du gjorde det va
kolla vad jag hittade i nån snygging från nattstad.se´s bildarkiv...
men...men den bilden har inte jag bland mina bilder
du gjorde det va
kolla vad jag hittade i nån snygging från nattstad.se´s bildarkiv...
Nej, just det3188357men...men den bilden har inte jag bland mina bilder
Nej, just det
Varför kan inte alla bara vara glada tänk, vad ett leende eller ett hej kan glädja nån mitt i den trista vardagen när fick ni sist ett oväntat hej, eller leende??
Date rapport
Klockan 20.19 får jag skjuts av allas vår Pysch ner till Bergakungen, där bio ska ses. Daten har redan köpt biljetter till Shrek 3 och mötet är bestämt till kl 20.50, filmen börjar 21.00
Kl 20.45 dyker han upp, i spetsiga skor, tighta jeans och skinnjacka... Ingen blommantyp alls.
Vi står och pratar en stund och sen ska vi gå in till filmen, gissa vem som glömt biljetterna Så vi köar en stund men till ingen nytta, biljetterna slut...
Vi åker in till avenyn för att ta en fika iallafall, Idiot-killen kan ju trots allt va trevlig även om han glömt hjärnan nån stans där solen aldrig lyser. Bilfärden till fikan är katastrofal, det körs på trottoarkanter och hela bilen är full av imma då det regnar hell ute
Sen ska det fickparkeras vid fikan, och det går sååååå där bra. Jag har nog aldrig sett nån parkera så dåligt, nånsin
Framme vid fikan, sitter vi och pratar mm, han kollar sig i spegeln bakom mig titt som tätt för att rätta till håret (BÖÖÖÖÖÖG JÄÄÄVEL)
Sen kör han mig hem, kör i bussfilen vid wasaplatsen, sen på en trotoar igen och hela bilfärden hem är bara jobbig och pinsam. Sen framme så tror han att han ska få följa med in, varpå jag (som bara tycker han är pinsam, jobbig, fåfäng, fjollig och dryg) säger att jag inte vill ha sällskap ikväll.
Han blir skit sne/besviken och det syns verkligen på honom. Kalla hårda Blomman skiter blankt i vilket och tackar för en trevlig kväll (jag LJÖG) och går in, han är tyst.
Nån annan som vill ha en changs till en date nu när ribban ligger jäääävligt lågt
Tror aldrig jag dejtat ngt som är född på 80-talet. Är det lagligt?
Nån annan som vill ha en changs till en date nu när ribban ligger jäääävligt lågt
Tror aldrig jag dejtat ngt som är född på 80-talet. Är det lagligt?
Faster, vem är du förresten? Vill inte låta elak men vad gör du i "våran" spamtråd? Du är dock mer än välkommen att stanna, är bara lite nyfiken .
3188691Aha, det var därför jag inte fann dig å min sköna igår afton när jag på min springare iklädd käp och lans skulle dig undsätta från denna hemska individ.
Kul att daten gick SÅ bra som den gjorde i alla fall, typ...
Hur som helst, god morgon mina vänner. Underbar dag idag, regnfritt hela dagen idag, imorgon och fram till 18:00 på måndag (enligt smhi). Idag skall BESTEN ut ur garaget och ylas till det berömda och helt onödiga varvstoppet.
(btw: den där daten blomman, vi får se hur det blir med den. Ingen risk att jag skulle vara fel kille för dig, frågan är om du är rätt tjej för mig)
Nej, dom har pudelpermanent eller hockey frilla allihopa och går klädda i tights i gälla färger, gärna med pricker eller ränder på. Och är rå mejkade... :3188913Tror aldrig jag dejtat ngt som är född på 80-talet. Är det lagligt?
Det är dags att du testar på 90-talet hör jag .
Faster, vem är du förresten? Vill inte låta elak men vad gör du i "våran" spamtråd? Du är dock mer än välkommen att stanna, är bara lite nyfiken .
jag undrar bara om hans nick, är det faster=snabbare eller är det faster=fars syster???
Nej, dom har pudelpermanent eller hockey frilla allihopa och går klädda i tights i gälla färger, gärna med pricker eller ränder på. Och är rå mejkade... :
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|