Nya SMC-Sporthojsinstruktörer

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Man anar en viss ironi i den här tråden :hihi

Jag tror SMC har snokat upp ett antal överaktiva instruktörer denna gång.

Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15.
Min första dag som delarrangör blir det iaf:) tillsammans med två till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen :Bugar

Last edited:

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
TinaTjejen skrev:
2237824 Man anar en viss ironi i den här tråden :hihi

Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15.
Min första dag som delarrangör blir det iaf:) tillsammans med till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen :Bugar
I'll be there! :yoparty

Revelator

Det växer ingen mossa på rullande sten..
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Rsv4-RR-17, Kawa KX250F-19, HD Sportster-03 samt DM Factory MM
TinaTjejen skrev:

Min första dag som delarrangör blir det iaf:) tillsammans med två till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen :Bugar

Hade gärna varit vid din sida O fagra mö, tyvärr så sätter jobbet käpparna i hjulet denna helg... :huvet
Nåväl, jag är övertygad om att ni kommer arrangera en kanonkurs och önskar er all form av tänkbar lycka.

Frid
//Olle

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Revelator skrev:
2238382 Hade gärna varit vid din sida O fagra mö, tyvärr så sätter jobbet käpparna i hjulet denna helg... :huvet
Nåväl, jag är övertygad om att ni kommer arrangera en kanonkurs och önskar er all form av tänkbar lycka.

Frid
//Olle
"O fagra mö"?
Jag tror du blir den första i världehistorien att kalla mig det :rofl

Jao.. vi hoppas på LAGOM fint väder dårå:)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TinaTjejen skrev:
2237824Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15
Med motard eller sporthoj? :D Jag tar inte med båda två, det är för jobbigt att lasta. :tungan

(fast jag kanske borde fortsätta följa doktorns ordination om att hoppa på kryckor ett tag till? :mad: )

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
2238465 Med motard eller sporthoj? :D Jag tar inte med båda två, det är för jobbigt att lasta. :tungan

(fast jag kanske borde fortsätta följa doktorns ordination om att hoppa på kryckor ett tag till? :mad: )
Kasta kryckorna och hoppa upp på nån av mopparna:)
Har du blivit så jävla gammal att du måste ha käpp för att gå? :rofl
jag kan låna en av grannarnas rullatorer så kan du iaf visa spårval ordentligt :D

(allvarligt talat; vad hände?)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TinaTjejen skrev:
2238978 Kasta kryckorna och hoppa upp på nån av mopparna:)
Har du blivit så jävla gammal att du måste ha käpp för att gå? :rofl
jag kan låna en av grannarnas rullatorer så kan du iaf visa spårval ordentligt :D

(allvarligt talat; vad hände?)
Japp, gammal har jag varit läääänge!!! Medelålders till och med, men nu är jag både åderförkalkad och benskör så så fort jag hoppar av mina två hjul, går jag sönder. Eller nå't. :3freak

I will tell you later, baby! Tycker nog att ni kan behöva ngn instruktör på motard på söndag, ska försöka övertala tonåringen i familjen att åka till Enköping i ottan. :tummenupp

MFR

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
STRS 765
TinaTjejen skrev:

Behövs det fortfarande instruktörer nu på söndag?

Jag och Helena har tänkt komma och vi kan båda ställa upp som instruktörer.

// Mats Finér (instruktörskollega på Kinnekulle)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
2239144 Japp, gammal har jag varit läääänge!!! Medelålders till och med, men nu är jag både åderförkalkad och benskör så så fort jag hoppar av mina två hjul, går jag sönder. Eller nå't. :3freak

I will tell you later, baby! Tycker nog att ni kan behöva ngn instruktör på motard på söndag, ska försöka övertala tonåringen i familjen att åka till Enköping i ottan. :tummenupp

Det går alldeles utmärkt att åka megamoppen också, fröken instruktörinna:nicka

MFR skrev:
2239193 Behövs det fortfarande instruktörer nu på söndag?

Jag och Helena har tänkt komma och vi kan båda ställa upp som instruktörer.

// Mats Finér (instruktörskollega på Kinnekulle)
Det vore ju alldeles ypperligt! :Bugar
Jag är dessutom skyldig Helena pengar som jag kan få betala tillbaka då! :banana

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
...tillbaka från semestern och det är ett jäkla liv här. Men ingen tillgång till instruktörsdelen. Fler som har semester? :rolleyes:

@Gottis: Det har juh varit massor av körningar på Monzta, har du missat dem? Bl.a. Tjejkurs för 3 veckor sedan... :rofl

Nä, skämt åsido. Masa dig upp 30/6 eller 2/7 kan jag kanske ordna en plats åt dig. Ingen kurs men väl en del folk som kan komma att vilja ha lite hjälp så du får öva på instruerandet åxå :tummenupp

Olle och du kanske kan försöka er på nya banrekordet? Hörde nåt rykte om att tokholmarna åkt på nånstans runt 1,02-1,03 i helgen...

@Yasha: Hade du tråkigt eller var du bara rädd om lacken? Inte borta alltför länge från banan hoppas jag. Vi saknade dig ute på Kungsängen i helgen. Lite iaf :rofl

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jåke skrev:
2246426 ...tillbaka från semestern och det är ett jäkla liv här. Men ingen tillgång till instruktörsdelen. Fler som har semester? :rolleyes:

@Gottis: Det har juh varit massor av körningar på Monzta, har du missat dem? Bl.a. Tjejkurs för 3 veckor sedan... :rofl

Nä, skämt åsido. Masa dig upp 30/6 eller 2/7 kan jag kanske ordna en plats åt dig. Ingen kurs men väl en del folk som kan komma att vilja ha lite hjälp så du får öva på instruerandet åxå :tummenupp

Olle och du kanske kan försöka er på nya banrekordet? Hörde nåt rykte om att tokholmarna åkt på nånstans runt 1,02-1,03 i helgen...

Har Kurs på Falkenberg den 1 juli så det blir nog Tight men ska kolla på det annars får det bli senare kommer upp med nya däck så ska vi se till att det går att köra under minuten.. och detta självklart med en tom bana så vi inte utsätter några andra för risker
:hihi

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Jåke skrev:
2246426 ...tillbaka från semestern och det är ett jäkla liv här. Men ingen tillgång till instruktörsdelen. Fler som har semester? :rolleyes:

@Yasha: Hade du tråkigt eller var du bara rädd om lacken? Inte borta alltför länge från banan hoppas jag. Vi saknade dig ute på Kungsängen i helgen. Lite iaf :rofl
Behöver du hjälp, ställer jag också gärna upp, bara att skicka PM

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jåke skrev:
DU är dum... :fatta! Det måste ju ha varit tyst och skönt en hel helg utan mig, tänk vad mycket ni hann köra när ni slapp vänta på att skrattanfallen gick över! :7peta

:4skrika Allvarligt talat så var jag mer rädd om det trasiga knäet än lacken, plastdelar på en moped är sällan speciellt ömtåliga. Eller dyra.... :tungan

Vi syns säkert snart ska du se. :hihi

Jag fyller år den 2 juli... Monzta kanske är jättekul istf Rörken den dagen?!? :gnissla

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Cybercat skrev:
2248733 Tokholmarn kom under minuten :tummenupp

Ok - jag har under dagen varit i närheten av denna bána´zz ägarinna och jag får bidraga med lite sanningar:

Tokholmeran som var under minutten gick sen av - såklart för att det för snabbt - och sålunda diskuterar dom lärda i Dalarna om denna rekord nu verkligen kan godkännas... :) :) :)

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
TinaTjejen skrev:
2252434 :hihi

Fram med det där sabla forumet nu då.
Imorrn ska jag iväg och brottas med Gelleråsen igen. Den är verkligen inte min favorit någonstans :gnissla
Utfrysta det är vad vi är :hihi
Skulle också varit på Åsen om det inte vore för det förbenade jobbet, men hojen kommer att vara där iallafall.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati