Gahhh, orka tillsägelse från låtsaspolis (läs: Securitasvakt) angående min K800 på "high sequrity business critical area"...
Tips på BRA telefoner utan kamera mottages tacksamt.
Gahhh, orka tillsägelse från låtsaspolis (läs: Securitasvakt) angående min K800 på "high sequrity business critical area"...
Näe, det gjorde jag inte heller. Har "klarat" mig sedan mars nu, men idag var det en speciell dag.Du ska inte visa upp din telefon för vakten!
Näe, det gjorde jag inte heller. Har "klarat" mig sedan mars nu, men idag var det en speciell dag.
Strömavbrott och skit, varvid en snurrgrind slutat fungera och började pipa. Skulle bara kolla på klockan på telefonen när jag gick förbi grinden som tutade och tjöt. DÄR ska det ju inte stå en vakt i vanliga fall... Gaahhh, segt.
Säkerligen...Så, nu har han koll på dig och ser till att du byter?
Näe, det gjorde jag inte heller. Har "klarat" mig sedan mars nu, men idag var det en speciell dag.
Strömavbrott och skit, varvid en snurrgrind slutat fungera och började pipa. Skulle bara kolla på klockan på telefonen när jag gick förbi grinden som tutade och tjöt. DÄR ska det ju inte stå en vakt i vanliga fall... Gaahhh, segt.
Idag har vart en underbar dag fan vilken bra salong jag har hittat nu! Känns som att hitta hem!
De vita handdukarna är vita, det finns kaffe till alla kunder, alla färger finns ALLTID hemma, Vi har ett svinbrett utbud av produkter, bra produkter dessutom!
Ah, jag stormtrivs verkligen (vi slipper städa med )
Idag har vart en underbar dag fan vilken bra salong jag har hittat nu! Känns som att hitta hem!
De vita handdukarna är vita, det finns kaffe till alla kunder, alla färger finns ALLTID hemma, Vi har ett svinbrett utbud av produkter, bra produkter dessutom!
Ah, jag stormtrivs verkligen (vi slipper städa med )
fan i helvete. är de någon här som har limstift nummer å kan pm:a de till mej. ska lämna material å ritningar till honom men glömde spara hans nummer.
Tack jag längtar redan tills imorgon3219566Härligt!
Grattis
Jag har nya byxor!
Det är kewl!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari