Whyan
Ny medlem
Swedie skrev:2260380Om ni inte blev godkända eller inte var närvarande (och därmed inte godkända) så får ni hursomhelst ta upp det med Galne Dansken.
Jag har skrevet til ham
Swedie skrev:2260380Om ni inte blev godkända eller inte var närvarande (och därmed inte godkända) så får ni hursomhelst ta upp det med Galne Dansken.
Whyan skrev:2260391Jag har skrevet til ham
TinaTjejen skrev:Tjae..
nya trösen
ejjes
hårnålen
kurvan ut på startmål
bikerwoman skrev:2260422Var det du som var den "andre galne dansken" ? Som jag snackade med i bastun?
Whyan skrev:2260441Ja
bikerwoman skrev:2260451AHA!! Hej!
Det kanske är så att listan inte är korrekt? Hursomhelst är det ju inte ditt problem så vi tar det med kursansvariga istället som borde fixat detta för länge sedan.Swedie skrev:2260380Om ni inte blev godkända eller inte var närvarande (och därmed inte godkända) så får ni hursomhelst ta upp det med Galne Dansken.
Jåke skrev:2260526Det kanske är så att listan inte är korrekt? Hursomhelst är det ju inte ditt problem så vi tar det med kursansvariga istället som borde fixat detta för länge sedan.
Whyan skrev:2260542Enig
Jåke skrev:2260526så vi tar det med kursansvariga istället som borde fixat detta för länge sedan.
n'Lasse skrev:2261685Jag ser inte heller något instruktörsforum...
n'Lasse skrev:2261685Jag ser inte heller något instruktörsforum...
Cybercat skrev:2263618Du kommer inte in för att du inte vet vad Ponnyklubben är
det är ju för oss med ärrsexor
Jag har mailat den Galne att du ska släppas in trots det.
Galne Dansken skrev:2261712
1. Du är väl oxå en gnällspik
2. Ni som blev godkände, och av någon anledning står fel på listen som Swedie har fått - föreslår jag spontant att Ni får Eran Instruktör att ge mig ett mail om att Ni är Ok - jag måste även ha sporthojs nicken med - sen tar jag det med Swedie..
3. Ibland, blir det inte som man har tänkt - men, vi gör det bästa vi lärt....
Tack min guru!Cybercat skrev:2263618Du kommer inte in för att du inte vet vad Ponnyklubben är
det är ju för oss med ärrsexor
Jag har mailat den Galne att du ska släppas in trots det.
Satt och läste annonser på blocket hela kvällen...Galne Dansken skrev:2264157Spelar roll - han har skolkad i kväll från jobbet på Rörken...
Ja, de är nästan lite skojsiga till och med!micke.r skrev:2260427Det verkar iallafall som både esset och snabbvänstern sitter - alltid något att bygga på..
/ Micke (Bor vid Kinnekulle ..gillar Gelleråsen överallt)
n'Lasse skrev:2264499
Dessutom håller jag på att titta på R6r nu för fullt! Så jag kanske joinar dig och "Den Galne"!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|