Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Gomiddag alla volvoknegare...ja, ni andra oxå :hej

Gomidda! :hej

sf:s hemsida är sådär... Den segar och hänger sig hela tiden :gnissla

Vad gott det var med lunch, korvstroganoff, smaskens :)

Har fortfarande inte dykt upp några matlådor hemma hos mig så det fick bli salladsbuffen på Varianten idag igen :)
Kanske dax att fixa lite mat någon dag...

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En kille från grannbutiken kom precis in och frågade om jag inte kunde hjälpa till att bära en stor och dyr tavla.

Visst sa jag. Tavlan var ca 3.5 m lång och svintung. Mosaik o grejjer var det på den oxå. Samt att det hängde ett huvud från ett rådjur på ena sidan och en skorpion i andra ändan av ramen. Ja, dom var i nåt stål eller så.

Den kostade visst 800 000 pickadoller :crash

Precis när vi kom ut ur hans butik så högg vinden tag i tavlan så jag höll på att blåsa omkull. Det hade varit lite svettigt...

Nu är jag iaf tillbaka i min lilla trygga vrå igen

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
..... Mosaik o grejjer var det på den oxå. Samt att det hängde ett huvud från ett rådjur på ena sidan och en skorpion i andra ändan av ramen. Ja, dom var i nåt stål eller så.

Den kostade visst 800 000 pickadoller :crash

Sicken tur att man slapp köpa en sån tavla. Låter inte som om den var snygg.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Gomidda! :hej

sf:s hemsida är sådär... Den segar och hänger sig hela tiden :gnissla

Har fortfarande inte dykt upp några matlådor hemma hos mig så det fick bli salladsbuffen på Varianten idag igen :)
Kanske dax att fixa lite mat någon dag...

Se inte 28veckor senare iaf, jävla skit film :mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jaha, nu kommer jag förmodligen få en blåtira också :(
Lyckades slå mig själv i ansiktet med telefon luren, hur misslyckad får man bli?

Det är verkligen inte min dag idag...

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Jaha, nu kommer jag förmodligen få en blåtira också :(
Lyckades slå mig själv i ansiktet med telefon luren, hur misslyckad får man bli?

Det är verkligen inte min dag idag...

:pannkyss

Mitt horoskop i City:
"Du är inne i en formsvacka och du är irriterad och allmänt känslig av dig. Försök att hålla igen på dina utbrott. Du ångrar dig bara."
:hihi

Så om det är någon som t ex har skickat något mess eller nåt som jag inte har svarat på så är det bara för att jag försöker hålla igen lite… ;)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
:pannkyss

Mitt horoskop i City:
"Du är inne i en formsvacka och du är irriterad och allmänt känslig av dig. Försök att hålla igen på dina utbrott. Du ångrar dig bara."
:hihi

Så om det är någon som t ex har skickat något mess eller nåt som jag inte har svarat på så är det bara för att jag försöker hålla igen lite… ;)

Du ska inte tro på allt du läser...:krama

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Igår va det nån idiot här utanför som höll på och banka och hade sig.... ja blev änna orolig att nån pundare va på hojen så jag gick ut och kollade... men knäpptyst och ingen där :gnissla

Så gick jag in igen och likförbannat började bankandet igen 10 min senare... då va klockan typ 00. fyfan, håller de på inatt igen ska jag personligen gå ut och skälla ut dem för varenda punkt jag kan komma på.

Idag har jag haft en skojjig diskusion med en kille/man från skatteverket... och alla andra pucko brudar i klassen bara satt och suckade. Dem va tydligen inte så intresserade av Appanache, försvarsmakten och en förklaring i varför man inte kunde sänka både inkostskatten och momsen utan att dra ner på skola, barnomsorg eller nått annat vesentligt...

Gud vilka korkade individer.

Sen fick jag en sminklektion innan klassfotot, som by the way, änså blev skit :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping