Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag är säker på att det är PYSCH som lagt en förbannelse över min dator, då han igår hoppades att mitt bredband skulle sluta fungera för all framtid... :mad:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Min arm har somnat :mad:

Edit: nu hörde jag första radioreklamen för julbord, snart är det bjällerklangmusik hela dagarna :huvet

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ah, vilken helvetes dag på salongen... IGEN.

Anita påpekar dagligen att hon gråter blod över sitt hår som jag klippt, som HON själv instruerat hur det skulle klippas och allt gjort efter beskrivningen. Hur fan kan hon med? fattar hon inte själv att det är som att kasta skiten rakt i ansiktet på mig gång på gång, det va inte ens mitt fel... Kärring jävel. :mad:

Dagens första kund är en gammal dam, en rapp sådan, antagligen alkholiserad. Och hon envisas med att kalla mig rödtott, vilket jag inte alls uppskattar då jag dagen till ära är på riktigt uselt humör för jag inte fått i mig nån frukost. Sen ska kärringa aset ha håret tvättat och frågar nu spydigt om jag lärt mig tvätta hår ännu, :mad: Jag borde spolat strålen med full kraft i ögat på henne, maken till ofärskämd. :kulspruta:

Sen Strular det med bokningarna, och givetvis får jag slava arslet av mig för att Anita ska hinna springa på toa och sminka sig och hålla på... att hon inte löser sin jävla oreda själv?! man blir förbannad för mindre! :jisses:

Sen till råga på allt regnar det, och jag har återigen tappat killen på gymmets nr som jag fick av honom igår, så nu kan jag inte träna idag. Kotletterna som jag trodde jag hade i kylen och tänkte äta idag och va hyfsat nyttig iallfall visade sig va gammla nog att gå ur kylen själva :gnissla

Idag är en äta Pizza i sängen och tycka synd om sig själv dag :(

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Mer vad som görs,för att kasta lite ljus över utstakning vi har haft här i dag.

Vare sig bred eller längd stämmer för den kommande grunden,dessutom är tomtgränsen utmärkt i skön banan-sväng ( imotsatts till kartan där allt är spikrakt)

Enl den infon jag har så skall utstakningen ange det exakta läget för byggnaden,vilket också skall kontrolleras enl kontrollplanen.

Nu verkar det som det är lite på en höft med några hållpunkter.

Så frågan är vad jag missar.

Hmm... Låter udda...

Ibland så sätter man ut stakkäppar med höjderna för färdigt golv på, och dom vill man inte ha i vägen, men är tanken att visualisera vart hushörnen skall komma så verkar det lite konstigt...

Vem är det som har satt ut? och vad hade dom för apparatur med sig för att sikta in sig?

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ah, vilken helvetes dag på salongen... IGEN.

Anita påpekar dagligen att hon gråter blod över sitt hår som jag klippt, som HON själv instruerat hur det skulle klippas och allt gjort efter beskrivningen. Hur fan kan hon med? fattar hon inte själv att det är som att kasta skiten rakt i ansiktet på mig gång på gång, det va inte ens mitt fel... Kärring jävel. :mad:

Dagens första kund är en gammal dam, en rapp sådan, antagligen alkholiserad. Och hon envisas med att kalla mig rödtott, vilket jag inte alls uppskattar då jag dagen till ära är på riktigt uselt humör för jag inte fått i mig nån frukost. Sen ska kärringa aset ha håret tvättat och frågar nu spydigt om jag lärt mig tvätta hår ännu, :mad: Jag borde spolat strålen med full kraft i ögat på henne, maken till ofärskämd. :kulspruta:

Sen Strular det med bokningarna, och givetvis får jag slava arslet av mig för att Anita ska hinna springa på toa och sminka sig och hålla på... att hon inte löser sin jävla oreda själv?! man blir förbannad för mindre! :jisses:

Sen till råga på allt regnar det, och jag har återigen tappat killen på gymmets nr som jag fick av honom igår, så nu kan jag inte träna idag. Kotletterna som jag trodde jag hade i kylen och tänkte äta idag och va hyfsat nyttig iallfall visade sig va gammla nog att gå ur kylen själva :gnissla

Idag är en äta Pizza i sängen och tycka synd om sig själv dag :(

Tuff dag...

Men seriöst, skaffa dig lite skin på näsan och säg ifrån.

Mmmm, pizza :drool

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...