Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Dropdead

Guest
Det här är andra fredagskvällen på jag vet inte hur länge som jag faktiskt är HEMMA... märklig känsla. :3freak

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Varför kan inte alla bara vara glada :) tänk, vad ett leende eller ett hej kan glädja nån mitt i den trista vardagen :) när fick ni sist ett oväntat hej, eller leende?? :va

Jag fick ett hej från en dyngrak tjej på krogen ikväll. Jag kom utstapplandes från toaletten då hon ja hej, jag svarade med ett "tja" och gick sen vidare.

Inte undra på att man får sova själv :hihi.

EDIT: Grattis till en lyckad date Blomman :D.

Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Date rapport :va

Klockan 20.19 får jag skjuts av allas vår Pysch ner till Bergakungen, där bio ska ses. Daten har redan köpt biljetter till Shrek 3 och mötet är bestämt till kl 20.50, filmen börjar 21.00

Kl 20.45 dyker han upp, i spetsiga skor, tighta jeans och skinnjacka... :gnissla Ingen blommantyp alls.
Vi står och pratar en stund och sen ska vi gå in till filmen, gissa vem som glömt biljetterna :hihi Så vi köar en stund men till ingen nytta, biljetterna slut...

Vi åker in till avenyn för att ta en fika iallafall, Idiot-killen kan ju trots allt va trevlig även om han glömt hjärnan nån stans där solen aldrig lyser. Bilfärden till fikan är katastrofal, det körs på trottoarkanter och hela bilen är full av imma då det regnar hell ute :crash
Sen ska det fickparkeras vid fikan, och det går sååååå där bra. Jag har nog aldrig sett nån parkera så dåligt, nånsin :jisses
Framme vid fikan, sitter vi och pratar mm, han kollar sig i spegeln bakom mig titt som tätt för att rätta till håret (BÖÖÖÖÖÖG JÄÄÄVEL)

Sen kör han mig hem, kör i bussfilen vid wasaplatsen, sen på en trotoar igen och hela bilfärden hem är bara jobbig och pinsam. Sen framme så tror han att han ska få följa med in, varpå jag (som bara tycker han är pinsam, jobbig, fåfäng, fjollig och dryg) säger att jag inte vill ha sällskap ikväll.
Han blir skit sne/besviken och det syns verkligen på honom. Kalla hårda Blomman skiter blankt i vilket och tackar för en trevlig kväll (jag LJÖG) och går in, han är tyst.

Nån annan som vill ha en changs till en date nu när ribban ligger jäääävligt lågt :gnissla

Aha, det var därför jag inte fann dig å min sköna igår afton när jag på min springare iklädd käp och lans skulle dig undsätta från denna hemska individ.

:näsblod

Kul att daten gick SÅ bra som den gjorde i alla fall, typ... :)

Hur som helst, god morgon mina vänner. Underbar dag idag, regnfritt hela dagen idag, imorgon och fram till 18:00 på måndag (enligt smhi). Idag skall BESTEN ut ur garaget och ylas till det berömda och helt onödiga varvstoppet.

(btw: den där daten blomman, vi får se hur det blir med den. Ingen risk att jag skulle vara fel kille för dig, frågan är om du är rätt tjej för mig)

:D

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Gomorron

Fyhelvete vad trött jag är, hur ska jag lyckas ta mig till GP. Blir det nått eller?
Vädret verkar ju kanon.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tror aldrig jag dejtat ngt som är född på 80-talet. Är det lagligt?

Det är dags att du testar på 90-talet hör jag :tummenupp.

Faster, vem är du förresten? Vill inte låta elak men vad gör du i "våran" spamtråd? Du är dock mer än välkommen att stanna, är bara lite nyfiken :).

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3188691 Aha, det var därför jag inte fann dig å min sköna igår afton när jag på min springare iklädd käp och lans skulle dig undsätta från denna hemska individ.

:näsblod

Kul att daten gick SÅ bra som den gjorde i alla fall, typ... :)

Hur som helst, god morgon mina vänner. Underbar dag idag, regnfritt hela dagen idag, imorgon och fram till 18:00 på måndag (enligt smhi). Idag skall BESTEN ut ur garaget och ylas till det berömda och helt onödiga varvstoppet.

(btw: den där daten blomman, vi får se hur det blir med den. Ingen risk att jag skulle vara fel kille för dig, frågan är om du är rätt tjej för mig)

:D

Skit date... :mad: Men paff han blev när han inte fick följa med in... vad trodde han egentligen :va

Ja idag vore inte fel med en hojtur, men än så länge är det fortfarande blött på vägen i skuggan och det suger. men vänta nån timme till så är jag på :tuttar

(btw: undrar hur liten den är.... :hihi )

3188913 Tror aldrig jag dejtat ngt som är född på 80-talet. Är det lagligt?
Nej, dom har pudelpermanent eller hockey frilla allihopa och går klädda i tights i gälla färger, gärna med pricker eller ränder på. Och är rå mejkade... :fakta:

:rolleyes:

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hahaha Blomman :D

Hade jag varit du hade jag varit riktigt otrevlig och droppat redan nar ni inte fick nagra biljetter, om inte redan sa tidigt som nar jag sag hans spetsiga skor och ovriga utstyrsel! :tungan

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
Det är dags att du testar på 90-talet hör jag :tummenupp.

Faster, vem är du förresten? Vill inte låta elak men vad gör du i "våran" spamtråd? Du är dock mer än välkommen att stanna, är bara lite nyfiken :).

jag undrar bara om hans nick, är det faster=snabbare eller är det faster=fars syster???

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard

Jag kommer från Karlskrona, bor i Trollhättan och jobbar i Göteborg, började besöka GBG-delen efter en lyckad samkörning mellan Trestad och Göteborgs gubbar.

Flyttade upp efter att i 6mån ha pendlat Karlskrona-Trollhättan, visst, jag kan vägen sovandes bakochfram körandes på framhjulet, men det blir inte roligare för det. Rekordet är dock 2h 28min med hojen och 2h 40min med bil (M3 E46)

Den som inte frågar får aldrig veta så det är lugnt.

jag undrar bara om hans nick, är det faster=snabbare eller är det faster=fars syster???

Snabbare...

Men bara på slangen :yoparty

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Nej, dom har pudelpermanent eller hockey frilla allihopa och går klädda i tights i gälla färger, gärna med pricker eller ränder på. Och är rå mejkade... :fakta:

:rolleyes:

Jag tror det är dem med prickar och pudelfriss som Flugan dejtat innan, dvs dem som var födda INNAN 80-talet och hade sin storhetstid då...

Jag har aldrig haft prickar förutom när jag hade vattkoppor 1986, gått spacklad en gång, gillar ljusa färger, pösiga byxor, och dessutom har flugan ALDRIG dejtat mig!

Last edited:

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
Fy för alla långsamma hojjar!!!! :mad:

Här står man och är :cool: å burnar på en parkeringsplats när det kommer en silvrig porsche glidandes med en snygg chey på passagerarsätet.. aho! tänker vi, släpper frambromsen och rullar ikapp.
På förarsätet sitter en slyngel med lockar och stirrar på mig när jag kommer glidandes så käkt för att se om det måhända är :tuttar som kör!

Kattsingen tänker jag, men hör och häpna! kvällen är inte förstörd för han trycker plattan i mattan och skuttar fram 35m innan han hindras av bilen framför.. ojojoj, Mr. Backslick vill raca tänker jag glatt, tittar över axeln på min partner in crime vars hjälm ivrigt nickar.. hoho, nåväl, eftersom vi redan konstaterat att vi är ett par mogna grabbar så trycker vi upp oss i häcken på pappas kreditkortsinhandlade bil och hetsar med väl avmätta *wroomwroom* ljud :D

Färden bär av mot motorvägen, för mycket trafik så det händer inte så mycket innan sista bilen som blockerar honom svänger bort precis vid påfarten, oh jisstanes, Mr. B hittar racerväxeln och försvinner bokstavligt talat i ett dammoln när han drar ett par heldragna och försvinner mot horisonten! Jag och Vän trycker simultant ner två växlar och rör på högerhanden för att inte vara sämre kombatanter och vägsyndare.

Det är glesbefolkat på vägen vid den här tidpunkten så vi tar varsin fil i jakten på passagerar :tuttar, ligger jämsides en stund, men när jag förbannar varstoppet på fyran har han försvunnit bakom. Tänker inte mycket mer på det, porschen ligger fortfarande en liten bit framför, jeflar vad han axxade på påfarten! Stoppar i sista växeln eftersom prövotiden fortfarande är färsk är det ju inget att spara på :yoparty

Knäna kramar tanken, vinden viner, motorn spinner, funderar på lämpliga loosergester att visa när jag drar förbi honom, ligger alldeles bakom går ut mot vänster för ta honom när ja plötsligt börjar oroa mig över avsaknaden av singelljus i backspegeln.

Så istället släpper jag efter på gasen, går in mot höger, ser snyftande på när silverstrimman gör en våghalsad omkörning och försvinner i fjärran. :confused:

Efter en liten stund dyker då äntligen Vän upp, hel och ren så vi lägger oss i touringtakt (som fortfarande skulle resultera i ny uppkörning) och fortsätter hemmåt..
Det visar sig att den där uschliga trampcykeln han har inte klarar mer än ynka 190! usch och fy! Långsamma hojjar borde förbjudas, åtminstone i vänkretsen!

Men, slutet gott, Mr. B väntade in oss en bit fram så katt-o-råttaleken med konstanta platsbyten fortsatte och vi hade väldans roligt i många mil, om än i lite lägre farter. Istället för en loosergest fick han en tumme upp av mig när vi skiljdes, och :tuttar bjöd på ett leende :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S