Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Jag är den snygge :rolleyes:

Jajjemän, Viktor it is!! Han lovade att visa mig hur, vad och i vilken ordning :) skitbra! Hatar att träna första gången på ett nytt gym, men nu känns det svinbra, jag vill nästan springa ner för att få hjälp :)

Haha härligt det ;) Ser honom inte där så ofta längre, han jobbade ju i kassan förr. Men alltid bra att få tips av en erfaren person. Att du verkar dras till honom är ju inte en nackdel heller :D Ser du en svart daytona 675 utanför så finns det garanterat en kille med röd vattenflaska därinne :yoparty hojta till! haha:tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3180786 Haha härligt det ;) Ser honom inte där så ofta längre, han jobbade ju i kassan förr. Men alltid bra att få tips av en erfaren person. Att du verkar dras till honom är ju inte en nackdel heller :D Ser du en svart daytona 675 utanför så finns det garanterat en kille med röd vattenflaska därinne :yoparty hojta till! haha:tummenupp
Ser du en vinröd/blå FZR/R6 utanför så är det garanterat att det finns en jääävliggt lat blomman där inne som inte orkat gå de knappa 50-100 metrarna till gymmet :rolleyes:

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Ärade Clueless,

Ditt konto på Sporthoj.com har blivit låst då någon försökt logga in på konto 5 gånger utan att träffa rätt. Om 15 minuter kan du testa att logga in igen.

Personen som försökt logga in har IP nummer: 85.228.112.12 Glöm inte att ditt lösenord är känsligt på små och stor bokstäver.

Om du glömt lösenordet, klicka här:

Med vänlig hälsning, Sporthoj.com!

Ngn som vet hur man kollar IP-nummer??

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Du börjar med att göra en polisanmälan. Sen kommer det inte att hända så mkt mer.

Va?? Varför polisanmälan?? Fattar inte varför ngn skulle vilja hacka mitt sporthojskonto??? Hur trist som helst ju :näsblod :confused:

Har för mig att det ska gå att kolla IP??

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Ärade Clueless,

Ditt konto på Sporthoj.com har blivit låst då någon försökt logga in på konto 5 gånger utan att träffa rätt. Om 15 minuter kan du testa att logga in igen.

Personen som försökt logga in har IP nummer: 85.228.112.12 Glöm inte att ditt lösenord är känsligt på små och stor bokstäver.

Om du glömt lösenordet, klicka här:

Med vänlig hälsning, Sporthoj.com!

Ngn som vet hur man kollar IP-nummer??

http://www.ripe.net/whois
http://whatismyipaddress.com/

inetnum: 85.228.112.0 - 85.228.127.255
netname: B2-BISP
descr: B2 customers in dsl14.gbg13
country: SE
Please report improper use to abuse@bredband.com

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ser du en vinröd/blå FZR/R6 utanför så är det garanterat att det finns en jääävliggt lat blomman där inne som inte orkat gå de knappa 50-100 metrarna till gymmet :rolleyes:

Haha okej då vet jag! Sjukt att du bor så nära, jag flyttade precis därifrån, bodde väl 50 meter därifrån jag med, måste vart grannar! :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3181036 Haha okej då vet jag! Sjukt att du bor så nära, jag flyttade precis därifrån, bodde väl 50 meter därifrån jag med, måste vart grannar! :va
Kanske det kanske. Bor i studenthuset på Pilegårdsgatan :) Imorgon ska jag pallra mig dit ner tror jag :)

NU - Desperate Housewives

3181047 Där hör du Blomman. Här har du en flicka som vet vad hon vill :hihi.
Jag kan dra snabbversionen om dig utan att ta ledigt ens en förmiddag :tungan:

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Gött med en liten kvällstur nyss, men fasen så kallt det börjar bli då.
Personligt rekord med :D

Status
Ej öppen för fler svar.