Ja du kan ju komma upp alla måndagar i Juli...fri åkning för allmänheten,Gottis skrev:2209432Jag vill köra Monza med er se nu till att bjuda in mej
U bet ya!!Revelator skrev:2209333
Ja, vad kan man säga...du är en Värsting juuuuu! Våååra Bruuudar!!!
Revelator skrev:2209333Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er... Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???
Mvh Olle
Jag håller med....bikerwoman skrev:2217918Vill komma in på instruktörsforumet nu snart så man kan planera sommaren om man ska iväg och göra en insats nånstans!?
Revelator skrev:2209333Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er... Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???
Mvh Olle
TinaTjejen skrev:2219041Jag håller med....
Suzuki GSXR skrev:2220311Som sagt var Olle vi behöver din hjälp på Rörberg på måndag. Samma sak med dig MickeG om du fått ordning på lägenheten.
Jag får tacka för två roliga dagar på Midlanda. Det är inspererande att köra med de som kan.
/Marcus
/Marcus
Gottis skrev:2233902Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr
vill gärna planera lite
Galne Dansken skrev:2190175Har inte fått den reviderade lista än - och sen .....
:cornGalne Dansken skrev:2234910..........
Då får du ta och Bossa lite och säga åt dem på skarpen snartGalne Dansken skrev:2234910..........
Nu är du Rikskändis också Gottis!Gottis skrev:2233902Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr
vill gärna planera lite
...intet är som väntans tider....Revelator skrev:2236118Börjar ta slut på popcorn och öl här minsann, annars har jag inget emot att vänta eller så...
TinaTjejen skrev:2235135
Nu är du Rikskändis också Gottis!
Du var med i Mc-Folket
Snart står du med på gästlistan på Spy Bar med
Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.bikerwoman skrev:2236393...intet är som väntans tider....
Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#n'Lasse skrev:2236874Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.
Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan.
n'Lasse skrev:2236874Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.
Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan.
highside skrev:2236911Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|