Det är oroväckande lungt på jobbet idag
Njuuut! Gör som dom gör på migrationsverket, porrsurfa lite när de e lugnt
Hur gick det med tvättningen då?
Porrsurfa går ju inte, ovlov tycker inte att man ska göra det
Tvättningen sket sig, gick på fotbollen istället
vem är ovlov och varför tycker han inte det?
Så då är det bara att börja vrida och vända på alla kläder nu?
Jag vet vem Ovlov är! Volvo e hans kusin.
min f*ckin j*fla hem-pc modell superduper laptop har pajat!
Tror det är grafikkortet som har rasat...
arg... Det som stör mig mest är att jag nu inte lyckats göra någon backup på ett tag, och kommer förmodligen förlora ett STORT antal bilder som jag tagit under sommaren och en massa informaton som gäller hösten...... det är inte ett dugg roligt...
Inte fan vet jag
Nä så illa är det inte ännu
Har fortfarande väldigt lite att göra, fattar inte detta
Är de grafikkortet som pajjat förlorar du väl inte allt på HDDn?
Får du skruva något i datorn utan att de påverkar garantin? Har isf en USB-adapter som man kan koppla in HDDn i och föra över de man vill ha, men då måste man ju som sagt skruva lite och de kan påverka garantin.
Det är väl gott att det är lugnt emellanåt?
Är de grafikkortet som pajjat förlorar du väl inte allt på HDDn?
Får du skruva något i datorn utan att de påverkar garantin? Har isf en USB-adapter som man kan koppla in HDDn i och föra över de man vill ha, men då måste man ju som sagt skruva lite och de kan påverka garantin.
Det är väl gott att det är lugnt emellanåt?
Självklart är det gött när det är lungt
Men förra gången det var så här lungt hade vi data fel som ingen visste om, fick jobba som ett svin i 3 veckor för att komma ikapp när felen var åtgärdade... Det vill jag inte göra igen...
Tror inte jag får skruva i burken.
Det som oroar mig med att förlora allt, är att jag fått för mig att det är en standardlösning när datorn lämnas in. Format-C =)
usch...
Risken är även att dem byter ut datorn, en kollega tydligen som hade liknande problem, och fick datorn utbytt. Det svider lite...
Ska kolla om det kan vara så att det är skärmen som gett upp, och om jag kan koppla extern skärm istället, för att göra backup.
Varför är den där backupen en "jag gör det en annan dag" grej? Varför är man så lat?
Självklart är det gött när det är lungt
Men förra gången det var så här lungt hade vi data fel som ingen visste om, fick jobba som ett svin i 3 veckor för att komma ikapp när felen var åtgärdade... Det vill jag inte göra igen...
ouch.. Be do kolla så det inte är ett sånt fel igen då
Du vet inte om den överhuvudtaget bootar upp windows lr? Om den gör det så skulle man kunna försöka att nå den via nätverket och kopiera informationen.
Den möjligheten finns ju... Datorn startar upp och loggas in i windows, men skärmen förblir svart.
Har DU möjlighet att hjälpa mig kopiera genom nätverket? Jag har ingen möjlighet hemma.
Det har jag, beroende på när bara. Har svårt denna veckan, skall till stugan för lite hummerfiske hela helgen å imorron är de ju ölning på kvällen. Hur brådskande är det?
Höst i Göteborg tror jag att det brukar kallas.Bojkotta smhi, dem har fan aldrig rätt numera i deras prognoser. Inte ens för samma dag.
Nu säger prognosen Stor sol utan moln. Sen kollar man radarn över sverige, alt. ser ut genom fönstret, REGN.
danskarna är fanemig bättre på att spå vårat väder.
synd, jag misstänker att de kommer och hämtar laptopen denna veckan...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari