Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
utseendemässigt är dem kanske inte så jätte fina men dem går inte sönder hela tiden som saab iaf ;)

Hehe, det ar mojligt..! Men jag har fortfarande en BMW, sa jag tar inte at mej sa mycket av Saab-hatandet! :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
JÄÄÄÄÄÄVLAR vad seeeeeeeg min gammla dator är. Nu har den hållt på att flytta musik filer från sig själv, till den externa hårddisken och det är fan inte många GB som ska flyttas :mad:

Sen ska skiten in i den nya datorn med, undrar hur lång tid det tar...

Det suger att ha ont i nacken btw. :(

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Last edited:

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
mmmmmm Mariestads.......gott....perfekt uppladdning inför Fältstafetten i slottskogen imorgon......10:40 springer Rädningstjänsten Mölnlycke mot represationslaget för Rädningstjänsten sist van dom och vi blev 3a så håll tummarna för dom små imorgon:tummenupp dvs dom får välja mellan 1500 man oss inkluderat vi e 20 man.....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3187515 Det kallas för livet! :tungan
Men måste livet va tråkigt? Idag är en sådan där depp dag när jag bara vill krypa ner i sängen och gråta i min ensamhet.

Men alla andra dagar tycker jag livet är en fest även om det är lite smågnäll. men på det stora hela så är väl livet rätt kul annars?

Varför kan inte alla bara vara glada :) tänk, vad ett leende eller ett hej kan glädja nån mitt i den trista vardagen :) när fick ni sist ett oväntat hej, eller leende?? :va

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Men måste livet va tråkigt? Idag är en sådan där depp dag när jag bara vill krypa ner i sängen och gråta i min ensamhet.

Men alla andra dagar tycker jag livet är en fest även om det är lite smågnäll. men på det stora hela så är väl livet rätt kul annars?

Varför kan inte alla bara vara glada :) tänk, vad ett leende eller ett hej kan glädja nån mitt i den trista vardagen :) när fick ni sist ett oväntat hej, eller leende?? :va

Hej :)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
äntligen är den här 55h veckan slut... bara söndag kvar!

Äntligen hemma!

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Raggar du på mig nu igen ;)

Japp...

Men vad fan får jag för det förutom ett brustet hjärta:huvet

Snart läggdags för en annan, imorgon skall det hittas till GP, hur det nu skall lyckas, jag hittar bättre i Beirut än i Göteborg liksom, hur kul é det egentligen.

Ja, ja, god natt i sommarvärmen :pannkyss

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Japp...

Men vad fan får jag för det förutom ett brustet hjärta:huvet

I denna stund befinner sig blomman på en date nere i byn. Om du spänner för märren och ger dig av i galopp kan lyckan vara på din sida när du ridderligt räddar henne från den ondskefulla kavaljeren som endast tänker på att besudla hennes oskuldsfulla späda kropp.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
I denna stund befinner sig blomman på en date nere i byn. Om du spänner för märren och ger dig av i galopp kan lyckan vara på din sida när du ridderligt räddar henne från den ondskefulla kavaljeren som endast tänker på att besudla hennes oskuldsfulla späda kropp.

Jag måste genast rusa till undsättning ta, da...

:kulspruta

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3188034 Jag måste genast rusa till undsättning ta, da...

:kulspruta
Date rapport :va

Klockan 20.19 får jag skjuts av allas vår Pysch ner till Bergakungen, där bio ska ses. Daten har redan köpt biljetter till Shrek 3 och mötet är bestämt till kl 20.50, filmen börjar 21.00

Kl 20.45 dyker han upp, i spetsiga skor, tighta jeans och skinnjacka... :gnissla Ingen blommantyp alls.
Vi står och pratar en stund och sen ska vi gå in till filmen, gissa vem som glömt biljetterna :hihi Så vi köar en stund men till ingen nytta, biljetterna slut...

Vi åker in till avenyn för att ta en fika iallafall, Idiot-killen kan ju trots allt va trevlig även om han glömt hjärnan nån stans där solen aldrig lyser. Bilfärden till fikan är katastrofal, det körs på trottoarkanter och hela bilen är full av imma då det regnar hell ute :crash
Sen ska det fickparkeras vid fikan, och det går sååååå där bra. Jag har nog aldrig sett nån parkera så dåligt, nånsin :jisses
Framme vid fikan, sitter vi och pratar mm, han kollar sig i spegeln bakom mig titt som tätt för att rätta till håret (BÖÖÖÖÖÖG JÄÄÄVEL)

Sen kör han mig hem, kör i bussfilen vid wasaplatsen, sen på en trotoar igen och hela bilfärden hem är bara jobbig och pinsam. Sen framme så tror han att han ska få följa med in, varpå jag (som bara tycker han är pinsam, jobbig, fåfäng, fjollig och dryg) säger att jag inte vill ha sällskap ikväll.
Han blir skit sne/besviken och det syns verkligen på honom. Kalla hårda Blomman skiter blankt i vilket och tackar för en trevlig kväll (jag LJÖG) och går in, han är tyst.

Nån annan som vill ha en changs till en date nu när ribban ligger jäääävligt lågt :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S