Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Tack jag längtar redan tills imorgon
Dock fasar jag för Torsdag då ja måste åka till Anita och hämta mina prylar och säga att hennes salong suger :
Anita som är så snäll...
Dock fasar jag för Torsdag då ja måste åka till Anita och hämta mina prylar och säga att hennes salong suger :
Självklart får du det dock kan ja meddela att priserna sätts efter salongen nu och jag vet inte hur det ser ut med "vänskaps-klippningar" ännu.. så jag får återkomma med det3219857Får jag en ny tid för klippning i november nu då?
Grattis, är blomman glad, är alla glada!
Självklart får du det dock kan ja meddela att priserna sätts efter salongen nu och jag vet inte hur det ser ut med "vänskaps-klippningar" ännu.. så jag får återkomma med det
Ännu en sån där SNOOZE-morron
Tur man inte har en stämpelklocka att hinna till
har ni någon känd dåre som gillar åka fort nere i lilla gbg, vi vill ha ett maraton mellan några städer i vår .......... försöker komma i kontakt med fart glada muppar som vill
får vi lite hjälp nu ( PM )
Nu är det lika långt kvar till jul som det är längesen semestern slutade. M a o mitt i ingenstans; lika längesen som säsongen startade som det är tills den börjar igen. Men om lika lång tid som det är sen semestern slutade, då är det lika lång tid kvar tills säsongen börjar som det har passerat tid sen den tog slut. M a o halvvägs till allting.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari