är mer fundersam till cylinderantalet då motorn ser väldigt smal ut. Parallelltwin? I så fall är väl 750cc inte ologigskt. Trippel, vilket skulle knyta an fint till den historiska H2 med 750 cc, alternativt en 675 för att motsvara dagens "reglemente"?Borde man inte kunna se om det är 600 kubik, 1000 eller mer på någon av de här bilderna?
Njae, inte jag i alla fall. Men jag är mer fundersam till cylinderantalet då motorn ser väldigt smal ut. Parallelltwin? I så fall är väl 750cc inte ologigskt. Trippel, vilket skulle knyta an fint till den historiska H2 med 750 cc, alternativt en 675 för att motsvara dagens "reglemente"?
Ska Kawasaki krama ut 200+ hk ur spisen känns nästan 600 4cyl, 675 3cyl eller 750 twin lite klent och kan kräva lite väl mycket laddtryck för en driftsäker fabriksspis, se 2TM:s tidigare kommentarer...
Min gissning får falla i enlighet med den klassiska föregångaren - 3cyl 750 med turbo med litet avgashus och ca 0.8 i laddtryck
Usch så fränt..Samt den senaste
Ninja H2: Vol.7 Performance Key
Det är möjligt, jag baserar min gissning på de videos och bilder som finns i denna tråd - tittar jag på toppen är den tämligen lik Triumphs 675. Ibland har det ju visat sig att konceptmotorer förändras inför presentationen, spännande marknadsföring är det i alla fall!Motorn som har visats är ju dock en radfyra, kika på toppen lite noga så syns det.
Det har varit min gissning från start med, stämmer bättre med originalet. Att de visar upp en fyrcylindrig behöver inte betyda att det är en sådan som kommer att sitta i H2. De har ju inte sagt att det är den motorn i H2.Min gissning får falla i enlighet med den klassiska föregångaren - 3cyl 750 med turbo med litet avgashus och ca 0.8 i laddtryck
Det är möjligt, jag baserar min gissning på de videos och bilder som finns i denna tråd - tittar jag på toppen är den tämligen lik Triumphs 675. Ibland har det ju visat sig att konceptmotorer förändras inför presentationen, spännande marknadsföring är det i alla fall!
Nåja - innan september är slut så vet vi!
Det har varit min gissning från start med, stämmer bättre med originalet. Att de visar upp en fyrcylindrig behöver inte betyda att det är en sådan som kommer att sitta i H2. De har ju inte sagt att det är den motorn i H2.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|