Nya SMC-Sporthojsinstruktörer

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag vill köra Monza med er :4skrika se nu till att bjuda in mej

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Gottis skrev:
2209432 Jag vill köra Monza med er :4skrika se nu till att bjuda in mej
Ja du kan ju komma upp alla måndagar i Juli...fri åkning för allmänheten,
men vi instruktörer finns ju på plats

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Revelator skrev:
2209333 Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er...:) Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???

Mvh Olle

Ja, vad kan man säga...du är en Värsting juuuuu! Våååra Bruuudar!!! :tummenupp

Hört av och hört av!
Jag/Vi har ingen lista över alla instruktörer, och om jag nu hade detta så har jag ingen lust att kontakta över 150 personer!
Denna kurs bokade jag i september -05, i december blev den officiell och då la jag ut den här på SH på instuktörsforumet som bara SMC`s sporthojsintruktörers har tillgång till! Kursen lades även ut på SMC`s hemsida efter årsskiftet!
När ni nu blev klara och godkända så kom ni inte in på insruktörsforumet, så då skrev jag i det vanliga forumet att det behövdes instruktörer!
Hur som helst så blev vi 9 sporthojsinstruktörer + 3 hjälpinsruktörer plus 5 vanliga SMC insruktörer.
Och eftersom kursen inte blev fullbokad så blev detta alldeles lagomt många instruktörer! :tummenupp

Last edited:

Suzuki GSXR

Ny medlem
Gick med
5 May 2005
Hoj
GSXR 1000, Baotian 50
Revelator skrev:
2209333 Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er...:) Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???

Mvh Olle

Ja, vad kan man säga...du är en Värsting juuuuu! Våååra Bruuudar!!! :tummenupp

Som sagt var Olle vi behöver din hjälp på Rörberg på måndag. Samma sak med dig MickeG om du fått ordning på lägenheten.
Jag får tacka för två roliga dagar på Midlanda. Det är inspererande att köra med de som kan.
/Marcus

Last edited:

Revelator

Det växer ingen mossa på rullande sten..
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Rsv4-RR-17, Kawa KX250F-19, HD Sportster-03 samt DM Factory MM
Suzuki GSXR skrev:
2220311 Som sagt var Olle vi behöver din hjälp på Rörberg på måndag. Samma sak med dig MickeG om du fått ordning på lägenheten.
Jag får tacka för två roliga dagar på Midlanda. Det är inspererande att köra med de som kan.
/Marcus
/Marcus

Låter ju kanon, måste fixa med jobbet och barnpassning bara...hör av mig via PM hur det ordnar sig.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr :confused:

vill gärna planera lite :)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Galne Dansken skrev:
2234910 ..........
Då får du ta och Bossa lite och säga åt dem på skarpen snart :hihi

Gottis skrev:
2233902 Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr :confused:

vill gärna planera lite :)
Nu är du Rikskändis också Gottis!
Du var med i Mc-Folket:)

Snart står du med på gästlistan på Spy Bar med :D

Revelator

Det växer ingen mossa på rullande sten..
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Rsv4-RR-17, Kawa KX250F-19, HD Sportster-03 samt DM Factory MM
Börjar ta slut på popcorn och öl här minsann, annars har jag inget emot att vänta eller så... :rolleyes:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
TinaTjejen skrev:
2235135

Nu är du Rikskändis också Gottis!
Du var med i Mc-Folket:)

Snart står du med på gästlistan på Spy Bar med :D

:D:D såg det att jag va med riktigt snygg bild också men klart jag räknar ju inte med något annat när jag är med :hihi

Angående Spy Bar så skippar jag nog det sånna där brats och stockholmare kan man ju va utan iaf bratsen ;) men gärna stående på några gästlistor på banorna runt om i sverige tackar jag inte nej till :rolleyes:

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
bikerwoman skrev:
2236393 ...intet är som väntans tider....
Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... :kär Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan. :(

highside

Guest
n'Lasse skrev:
2236874 Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... :kär Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan. :(
Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
n'Lasse skrev:
2236874 Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Haha, plockade upp en sån på skamkärran sist på Gelleråsen;-) den var väldigt repig och fin :tummenupp

highside skrev:
2236911 Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#

Hörru min lille sekreterare;) Ägna dig åt att skriva ner senaste styrelseprotokollet och skicka till mig i stället för att sitta här och göra reklam för små ponnies :hihi

Jag vet ju inte ens när nästa möte är! Sorry att jag lånade tråden...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati