Respekt och förtroende, ett par av de saker som inte kan köpas för pengar.Herrejävlar vilken amatör. Vad trodde han sig vinna på detta?!
Respekt och förtroende, ett par av de saker som inte kan köpas för pengar.Herrejävlar vilken amatör. Vad trodde han sig vinna på detta?!
Bara så att jag förstår: Vad handlar tråden om? Har gamla eller nya, eller vad det kan vara, Oves Motor lurat någon? Har de sålt stulna hojar eller delar? Om ni har problem med vad någon skriver på FjollBook om någon som inte ens är en Sporthojare, eller som ställt till med något, så förstår jag inte riktigt
Eller är det någon som är släkt med förre ägaren kanske?
@Blueridge
Jag sa ju den skulle vara i OT
Bara så att jag förstår: Vad handlar tråden om? Har gamla eller nya, eller vad det kan vara, Oves Motor lurat någon? Har de sålt stulna hojar eller delar? Om ni har problem med vad någon skriver på FjollBook om någon som inte ens är en Sporthojare, eller som ställt till med något, så förstår jag inte riktigt
Eller är det någon som är släkt med förre ägaren kanske?
Har Ove köpt ny motor? Jag vet inte vem Ove är, vad för motor han köpt eller ens vad den döda grävlingen i torpargrunden kom ifrån. Men hoppas att det blir bra och att det kommer att gå snabbt!
Var skulle den konkursen infalla? Knappast i Färjestaden iaf..va?
Har man ett uns koll på vad gamla Porschar med rätt kaross och de klassiska hojar han sitter
o ruvar på så är han inte så lite "solid". Gamla Porschar har ju gått upp ca 100% i värde senaste åren
Rommedahl verkar va en turgubbe trots allt.
Har man ett uns koll på vad gamla Porschar med rätt kaross och de klassiska hojar han sitter
o ruvar på så är han inte så lite "solid". Gamla Porschar har ju gått upp ca 100% i värde senaste åren:.
Ett utmärkande drag för folk som är bra affärsmän är också att de lägger ner när det inte går ihop ekonomiskt och inte låter förlusterna skena. Så jag tror inte det lär vara öppet särskilt länge....
Ska han bedriva näthandel som han tydligen har uttalat sig om i pressen så behöver han ju inte öppna alls
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|