(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
booooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiing!
Ni spammar 28 sidor på en kväll och sen blire knäpptyst? Miste det sin charm eller? Roa mig nu för bövulen! :mad: Jag e uttråkad!:smasha

Edit: Skogaholms finskorpor e förbaskat goa!:gnissla =äta skorpor

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ni spammar 28 sidor på en kväll och sen blire knäpptyst? Miste det sin charm eller? Roa mig nu för bövulen! :mad: Jag e uttråkad!:smasha

Jag har ätit frukost idag....
Vart tog den här vägen? Nu ska jag ta en macka!

EDIT: Jahopp, den som vill veta hur kul det är att kränga däck en måndagkväll kan ju fråga.
Klantig som man är, lyckades jag först klämma stort hål i den extra grova bakslangen. Laga laga. femte laglappen, och femte gången jag kränger på däckfanskapet igen, så är det tätt.
kul kul, och lite trött, hungrig och grinig.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Jag har ätit frukost idag....
Vart tog den här vägen? Nu ska jag ta en macka!

EDIT: Jahopp, den som vill veta hur kul det är att kränga däck en måndagkväll kan ju fråga.
Klantig som man är, lyckades jag först klämma stort hål i den extra grova bakslangen. Laga laga. femte laglappen, och femte gången jag kränger på däckfanskapet igen, så är det tätt.
kul kul, och lite trött, hungrig och grinig.

Ät en hel kartong finskorpor! Rekomderas varmt!:tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

Jag är på sånt förbannat jävla pisshumör så jag ska fan inte skriva mer idag.
God natt på er.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
God morgon!

Då var man äntligen sjuk... :huvet

För att du går till jobbet? Japp, svensk arbetsmoral :rolleyes:

fyfan.. har inte heller nån lust.

Nån tekniker skulle kolla på det, hon jag pratade med felanmälde det iaf. När brukar teknikerna komma iväg och undersöka saken? Skulle få ett sms då dom var klara....borde komma snart kan man ju tycka :mad:.

Felan behandlades mao idag.. 29e tippar jag på. Har du flyt så fixar dem det imorrn.. Jag hade ju fördelen att ringa teknikerna själva och skicka ut dem direkt när jag kom till jobbet imorse :D

Du ska ha kompensation, ring mig idag så fixar vi gratis bredband :nicka

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3135732 Fifan vad kallt det var imorse... bara 6 grader när jag satt mig i bilen 0710...

:pannkyss
JAG VILL HA SOMMMAR :(:(:(

FYFAN. Det här året suger ju... Det bara regnar och regnar, och regnar det inte så blåser det satan ute så jag kan likförbannat inte öva wheelies :mad:

Nu ska det jobbas på salongen minsan... Permanentrullning, och damfön väntar :gnissla dessa nödvändiga ont....

Fast idag är en bra dag, känner mig riktigt glad och pigg :)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Av nån anledning så har nån här på kontoret slängt ut faxen skrivaren och kopiatorn och köpt in en combimaskin där allt detta finns i en och samma maskin. Skitsmart, platssparande.

Ska man kopiera och nån tattare skriver ut samtidigt så fastnar papprena i maskinen, den funkar att scanna med när den är på det humöret annars så vill den inte förstå hur hårt man än trycker på den lilla löjliga displayen.

Den kommer bara ihåg faxnummren om du har tur annars får du trycka in dessa manuellt.

I och med att denna maskinen inte är så smidigt kan det lätt bli kö då alla måste fippla med en och samma maskin. Tidigare kunde flera personer greja parallellt men det är ju onödigt att spara tid när man kan stå och vänta.

Hade dom byggt in en micro och kaffeautomat i kopiatorn/faxen/skrivaren så hade man ju kunnat äta och ta en kopp kaffe medans man står och väntar på den där jävla maskinen att bli på humör och fungera som den ska.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3135795 Ja du det låter verkligen så ;)

Har Alming försovit sig idag kanske?
skulle tippa på att du stämplade in 0856 möjligen 0857 ..
Ja va tvungen att gnälla av mig lite bara, nu är jag fitt for fight igen :)

Och det verkar, tro det eller ej, bli fika på Torsdag :banana:

Kan det bli bättre? :hoppa

3135808 Av nån anledning så har nån här på kontoret slängt ut faxen skrivaren och kopiatorn och köpt in en combimaskin där allt detta finns i en och samma maskin. Skitsmart, platssparande.

Ska man kopiera och nån tattare skriver ut samtidigt så fastnar papprena i maskinen, den funkar att scanna med när den är på det humöret annars så vill den inte förstå hur hårt man än trycker på den lilla löjliga displayen.

Den kommer bara ihåg faxnummren om du har tur annars får du trycka in dessa manuellt.

I och med att denna maskinen inte är så smidigt kan det lätt bli kö då alla måste fippla med en och samma maskin. Tidigare kunde flera personer greja parallellt men det är ju onödigt att spara tid när man kan stå och vänta.

Hade dom byggt in en micro och kaffeautomat i kopiatorn/faxen/skrivaren så hade man ju kunnat äta och ta en kopp kaffe medans man står och väntar på den där jävla maskinen att bli på humör och fungera som den ska.
:hihi :D :rofl

Det verkar va ett höjdar köp den där maskinen, funderar nu själv på att instalera en sådan, var hittar man den? :rolleyes:

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja va tvungen att gnälla av mig lite bara, nu är jag fitt for fight igen :)

Och det verkar, tro det eller ej, bli fika på Torsdag :banana:

Kan det bli bättre? :hoppa

Toppen :tummenupp

var 9.4 grader när jag satte mej på hojen för att åka till jobbet kl 0845 med blöta handskar å jacka!:eek:

Fifan... men i eftermiddag måste det vara härligt hojväder ändå :tummenupp

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Har Alming försovit sig idag kanske?
skulle tippa på att du stämplade in 0856 möjligen 0857 ..

08.55 :yoparty

Har inte fått tag i någon sån där väckarklocka som Kalle har på julafton...
Nej, det var segt idag, sent i säng igår (som alltid när jag fastnar med att skruva hoj) och inget käk igår...

Idag ska jag äta och sen sova i god tid!

EDIT: Det var svinkallt att köra hoj till jobbet idag...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...