Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Idag får de bli en kycklingsallad te lunch.. :gnissla

Hade varit roligt för jag har aldrig varit där men det räcker nog med SRF!:yoparty

Har kollat lite på SRF men tycker det är sällan de får till band som tilltalar mig. Och så vore det kul med lite mer större, kända band än gamla avdankade som Megadeath m.fl.. :tungan
Vad brukar SRF kosta? WOA kostar 109euro, å då får man ju minst se maiden, sonata å avantasia :D

Och så ligger ju Wacken hyfsat nära me, bara 4-5mil ifrån Kiel så de är inte så extremt långt bort. Tar man färjan härifrå så får man ju en fin förfest på färjan :)

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
För egen del så blir det nog Findus - Pasta alfredo. Man är kanske RÄTT så trött på den skiten...

Jag hör dig :hihi.

Jag tycker dock dom är goda :näsblod.

Fabbe, jag kan serva hojen åt dig om du vill, kommer bli kanon!!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Idag får de bli en kycklingsallad te lunch.. :gnissla

Har kollat lite på SRF men tycker det är sällan de får till band som tilltalar mig. Och så vore det kul med lite mer större, kända band än gamla avdankade som Megadeath m.fl.. :tungan
Vad brukar SRF kosta? WOA kostar 109euro, å då får man ju minst se maiden, sonata å avantasia :D

Och så ligger ju Wacken hyfsat nära me, bara 4-5mil ifrån Kiel så de är inte så extremt långt bort. Tar man färjan härifrå så får man ju en fin förfest på färjan :)

Kommer inte ihåg hur mycket det brukar kosta... Runt 1500 kanske, har gått upp endel de senaste åren. Inte svinbilligt direkt men det är bara att dra kortet och blunda :rolleyes: Är ju 4 dagar också.

Visst brukar det vara mycket gamla band också men det är (mer än) tillräckligt många man vill se för att hinna med så mycket grillning, sällskapande och drickande utanför området som man skulle vilja. Ofta fullbokat hela dagarna förutom kanske 2h.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Vet inte, snubben skulle ringa mig men det har han inte gjort ännu :huvet

Bergmans Motor i Borås servar väl Suzuki om jag inte minns fel. Vill dock INTE uttala mig nåt om huruvida dom e bra eller inte då jag aldrig haft något inne hos dom.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Fabbe, jag kan serva hojen åt dig om du vill, kommer bli kanon!!

Haha, du o dina måttblad kommer inte i närheten av min pärla :rolleyes:

Bergmans Motor i Borås servar väl Suzuki om jag inte minns fel. Vill dock INTE uttala mig nåt om huruvida dom e bra eller inte då jag aldrig haft något inne hos dom.

Mkay, ska försöka få en tid hos BIke trollhättan. Känns bra där på något sätt..
Borås ska ja till för att fixa en packning i ena gaffelbenet :)

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3192549 Haha, du o dina måttblad kommer inte i närheten av min pärla :rolleyes:

Tänk på att jag inte hittar till trollhättan och kanske då kör vilse och det blir världens omväg... det vore ju synd :rolleyes:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tänk på att jag inte hittar till trollhättan och kanske då kör vilse och det blir världens omväg... det vore ju synd :rolleyes:

Nah, dit skall du inte. Du får åka till stibix i borås om det blir nått av.. ska ring ao skälla så fort ja får rast :mad: :D

o inget jävla wheelande isf :tungan

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Kommer inte ihåg hur mycket det brukar kosta... Runt 1500 kanske, har gått upp endel de senaste åren. Inte svinbilligt direkt men det är bara att dra kortet och blunda :rolleyes: Är ju 4 dagar också.

Visst brukar det vara mycket gamla band också men det är (mer än) tillräckligt många man vill se för att hinna med så mycket grillning, sällskapande och drickande utanför området som man skulle vilja. Ofta fullbokat hela dagarna förutom kanske 2h.

Haha, så det är så du gör när du handlar? ;) Måste ja testa nån gång!

1500 va lite dyrare än wacken men de äts väl upp av färjan. Får se om de blir bägge och om SRF får dit några bra band. Wacken vart jag riktigt sugen på att åka på nu så det blir de nog. :hoppa Det gör mig inget om det är nån dag mindre om de som uppträder är bättre. Men precis som du säger, så har jag hört mkt gott om festivalen med stämmningen och allt så det skulle vara kul att åka dit också. Hittills har det inte passat just min smak bara :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nu skiter jag i comhem o byter till något annat! Något förslag? Behöver inte vara så snabbt, bara det fungerar o är billigt!

Och alla ni singelkillar (kanske ni andra också...?), skaffa comhem, de suger :tummenupp

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3192586 Nah, dit skall du inte. Du får åka till stibix i borås om det blir nått av.. ska ring ao skälla så fort ja får rast :mad: :D

o inget jävla wheelande isf :tungan
Lika bra att du passar på att byta den andra med när du ändå byter, så varför inte köra slut på den med ;)

Jag kör ju som en mes, det säger ni ju jämt... du behöver nog inte oroa dig :krama:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu

Bike e nog att föredra om det finns tid, det brukar vara rätt lång väntetid där bara.

Och alla ni singelkillar (kanske ni andra också...?), skaffa comhem, de suger :tummenupp

är väl inte singel direkt och har comhem...e jag dum då :va :hihi

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hade nyss världens snabbaste möte :)
Gick på typ 10 minuter :)

Sånt gillar jag :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.