Man ska inte hoppa i sängen![]()
Jag vet

Ye ye ye. Har inte kört emot ngt på över 8mån nu
Söv gött änna
8 månader...!! Som sagt, tiden går fort!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man ska inte hoppa i sängen![]()
Ye ye ye. Har inte kört emot ngt på över 8mån nu
Söv gött änna
Lüxlihrare! Fasen va flött!Hoj: 0,6 l Sebeärr Ärrärr![]()
Idag kändes det som vinter! Alltså inte 12 grader och regn som det brukar vara i Göteborg utan som om det skulle kunna bli snö och fint och en riktig vinter
Självklart kommer jag sakna att köra men när man har turen att bo i ett land med så olika årstider är det härligt när de märks av.
Snart (kanske inte jättesnart…) hoppas jag att det blir kallt och sol så att man kan vara ute och gå i knarrande snö i mössa, vantar och massa kläder! Sen mysa med varm choklad med grädde, glögg eller något annat gott invirad i en filt
God morgon!
Skrapa rutor och frysa röv!Idag kändes det som vinter! Alltså inte 12 grader och regn som det brukar vara i Göteborg utan som om det skulle kunna bli snö och fint och en riktig vinter
Självklart kommer jag sakna att köra men när man har turen att bo i ett land med så olika årstider är det härligt när de märks av.
Snart (kanske inte jättesnart…) hoppas jag att det blir kallt och sol så att man kan vara ute och gå i knarrande snö i mössa, vantar och massa kläder! Sen mysa med varm choklad med grädde, glögg eller något annat gott invirad i en filt
God morgon!
Skrapa rutor och frysa röv!![]()
Äntligen nån som förstår mig när jag säger att jag vill ha snö3218555Idag kändes det som vinter! Alltså inte 12 grader och regn som det brukar vara i Göteborg utan som om det skulle kunna bli snö och fint och en riktig vinter
God morgon!
Idag kändes det som vinter! Alltså inte 12 grader och regn som det brukar vara i Göteborg utan som om det skulle kunna bli snö och fint och en riktig vinter
God morgon!
Skrapa rutor och frysa röv!![]()
Jaha då var man tillbaka då, inte för att jag mår bättre, men det är ju så jäkla trist att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv, då kan jag lika gärna vara på jobbet o smitta ner alla andra![]()
Gomorron på er!![]()
Har ni saknat mig?![]()
Skaffa varmgarage!![]()
3218583Det finns inget varmgarage utanför mig...och att gå till ett varmgarage en bit bort é uteslutet! Lättare att köpa en annan bil med bränslevärmare![]()
Jaha då var man tillbaka då, inte för att jag mår bättre, men det är ju så jäkla trist att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv, då kan jag lika gärna vara på jobbet o smitta ner alla andra![]()
Gomorron på er!![]()
Har ni saknat mig?![]()
Välkommen tillbaka och krya på dig![]()
Spanx!
Känns inte riktigt lika smart nu som det gjorde imorse...![]()
Men men ska ju bara jobba till 2100 ikväll![]()
Varför så länge? Och är de så smart att jobba så länge om du e sjuk?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |