Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
gött väder det e ute :yoparty

hoppas ni har det kul inomhus på era jobb!

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Lika bra att du passar på att byta den andra med när du ändå byter, så varför inte köra slut på den med ;)

Jag kör ju som en mes, det säger ni ju jämt... du behöver nog inte oroa dig :krama:

Med denna maskin kommer du wheela :yoparty
Han hade inte inne grejerna idag, men han får imorgon.. Så om du kan imorgon så är du välkommen o köra hojen till borås :)

Edit, jag har fixat med jobbet så ja kan köra själv. Sorry blomman :)

Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Äh, du kan ha det som komplement/back up eller om det fungerar som det ska kan du ju till o med ge dig ut på internätet!

:hihi har faktiskt bara krånglat för mig 2 ggr på nåt år. Då var det nån dag bara.

Har fått tid hos bike 9/10 Tisdag. :yoparty

Kom ihåg när jag hade köpt min sprillans R1:a där och skulle göra 100-mila service och fick tid typ 2 månader senare...var iofs under högsäsong. Fick snällt åka till Lugnets i Borås istället :)

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Nä, nu blir det Hoj-video-frossa...
Börjar med Season Review 1984 följt av Fast Freddie Spencer och avslutas med Goodwood 2007 :):corn

om det vore så väl, jag har kört mest 45:an med bil dessutom :mad:

Det är sällan roligt. 45'an suger stort, ett under att dom inte har satt ner hastigheten till 30 på något ställe... mycket till Europaväg är det ju inte iaf. Kejsarens nya kläder i vägformat skulle jag vilja påstå... :)

Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu

Det är sällan roligt. 45'an suger stort, ett under att dom inte har satt ner hastigheten till 30 på något ställe... mycket till Europaväg är det ju inte iaf. Kejsarens nya kläder i vägformat skulle jag vilja påstå... :)

Skulle påstå att 45'an är på dom flesta ställen hundra gånger bättre än Europaväg 20...åkte från borås mot karlstad och hamnade på E20 vägen upp till mariestad, trodde helt klart att jag skulle avlida. Att kalla den Europaväg e ett skämt. Fanns dessutom fartkameror där också :mad:

Dessutom e inte 45'an nån Europaväg....eller :va

Last edited:

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Skulle påstå att 45'an är på dom flesta ställen hundra gånger bättre än Europaväg 20...åkte från borås och hamnade på E20 vägen upp till mariestad, trodde helt klart att jag skulle avlida. Att kalla den Europaväg e ett skämt. Fanns dessutom fartkameror där också :mad:

Ja det är en smula fschinerande att det inte finns motorväg mellan dom större städerna i landet. 45'an mellan GBG o Trollhättan är ingen höjdare, men sen finns det ju ett par hundra mil E45 norrut som är helt ok.

E20 är som sagt oxå eländig emellanåt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...