Nya SMC-Sporthojsinstruktörer

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
n'Lasse skrev:
2291939 ...Frågan är då hur jag ska göra. Ska jag be Folksam att ringa till Galne Dansken ifall de inte tror på mig? :confused:

JA :)

(Det är en del av straffen som jag får ta - sålänge att listen inte är klar.. Även om jag vett att i princip börjar den bli klar - den sista Instruktör har rapporterad in - Mailen liggar nu hos Joppe - som är på Montza och kör direkt tuill CSS - innan han kan göra den klar och ge den till mig som sen ska ge den till Folksam / Swedie etc.. Så när den kommer till mig, är jag på väg till Mo i Rana utan satelit internet koppling - och innan jag har tourad hem har det gått lite mera tid... (Ska se om inte Joppe kan maila Swedie direkt - så vi får dom sista styckar in.. )

n`Lasse - grattis med nya hojen.. Du kan köra den in med mig - Vi drar från Kinnekulle onsdag afton till Mora - vart vi slaggar över hos Red Wings innan det touras till Mo i rana för helgens hämningslösa körning på banan däruppe. Sen torer vi via Lofoten, Björnöen och Antarktis retur till civilisationen..

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Galne Dansken skrev:
n`Lasse - grattis med nya hojen.. Du kan köra den in med mig - Vi drar från Kinnekulle onsdag afton till Mora - vart vi slaggar över hos Red Wings innan det touras till Mo i rana för helgens hämningslösa körning på banan däruppe. Sen torer vi via Lofoten, Björnöen och Antarktis retur till civilisationen..
Tack! :D Skulle gärna hänga på om det inte vore för diverse semesterresor med bil/flyg tillsammans med familjen. :)

Antarktis!? :va Hoppas du har köpt en sån där viltvarnare av Olle så du inte krockar med någon isbjörn. :)

Mr Fazer

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
VFR 750 F -94
Då kan man snart förvänta sig att vara med i insrtuktörsforumet snart eller, nu när drygt halva säsongen har gått :confused:

Det ska bli kul :banana

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
ALLA godkända ska redan ha tillgång till det, om det inte funkar så rekommenderar jag ett PM till Galne Dansken och/eller Swedie.

Mr Fazer skrev:
2325089 Då kan man snart förvänta sig att vara med i insrtuktörsforumet snart eller, nu när drygt halva säsongen har gått :confused:

Det ska bli kul :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...