2Wheeldrive
Nu kör vi!
Nu när snön snart faller så börjar spelsäsongen! Vad har ni för konsoller och vilka spel lirar ni? Själv ska jag köpa nya nintendon och lira lite Zelda tror jag.
Nintendo köper jag till min treåring. PC är det som gäller.2Wheeldrive skrev:2567325Nu när snön snart faller så börjar spelsäsongen! Vad har ni för konsoller och vilka spel lirar ni? Själv ska jag köpa nya nintendon och lira lite Zelda tror jag.
Nya nintendon ska vara riktigt ball! Jag är avundsjuk på din treåringStuff skrev:2567330Nintendo köper jag till min treåring. PC är det som gäller.
Stuff skrev:2567330Nintendo köper jag till min treåring. PC är det som gäller.
Låt småkillarna leka, när de bli vuxna har de inte tid för spelandet längreDr.Bike skrev:2567354Mc-Relaterat?
Har man inte tid att lira lite spel så är man inte vuxen, då är man gammal!sandstream skrev:2567408Låt småkillarna leka, när de bli vuxna har de inte tid för spelandet längre
nintendo säljer bättre än suzukisandstream skrev:2567408Låt småkillarna leka, när de bli vuxna har de inte tid för spelandet längre
tourist trphy är ett mc spel .Dr.Bike skrev:2567354Mc-Relaterat?
Kungen skrev:2567444tourist trphy är ett mc spel .
skitbra dessutom
Och det vill man ju inte vara så ikväll ska jag plugga in Xboxen bara för att och spela Halo (gick åt helvete när jag provade för två år sedan, Space Invaders på Atari var så mycket enklare).sgtpepper skrev:2567411Har man inte tid att lira lite spel så är man inte vuxen, då är man gammal!
Smallstone skrev:2567607Xbox, Gamecube, nintendo 8bit, PS2, har alla men det blir mest xboxet. får ju införskaffa 360, PS3 och Wii nu med! att spela är KUL! men blir nog mindre när man får ett litet barn i Januari =)
Självklart är det Mc-relaterat! Du kan ju åka till varuhuset med Mc:n för att köpa nintendonDr.Bike skrev:2567354Mc-Relaterat?
2Wheeldrive skrev:2567671Självklart är det Mc-relaterat! Du kan ju åka till varuhuset med Mc:n för att köpa nintendon
xfader skrev:2567615ps3 vs wii -> http://www.youtube.com/watch?v=aAM4UQzU284
Jag vet ju vad jag hade valt ivf Sen att ps3'an kommer gå loss på 6 lax för basic modellen och wii'n runt 2k. Svårt val
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|