(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Ye ye... jag kan gå med på det första. Det kan iaf gälla mig ibland, att jag inte ens förstår mig på mig själv, men jag hoppas att inte att alla tjejer är sånna. Däremot är inte killar så jävla lätta att förstå sig på heller :gnissla . Det finns kanske någon som är bra men jag tycker att de/ni är väldigt bra på att säga en sak och sedan göra en annan, tycka en sak men sedan bara ändra sig. Hur ska man hänga med eller förstå något då? Inte undra på att man blir konstig. Oftast så lämnar ni bara en stor saknad, ont i magen och ett tasigt o förvirrat hjärta när ni går vidare till nästa utmaning. Hålla sig borta från skiten är det bästa.
Helt fel tråd för det här men ni är fan inte så bra ni heller! :mad:

Jag är bra :)
3147854 Jag har en fin hångelbild på dig Bus-Bo! :tungan
Eller EN...det var väl en underdrift... Jag glömde bort alla kort där Mark är inblandad också....:rolleyes:
Det jag inte minns kan omöjligt ha hänt...eller?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ye ye... jag kan gå med på det första. Det kan iaf gälla mig ibland, att jag inte ens förstår mig på mig själv, men jag hoppas att inte att alla tjejer är sånna. Däremot är inte killar så jävla lätta att förstå sig på heller :gnissla . Det finns kanske någon som är bra men jag tycker att de/ni är väldigt bra på att säga en sak och sedan göra en annan, tycka en sak men sedan bara ändra sig. Hur ska man hänga med eller förstå något då? Inte undra på att man blir konstig. Oftast så lämnar ni bara en stor saknad, ont i magen och ett tasigt o förvirrat hjärta när ni går vidare till nästa utmaning. Hålla sig borta från skiten är det bästa.

Kan hålla med om att vi kanske inte är så lätt att förstå i alla lägen heller men det är inte riktigt min uppfattning att vi säger en sak och gör en annan sak sen. Iaf inte mig själv och de jag känner tycker jag. Sen finns de väl som med allt annat undantag så klart.

Sen skall man ju inte glömma av att det självklart finns många fina saker med tjejer oxå, vilket kanske lätt glöms av att upp i en diskussion kring detta ämne. Varför skulle vi annars sukta så efter er? ;)
Att lämna en med förvirrat hjärta är nog lika på båda "sidor" skulle jag tro. Vi (jagkan ju bara tal för mig själv eg) går inte "bara" vidare till nästa utmaning.

Vad är de för fel på denna tråd att diskutera sånt här? För seriöst? :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Kan hålla med om att vi kanske inte är så lätt att förstå i alla lägen heller men det är inte riktigt min uppfattning att vi säger en sak och gör en annan sak sen. Iaf inte mig själv och de jag känner tycker jag. Sen finns de väl som med allt annat undantag så klart.

Sen skall man ju inte glömma av att det självklart finns många fina saker med tjejer oxå, vilket kanske lätt glöms av att upp i en diskussion kring detta ämne. Varför skulle vi annars sukta så efter er? ;)
Att lämna en med förvirrat hjärta är nog lika på båda "sidor" skulle jag tro. Vi (jagkan ju bara tal för mig själv eg) går inte "bara" vidare till nästa utmaning.

Vad är de för fel på denna tråd att diskutera sånt här? För seriöst? :)

Det kan vara jag som har träffat på fel också, med det räcker.
Finns ju en tråd på Apstolls sida om man ska tjata om det här. De flesta har en åsikt om det och det kan antagligen diskuteras om det i evighet och det är inget att förstöra den har fina tråden med :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Det kan vara jag som har träffat på fel också, med det räcker.
Finns ju en tråd på Apstolls sida om man ska tjata om det här. De flesta har en åsikt om det och det kan antagligen diskuteras om det i evighet och det är inget att förstöra den har fina tråden med :)

Mja, det finns nog det. Hoppas man hittar nån som har liknande åsikt iaf. Man kanske skulle ha ett fint litet formulär med sig på första dejten. :crash
Lennart i Torsk på Tallin var ju väldigt strukturerad kille, han kan man nog lära sig ett och annat av... :gnissla

Apstoll-tråden har jag vart och snokat lite i. Riktigt bra tråd det :)

:backontop

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Tyvärr så finns det inte så många tjejer som talar klarspråk. Som inte säger vad dom tycker och vill, utan tror att vi killar ska förstå det ändå. Visst, det kan gälla killar oxå, men det är inget som jag upplever eller lägger märke till iom att det kan bara upplevas ur en tjej perspektiv!
Att vissa killar sedan säger nått och gör något helt annat kan bara just dom stå till svars för. Jag tycker allafall att jag visar rätt så tydligt för en tjej att jag gillar henne, och skulle aldrig visa det om det inte stämde! Sen finns det inget undantag för varken killar eller tjejer när det gäller en efterlämnad saknad och brustet hjärta. Det gör lika ont för en kille som för en tjej!

Och nej, att försöka hålla sig borta från kärlek är inget altenativ, även om det kan vara svårt att släppa in någon i sitt hjärta på nytt. Kärlek är det mest underbara som finns! Vad vore vi utan den?

:pannkyss

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Tyvärr så finns det inte så många tjejer som talar klarspråk. Som inte säger vad dom tycker och vill, utan tror att vi killar ska förstå det ändå. Visst, det kan gälla killar oxå, men det är inget som jag upplever eller lägger märke till iom att det kan bara upplevas ur en tjej perspektiv!
Att vissa killar sedan säger nått och gör något helt annat kan bara just dom stå till svars för. Jag tycker allafall att jag visar rätt så tydligt för en tjej att jag gillar henne, och skulle aldrig visa det om det inte stämde! Sen finns det inget undantag för varken killar eller tjejer när det gäller en efterlämnad saknad och brustet hjärta. Det gör lika ont för en kille som för en tjej!

Och nej, att försöka hålla sig borta från kärlek är inget altenativ, även om det kan vara svårt att släppa in någon i sitt hjärta på nytt. Kärlek är det mest underbara som finns! Vad vore vi utan den?

mindre sinnessjuka :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
...

Ibland mycket gladare...

Klart det är ett alternativ. Varför ens försöka... :tungan

Nä, nu ska inte jag blanda mig i den här diskussionen mer.

God natt på er :hej

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
mindre sinnessjuka :)

En tjej är en udda varelse som är så komplex att den inte förstår sig på sig själv. Den utövar även tankeöverföring till en man och anser sig ha rätten att bli irriterad när hennes vilja ej gått igenom då denne man ej motagit tankeöverföringen. Även onda blickar utövas som ska förespråka hennes vilja samt begär, när dessa ej blir tillgodosedda får mannen sova på soffan.

Största delen av det här kom fram inatt under ett samtal...eller vad säger du xxx???

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
På fyllan löser man de allra största världs-/kärleksproblemen...

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Jag skulle ju gå o lägga mig! Drygt 5 timmmar tills man ska upp o hoppa igen :banana

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
:censored

Runt kl 5 inatt när vi käkade nattamacka så började det att blixtra i lägenheten!
När jag tittar ut mot köket så står det en Tysk i kallingar och tar kort i kylskåpet :D

*HAHA* :D Det var så jävla roligt

killar är nog rätt enkla i grunden

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
De är nog ganska bra på att uppstå där också :rolleyes:

Det är iofs sant. Kanske. Ibland. Ja brukar vara ganska lugn på fyllan :tungan
Annars har man ju haft diverse diskussioner på fyllan om hur man ska lösa irak-kriget, kärnvapnen i nordkorea etc. Synd man inte spelade in samtalen, hade nog vart givande och underhållande att lyssna på dagen efter :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S