nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Hmm... hur gör man med en sådan där när det är dags för besiktning?highside skrev:2236911Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#
Hmm... hur gör man med en sådan där när det är dags för besiktning?highside skrev:2236911Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#
I'll be there!TinaTjejen skrev:2237824Man anar en viss ironi i den här tråden
Jag tror SMC har snokat upp ett antal överaktiva instruktörer denna gång.
Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15.
Min första dag som delarrangör blir det iaf tillsammans med till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen
TinaTjejen skrev:2237824Man anar en viss ironi i den här tråden
Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15.
Min första dag som delarrangör blir det iaf tillsammans med två till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen
"O fagra mö"?Revelator skrev:2238382Hade gärna varit vid din sida O fagra mö, tyvärr så sätter jobbet käpparna i hjulet denna helg...
Nåväl, jag är övertygad om att ni kommer arrangera en kanonkurs och önskar er all form av tänkbar lycka.
Frid
//Olle
Med motard eller sporthoj? Jag tar inte med båda två, det är för jobbigt att lasta.TinaTjejen skrev:2237824Om ingen har nått för sig får de gärna hjälpa till på gokartbanan i Enköping nu på söndag 8-15
Kasta kryckorna och hoppa upp på nån av mopparnaYasha skrev:2238465Med motard eller sporthoj? Jag tar inte med båda två, det är för jobbigt att lasta.
(fast jag kanske borde fortsätta följa doktorns ordination om att hoppa på kryckor ett tag till? )
Japp, gammal har jag varit läääänge!!! Medelålders till och med, men nu är jag både åderförkalkad och benskör så så fort jag hoppar av mina två hjul, går jag sönder. Eller nå't.TinaTjejen skrev:2238978Kasta kryckorna och hoppa upp på nån av mopparna
Har du blivit så jävla gammal att du måste ha käpp för att gå?
jag kan låna en av grannarnas rullatorer så kan du iaf visa spårval ordentligt
(allvarligt talat; vad hände?)
TinaTjejen skrev:2237824Man anar en viss ironi i den här tråden
Min första dag som delarrangör blir det iaf tillsammans med två till eminenta damer och med SMC Västamanland i ryggen
Yasha skrev:2239144Japp, gammal har jag varit läääänge!!! Medelålders till och med, men nu är jag både åderförkalkad och benskör så så fort jag hoppar av mina två hjul, går jag sönder. Eller nå't.
I will tell you later, baby! Tycker nog att ni kan behöva ngn instruktör på motard på söndag, ska försöka övertala tonåringen i familjen att åka till Enköping i ottan.
Det vore ju alldeles ypperligt!MFR skrev:2239193Behövs det fortfarande instruktörer nu på söndag?
Jag och Helena har tänkt komma och vi kan båda ställa upp som instruktörer.
// Mats Finér (instruktörskollega på Kinnekulle)
Jåke skrev:2246426...tillbaka från semestern och det är ett jäkla liv här. Men ingen tillgång till instruktörsdelen. Fler som har semester?
@Gottis: Det har juh varit massor av körningar på Monzta, har du missat dem? Bl.a. Tjejkurs för 3 veckor sedan...
Nä, skämt åsido. Masa dig upp 30/6 eller 2/7 kan jag kanske ordna en plats åt dig. Ingen kurs men väl en del folk som kan komma att vilja ha lite hjälp så du får öva på instruerandet åxå
Olle och du kanske kan försöka er på nya banrekordet? Hörde nåt rykte om att tokholmarna åkt på nånstans runt 1,02-1,03 i helgen...
Behöver du hjälp, ställer jag också gärna upp, bara att skicka PMJåke skrev:2246426...tillbaka från semestern och det är ett jäkla liv här. Men ingen tillgång till instruktörsdelen. Fler som har semester?
@Gottis: Det har juh varit massor av körningar på Monzta, har du missat dem? Bl.a. Tjejkurs för 3 veckor sedan...
Nä, skämt åsido. Masa dig upp 30/6 eller 2/7 kan jag kanske ordna en plats åt dig. Ingen kurs men väl en del folk som kan komma att vilja ha lite hjälp så du får öva på instruerandet åxå
Olle och du kanske kan försöka er på nya banrekordet? Hörde nåt rykte om att tokholmarna åkt på nånstans runt 1,02-1,03 i helgen...
@Yasha: Hade du tråkigt eller var du bara rädd om lacken? Inte borta alltför länge från banan hoppas jag. Vi saknade dig ute på Kungsängen i helgen. Lite iaf
DU är dum... Det måste ju ha varit tyst och skönt en hel helg utan mig, tänk vad mycket ni hann köra när ni slapp vänta på att skrattanfallen gick över!Jåke skrev:@Yasha: Hade du tråkigt eller var du bara rädd om lacken? Inte borta alltför länge från banan hoppas jag. Vi saknade dig ute på Kungsängen i helgen. Lite iaf
Jåke skrev:Olle och du kanske kan försöka er på nya banrekordet? Hörde nåt rykte om att tokholmarna åkt på nånstans runt 1,02-1,03 i helgen...
Som vanligt då med andra ord?Cybercat skrev:2248733Tokholmarn kom under minuten
TinaTjejen skrev:2248935Som vanligt då med andra ord?
Cybercat skrev:2248733Tokholmarn kom under minuten
Cybercat skrev:2249703
Utfrysta det är vad vi ärTinaTjejen skrev:2252434
Fram med det där sabla forumet nu då.
Imorrn ska jag iväg och brottas med Gelleråsen igen. Den är verkligen inte min favorit någonstans
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|