Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ah, nu träffade jag på en jätte trevlig kille i trappuppgången, som tydligen jobbar som instruktör på friskis och svettis här ute vid eriksberg :)

Han läste av mig direkt, alla rätt, helt sjukt både personlighten och mina träningsvanor... Så nu har jag lovat på allvar att pallra mig dit ner så han kan hjälpa mig :) Ska bli skit skoj, dock får jag svinbrottom att käka nu, men det va det värt. Han va trevlig :)

Dessutom hade han bilder från "studenthusfesten" i lördags... och dom vill man ju inte ska hamna på villovägar :gnissla

Nu- MAT

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
*fniss*

Ska du med ut och köra lite en-du-rååå med mig och Mark då? är nog snabb i skogen!

1h, 10 minuter, sen drar jag! :yoparty

Då Mark är ledig så betyder ju det att jag jobbar :(.

Jag köpte för övrigt en Saab 900 -94 igår du ;).

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Då Mark är ledig så betyder ju det att jag jobbar :(.

Jag köpte för övrigt en Saab 900 -94 igår du ;).

Ville bara retas lite, eftersom jag själv har en pissig dag...

Pris och skick? Finns det motor i den? Kan den ooouiiila på trean?
Jag gillar saabar, även om 900 inte är en av mina favoriter.

Ett ex hade en lillebror som var mopedist. han skröt så mycket om att hans drac gick så fort. Det gjorde den, innan jag blev satt på att strypa den :yoparty
Men jag fick tagit ner honom på jorden igen, då vi körde ett rejs, och min gamla 9000 2.0i -1988 drog den stackars moppen, på backväxeln :yoparty

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Ah, nu träffade jag på en jätte trevlig kille i trappuppgången, som tydligen jobbar som instruktör på friskis och svettis här ute vid eriksberg :)

Han läste av mig direkt, alla rätt, helt sjukt både personlighten och mina träningsvanor... Så nu har jag lovat på allvar att pallra mig dit ner så han kan hjälpa mig :) Ska bli skit skoj, dock får jag svinbrottom att käka nu, men det va det värt. Han va trevlig :)

Dessutom hade han bilder från "studenthusfesten" i lördags... och dom vill man ju inte ska hamna på villovägar :gnissla

Nu- MAT

Hur ser instruktören ut? Tränar ju där :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3180607 Hur ser instruktören ut? Tränar ju där :D
SNYGG ;)

175 -180 lång, rakat huvud och fina ögon :) Väldigt trevlig kille framförallt. Jag funderar på att sticka ner och träna nu innan det är säsongspremiär för Desperate Housewives ikväll på 5an kl 21, Men hans cykel står i entren så han jobbar nog inte nu iallafall... jag vill ha hjälp med hur och vad jag ska träna och i vilken ordning.
plus att jag inte är sugen på att gå till ett helt nytt gym helt själv och känna mig svindum :gnissla

Så jag väntar...

Sa jag att Desperate Housewives har säsongspremiär ikväll, som vanligt är det kl 21 på 5:an :banana :hoppa :yoparty: :tuttar :)

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
SNYGG ;)

175 -180 lång, rakat huvud och fina ögon :) Väldigt trevlig kille framförallt. Jag funderar på att sticka ner och träna nu innan det är säsongspremiär för Desperate Housewives ikväll på 5an kl 21, Men hans cykel står i entren så han jobbar nog inte nu iallafall... jag vill ha hjälp med hur och vad jag ska träna och i vilken ordning.
plus att jag inte är sugen på att gå till ett helt nytt gym helt själv och känna mig svindum :gnissla

Så jag väntar...

Sa jag att Desperate Housewives har säsongspremiär ikväll, som vanligt är det kl 21 på 5:an :banana :hoppa :yoparty: :tuttar :)

Viktor är det va? Trevlig kille! Vi kanske ses där nångång. Frågan är bara att lista ut vem av alla som är du då.:rolleyes: Är du helt ny på gym eller har du tränat förr? Köper man kort där så får man en gratis gång med en instruktör som lägger upp ett schema för dig.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3180767 Viktor är det va? Trevlig kille! Vi kanske ses där nångång. Frågan är bara att lista ut vem av alla som är du då.:rolleyes: Är du helt ny på gym eller har du tränat förr? Köper man kort där så får man en gratis gång med en instruktör som lägger upp ett schema för dig.
Jag är den snygge :rolleyes:

Jajjemän, Viktor it is!! Han lovade att visa mig hur, vad och i vilken ordning :) skitbra! Hatar att träna första gången på ett nytt gym, men nu känns det svinbra, jag vill nästan springa ner för att få hjälp :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping