vet du var man kan få tag på dem?. låter extremt billigt.ozeo skrev:såg ett gammalt reportage där dom använde honda orginal instrument till offroad hojar.
kosta typ 500 spänn o hade allt utom varvräknare..
sån bli de för mig om jag ska ha liten instrumentering..den e liiiiiten
philsson skrev:vet du var man kan få tag på dem?. låter extremt billigt.
värt att kolla upp i alla fall. Behövs ju inte så mycket mer än så. Hastighet, helljusindikator och blinkers.ozeo skrev:honda återfärsäljare enligt dom..de va där de skulle kosta lite..
ser ut som en liten cykel dator med nåra lysen för helljus,blinkers o så
tro de va "projekt streetfighter" från bike eller allt om mc el likn...var en gsxr 750 ..tro de va den iaf..läste de i förgår
philsson skrev:värt att kolla upp i alla fall. Behövs ju inte så mycket mer än så. Hastighet, helljusindikator och blinkers.
Märke ?Fürstenhoff skrev:Har skitballa mätare över sen Busa bygget (helt nya) som har det mesta samt går till 500km/h+ på mätaren om så behövs - kanon bra storlek varför dom passar perfekt bakom ett streetfighter lyse!!
Digital hastighetsmätare-
Pris: 1500kr stycket.
Gear indikator-
Pris: 500kr stycket.
/Fürstenhoff.
sture skrev:Här har ni en sajt där man kan köpa acewell mätare billigare vid gruppköp tänkte själv ha en sån mätare http://www.locostsweden.se/index.php?page=shop.browse&option=com_phpshop&Itemid=1
Jag skickade ett mail till dom för att få reda på om man kan välja olika mätare och få ner priset ändå.Återkommer när jag fått svarZwaniZ skrev:kollade på lqt.racing, jag vill ha den nya mätaren med både hastighet och tempmätare.
Men det framgår inte riktigt vilken det var på detta gruppköp, eller ser jag fel
sture skrev:Gruppköpet gäller minst 10 och man kan välja olika modeller.
sture skrev:Den är väldigt enkel att montera och passar alla hojjar
sture skrev:Den är väldigt enkel att montera och passar alla hojjar
Montera kanske men inte att koppla in,har själv köpt acewell i sommras och får inte till det med själva inkopplingen,får nog anlita nån firma som fixar detsture skrev:Den är väldigt enkel att montera och passar alla hojjar
Vad är det exakt som strular ?bigblock skrev:Montera kanske men inte att koppla in,har själv köpt acewell i sommras och får inte till det med själva inkopplingen,får nog anlita nån firma som fixar det
Jag har fått allt utom hastighets mätaren och tempen att fungera,det verkar som att man måste använda deras egna givare för att få det att funka,men då måste man tex sätta givaren på framhjulet för att kabeln e för kort å temp givaren vete fan vars jag ska sätta.Wiseguy skrev:Vad är det exakt som strular ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|