Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Idag såg jag ett träd som hade börjat få gulröda löv. Hösten är här och livet som vi känner det börjar långsamt sjunka ner i en dvala av uttråkning :död
Det kommer aldrig att bli bra...
Jag köpte ny höst/vinterjacka idag... :( jättefin och trevlig:) men ändå............................... :(

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jag köpte ny höst/vinterjacka idag... :( jättefin och trevlig:) men ändå............................... :(

Fifan, kanske läge att starta en 'höstfixartråd' där man kan avhandla vilka centralstimulantia och andra narkobiotikum som lämpar sig bäst att skjuta på höstkanten och var man enklast fixar sig mindre nogräknade och tillika desperata tjong.

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Jag hade tänkt byta drivpaket idag, men nu är det liiite sent :gnissla
Imorron fungerar bra! Ska du med på fikat?

Jag samåker med en polare till jobbet, normalt sett så passerar vi inte stan men det blir ingen större omväg. Min hoj står still med ett sprucket fäste till avgaseriet och min rygg har sagt upp sig... verkar dessutom som om att det skall bli pissigt väder... så fikat får vänta.

PM'a ditt nummer så bestämmer vi plats, nån gång framåt sju kan jag vara i stadas o droppa stället.

Fifan, kanske läge att starta en 'höstfixartråd' där man kan avhandla vilka centralstimulantia och andra narkobiotikum som lämpar sig bäst att skjuta på höstkanten och var man enklast fixar sig mindre nogräknade och tillika desperata tjong.

Höstfix... *ler* ...Morfin funkar rätt bra, man blir lagom mosig och tycker det mesta är skönt... :)

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

känner du ingen syster som kan sno adrenalinsprutor :gnissla

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om man är van vid att köra med 17" fram känns det som att man har fått fel på hela hojen när man trycker på ett 21".

Går lixom knappt att svänga :gnissla

Ska det verkligen vara så!?

Jag tog en sväng på fotbollsplanen här brevid, de va naaajs :yoparty

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Om man är van vid att köra med 17" fram känns det som att man har fått fel på hela hojen när man trycker på ett 21".

hehe a de e en stor skillnad., är det ut på crossbarnan som gäller nu då eller??

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Det är som det ska vara.
Större däckdimension, och grovt mönster gör skillnad. Inget du märker av när du annars kör, och du vänjer dig fort!

Blir skillnad även för mig, när jag byter från grus/landsväg till glesdobbat crossdäck fram.

busa grus, deenaaajs!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...