Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Jo, jag läste den men de enda jag får upp i skallen nu är dig jagandes runt en naken pysch med bara ett par ballonger att skyla sig med..
det är de 3e alternativet som du inte vågar säga tror jag...
Jo, jag läste den men de enda jag får upp i skallen nu är dig jagandes runt en naken pysch med bara ett par ballonger att skyla sig med..
Man ska aldrig ge en tjej tre (3) altenativ utan bara två (2)
Eftersom tjejer är just tjejer så kommer dom inte att kunna bestämma sig och väljer en sista utväg.
Det är denna som är altenativ tre (3)
Det var altenativ 3 jag hoppades på
hemska tanken...
Går väl att kombinera?
Ahaa, så du ger tjejerna 2st alternativ som du eg inte är intresserad av i hopp om att dom skall välja alt3 då, som är de du vill?
Damn, du e ju pure evil
Ap ap ap!!!
Detta gäller allt som rör ett eget beslut för en tjej!
Ge dom ALDRIG mer än två (2) val, men ha alltid ett tredje i reserv
Kan du inget om tjejer eller
kanske är därför du jagar min röv hela tiden
Ja jagar ju en tjej?
Hum, nej jag kan nog inte så mkt om tjejer eg. (jag har slutat upp med att försöka förstå dom, nu hoppas jag att nån tjejer förstår mig istället och fångar mig) Kan ju tillägga att det inte går något vidare dock. Men de behöver ju faktiskt bara hända EN gång för att det skall fungera så
Men de verkar ju göra varken av lr till.. Eller vad är det de står mellan avataren och ditt nick?
Skulle ja aldrig göra!Kallar du mig TJEJ
Vem kan nått om tjejer då?
En tjej är en udda varelse som är så komplex att den inte förstår sig på sig själv. Den utövar även tankeöverföring till en man och anser sig ha rätten att bli irriterad när hennes vilja ej gått igenom då denne man ej motagit tankeöverföringen. Även onda blickar utövas som ska förespråka hennes vilja samt begär, när dessa ej blir tillgodosedda får mannen sova på soffan.
Vilken är fadderns uppgift?
En fadders uppgift är att be för sitt fadderbarn och hjälpa det att lära känna Jesus och tro på honom. Det innebär att faddrarna ska hålla kontakt med sitt gudbarn hela livet, komma ihåg viktiga dagar som dopdag, julafton och födelsedag, engagera sig i barnet och stötta föräldrarna i att till exempel be aftonbön med barnet.
Edit: Och så grattis då så klart!
Visst är det så! kommer spåra innan grabben fyller 6 mån
Cykel: Det är min kusins son jag blev tillfrågad att vara fadder till..såklart svarade jag ja nån måste ju leda in dom i hojvärlden!
/Martin
haha. Dra inte alla tjejer över samma kam! det FINNS undantag.
Okey, va roligt. Och GRATTIS
Får köpa en liten knattecross till han fortast möjliga nu då
Tackar! känns kanon!
Dock så är deras äldste redan 7 år snart så det är läge där först
Nä! sovadags!
Gonatt alla och en bra start på veckan!
/Martin
Vem kan nått om tjejer då?
En tjej är en udda varelse som är så komplex att den inte förstår sig på sig själv. Den utövar även tankeöverföring till en man och anser sig ha rätten att bli irriterad när hennes vilja ej gått igenom då denne man ej motagit tankeöverföringen. Även onda blickar utövas som ska förespråka hennes vilja samt begär, när dessa ej blir tillgodosedda får mannen sova på soffan.
Godnatt gott folk och fä.
I morgon är det bara en vecka semester kvar, hua fy...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|