Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
30 September förstod jag det som att den skulle visas upp..?Är det verkligen ingen som har en bild på fanskapet
30 September förstod jag det som att den skulle visas upp..?Är det verkligen ingen som har en bild på fanskapet
30 September förstod jag det som att den skulle visas upp..?
Har inte sett något mer än filmteasern i startinlägget. Där är det väl kåpglas, bakdel och toppen på tanken som visas? (inlagd nedan)Är det verkligen ingen som har en bild på fanskapet
Hoppas innerligt att det blir en hoj som verkligen går att svänga med och inte någon stor jävla pråm som går fort rakt fram, ZX14R är verkligen inte en superbike i mina ögon iaf...
En 600 på anabola hade ju inte varit fel
Har också ett vagt minne av detta. Ingen länk?...Och från division "Liten pinne kittlar bättre än stor stock":
1983 gjorde Bike ett reportage om Honda NR 250, tvåcyl. med ovala kolvar, åtta ventiler och dubbelturbo, gav hundrafemtio häst!
Utan bilder har det inte hänt! Och är inte sant, heller, för den delen.Ballt, det var alltså en kompressor i hojen. Kul att få läsa/se mer av skapelsen inom kort. Fränt!
Utan bilder har det inte hänt! Och är inte sant, heller, för den delen.
Det var som f-n... Nåja, det är ännu inte för sent att bli överraskad. Fast den kan mycket väl vara datorgenererad från en 3D-modell..
Det var som f-n... Nåja, det är ännu inte för sent att bli överraskad. Fast den kan mycket väl vara datorgenererad från en 3D-modell..
Alltså jag får ju råbånge av siluetten på h2an i det klippet. rsv4 liknande bakdel tesammans med plast format i huxflux manné i frontkåpan e ju awesome.... får se om den verkligen ser så spejsad(space:ad) ut när man ser hela omaskerade hojen... AWESOME med dessa teasers från kawwa iaf
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|