Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ja jävlars!!

Var i Stenungsund och kollade på en passat -97.

För 39 000:- erbjöds man dåliga hjullager,ej fungerande ruta,slutkörda däck,rost och endast 22 000 mil.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag ska konkurera ut dig...

Jag menar vem vill inte hellre ha blommans smutsiga själ än almings rena oskuldfulla :rolleyes:

Kommer du hit och tvättar min tvätt med när du ändå är igång ;)

Apapap! Inget smuts före äkteskapslöften!

Baj da wäj, jag har slängt in en maskin av min tvätt nu, så jag har ingen vidare lust att tvätta din tvätt, oavsett om de luktar blommor eller gammal ost... hatar att tvätta.

Ja jävlars!!

Var i Stenungsund och kollade på en passat -97.

För 39 000:- erbjöds man dåliga hjullager,ej fungerande ruta,slutkörda däck,rost och endast 22 000 mil.

Du suktar efter min raser renault, med nya drivaxlar, hjulager, spårtvinge, och ny kamrem!
regumerade sommardäck och vinterdäck finns mot extra betalning!

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Icke,inget fransk på våran gård.

Tyskt eller asiatiskt är det som gäller.
En nybeskitad Golf III 1,6 med lite ytrost som fixas på en eftermiddag kanske tilltalar?

22kmil, going strong som fan. Ny kylare, ny termostat/hus, nya mattor, werrsta 6"9-systemet, fönstervevar runt om, elspeglar, fläkt som går i TRE hastigheter, manuellt centrallås, nya skivor+belägg fram, nya däck fram, nya däck beställda till bak, 15" alu, vintertofflor på plåt, mekhandbok och använd nybilsdoft!

Din för lagom pris. Tjöp!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
En nybeskitad Golf III 1,6 med lite ytrost som fixas på en eftermiddag kanske tilltalar?

22kmil, going strong som fan. Ny kylare, ny termostat/hus, nya mattor, werrsta 6"9-systemet, fönstervevar runt om, elspeglar, fläkt som går i TRE hastigheter, manuellt centrallås, nya skivor+belägg fram, nya däck fram, nya däck beställda till bak, 15" alu, vintertofflor på plåt, mekhandbok och använd nybilsdoft!

Din för lagom pris. Tjöp!

Sista pris kompis!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sista pris kompis!
Den har även nypåfylld spolarvätska, ifylld servicebok till ~18kmil, kamrem bytt vid när det nu var den skulle bytas, 4 dörrars, svensksålt, airbag på führers sida och Haynesbok. Fast, det kanske jag redan har skrivit.

Sista pris 18tysen. Inklusive Pionjörstereo.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Succé!!!

Det är härmed bevisat att det finns ingen anledning att inte välja varmkorven "Hots" framför den 7kronor dyrare "Hot dogs".

Den fyller samma grad av avsaknad på mättnadskänsla, och brist på god smak som den dyrare, och i framtiden ska jag även avstå från att köpa den billigare varianten, såsom jag tidigare avstått den dyrare.

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Dagens sysslor har alternerat mellan skurslalom på hoj och jakt efter olika kopplingar och filter till en kompressor. Närmare bestämt min farsas hemmabyggda kylskåps-kompressor som han skramlade ihop nån gång mellan arken och berlinmurens fall. Efter tre besök på feltema och ett på Jula så skall den tjänstgöra som en del av LAB-LarssonAirBrush :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Frågan är vaffan jag ska köra till jobbet i om jag säljer? :va

Tjöp min Civic.

Bara tre anmärkningar på besiktningen (iofs gör dom alla tre att man inte får köra bilen innan dom är lagade)

Ytte pytte ytrost och fet bortrostade balkar under,sommar och vinterdäck,automat med en pigg 1,5 l motor i med osviklig Honda kvalitet.

Sportig 3 dörras kaross,radio av märket "power" med orginalhögtalare.

Träning ingår då bilen inte har servo.

OBS endast 13900 mil OBS
3000:-

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping