*host* Hamrén *host*
Nya regler om man blir stoppad med annan ljuddämpare eller blinkers?
Icke! Alla känner till inkörsporten! Turordningen är slipon-knark-ministermord-folkrättsbrott. Bara hederligt förebyggande polisarbete på fältet kan hindra detta!
Vissa har ju tur med poliser och andra har inte det!
Hur skymd var det egentligen skylten Som nedanstående bild?
View attachment 437747
Jag har märkt att såna små detaljer kan reta upp rejäl farbror blå...
@ TS
Vilken hoj blev du rapporterad på?
Du har en XRV 750 angiven i din profil. Var det den?
Verkligen helfordonsgodkänd?
Icke! Alla känner till inkörsporten! Turordningen är slipon-knark-ministermord-folkrättsbrott. Bara hederligt förebyggande polisarbete på fältet kan hindra detta!
Trodde att polisen i 08:a land hade fullt upp i tensta, rinkeby, slöddertälje, fittja mm mm mm och inte har tid för sådant här trams men det har dom uppenbarligen. Klart lite lättare att stoppa en hojåkare än att gå in i rinkeby torg
bullra satan med en hoj som liksom inte hinner undan ljudet kanske not so much, men du fick ju en läxa nu, så atte...
Helt uppenbart står det "ej original tuta" i rapporten. Den har du ju fixat nu.OBS! Man måste ta med sig en kopia på rapporten då dom ej kan se i något system vad som ska göras. I mitt fall var den ifylld med dålig penna så det går ej se vad det står.
OBS! Man måste ta med sig en kopia på rapporten då dom ej kan se i något system vad som ska göras. I mitt fall var den ifylld med dålig penna så det går ej se vad det står.
Har nu i över 2h försökt komma i kontakt med någon på polisen som kan hjälpa mig att få en koipa på rapporten. Kopplats runt till 4-5 olika nu senaste nån gruppchef som svarade men la på efter 3-4 sekunder. KUL!....
Helt uppenbart står det "ej original tuta" i rapporten. Den har du ju fixat nu.
Trodde att polisen i 08:a land hade fullt upp i tensta, rinkeby, slöddertälje, fittja mm mm mm och inte har tid för sådant här trams men det har dom uppenbarligen. Klart lite lättare att stoppa en hojåkare än att gå in i rinkeby torg
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|